Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitäs tästä pitäis ajatella?

Vierailija

Mun miehellä on naispuolinen työkaveri. Ovat olleet nyt samassa työpaikassa about vuoden verran... toisinaan mun mies on pyytänyt tältä työkaveriltaan autokyytiä töihin, varsinkin kun meillä oli tässä taannoin toinen automme riikki ja kun minä ehdottomasti tarvitse omaan työmatkaani auton ja teen vuorotyötä joten toisen auton ollessa huollossa tarvitaan apuja muualta.. No kun oli kesäloma sitten meillä niin silloin tämä nainen soitti taukoamatta miehelleni! Aina jos mies on vapaalla niin se soittaa tai tekstaa... ja tänä aamuna oli huippu kaikesta, tää nainen soittaa klo 6.15 että pääseekö mun mies tänään töihin kun sillä ei ole autoa käytettävissä (siis mistä tämä akka tietää tämän asian, ja miks hän huolehtii että pääseekö mun mies töihin???)

Kommentit (5)

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Koska ne on rakastavaisia! Niillä ei oo MITÄÄN salaisuuksia keskenään. Sama duunipaikka ja kaikkee muuta IHANAA!!! WAU. jennie.

No jos näin on niin kerrohan mitä minä teen?! Ilman tappelua en miehestäni luovu!!

Vierailija

Kysy asiallisesti ilman riidan haastamista mikä tämä juttu on? Miksi työkaveri aina soittelee jne. Mutta onhan toisilla naisia " vain" kavereina, jos miehesi työkaveri (mies) soittelisi, ett varmaan korvaasi lotkauttaisi.

Vierailija

Koska ne on rakastavaisia! Niillä ei oo MITÄÄN salaisuuksia keskenään. Sama duunipaikka ja kaikkee muuta IHANAA!!! WAU. jennie.

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Kysy asiallisesti ilman riidan haastamista mikä tämä juttu on? Miksi työkaveri aina soittelee jne. Mutta onhan toisilla naisia " vain" kavereina, jos miehesi työkaveri (mies) soittelisi, ett varmaan korvaasi lotkauttaisi.

harvemmin kuiteskaan miehen miespuoliset kaverit huolehtii toisen asioista noin ' läheiseen' tyyliin.... Minä sanoin tänä aamuna jo että tästä asiasta minä nyt en oikeen tykkää, mut mies ei vastannut siihen sanallakaan....

Vierailija

Naisethan tuppaa " huolehtimaan" asioista erilailla kuin miehet. Joten voi olla, että se akka on ihan harmiton kaveri. Mutta ei nyt pahitteeksi olisi jutella miehesi kanssa asiasta.

Uusimmat

Suosituimmat