suursiivoojan kysymys: kuinka hiivatin monta pussilakanaa/tyynyliinaa kaksi aikuista käsittävä perhe oikein tarvitsee?

Vierailija

hukutaan noihin, heittäisin mieluusti puolet pois, mutta kaikki on tasaisen rumia :-), joten en voi valkata pelkästään sen perusteella, mikä miellyttää silmää eniten :-))

Sivut

Kommentit (26)

Vierailija

kamalaa jemmaamista! noita kun tippuu aina joululahjaksi mitä rumempia tapauksia. voishan niistä tilkkutäkin ommella, mutta minkäs teet, kun rumia ovat!

Vierailija

Vanhojakaan en raaski heittää silti pois. Ihan pöhköä. Ikeaan en uskalla mennä kun on taas joku setti mukana. Tykkään romanttisista pussilakanoista.

Vierailija

ja tyynyliinoja vähän enemmän :)

Mutta tarkoitin siis et yht.6.

Ja minä kyllä raa' asti heitän pois sellaiset mihin kyllästyn tai siirrän " vieraslakanoiksi" ...

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

No ei varmaan kun kahdet mutta minä olen pussilakanafriikki ja ostasin jatkuvasti uusia.

Vanhojakaan en raaski heittää silti pois. Ihan pöhköä. Ikeaan en uskalla mennä kun on taas joku setti mukana. Tykkään romanttisista pussilakanoista.

Meillä on pussilakanasettejä varmaan 12 kummallekin, eli yhteensä 24... Ja vielä jokunen " sinkkusetti" lisäksi. Osa lakanoista on laitettu varastoon, ovat sitten taas " uusia" kun kaivetaan ne sieltä esiin. Osa on mökillä. Ja aina vaan eksyn kaupassa lakanaosastoille... Jostain vanhasta pitää kyllä luopua ennen kuin uusia voi ostaa.

Vierailija

Meilläkin on lakanoita ja pussilakanoita 2kpl/henkilö. Tyynyliinoja vähän enemmän. Meillä on vain kauniita :). Ihmettelenkin aina perheitä, joilla kaappi pursuaa kirjavia liinavaatteita. Kierrätykseen vain ja ostat sitten pikkuhiljaa parit kauniit niiden rumien tilalle. Pussilakanat kestävät jatkuvassakin käytössä hyvinkin kymmenen vuotta, joten vaikka ostat vähän kalliimmat ei satsaus ole kovin iso.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat