Kuinka monella kasvaa haamu masussa?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Selostan lyhyesti: kp28/28 testasin pregentillä ekan hyvin hyvin himmeän haamun. Kp29 ja 30 testasin acon10:llä haamut. Todettakoon vielä, että kp30 viiva oli aikalailla samanvahvuinen kuin edellisenä päivänä, mutta IHAN rehellisesti sanottuna hitusen haaleampi. Voiko näistä haamuista saada vauvoja? Siis meinaan, että onko jollain " haamu" kasvamassa masussa ;-)?

Ei pitäis olla näin hätäinen testaamaan, mutta minkäs teet, kun tuo hätäisyys näkyy tarttuvan tuolla vauvakuumepuolella...

Kommentit (5)

Vierailija

Testasin kp45 ihan haaleaakin haaleamman haamun ja kahden päivän päästä vähän vahvemman haamun. Viikkoja 12+2 ja kovasti pikku kaveri kuulemma jo liikkuu :)

Vierailija

Mulla siis kaksi negaa, ja sittemmin haamua, nyt jo 2 ja 4v!! Ja viimeisin haamu masussa viikolla 38+6...

Mulla aina kellon tarkka kierto, mutta silti kaikista haamut, ja kahdesta ekasta vielä negat, vaikka olinkin jo raskaana. Kai mulla on vähän hakusessa noi raskaustestien käyttöohjeet???:))))

Iloitse haamusta, niin mä ainakin tein, joka kerta!

Heffaklumpen, haamulasten äiti;)

Vierailija

mutta masun ulkopuolella 2 kappaletta :D

vanhempi " haamu" on jo 1v6kk+ ja nuorempi 3vkoa 3 pvää. Tässä jälkimmäisessä oli testi nega vielä kp 27/27, ja haamu viiva tuli pregentillä 28/27, viiva jota mies ei ees nähnyt muka ;)

T:Neiti21 + tytöt

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat