G: Tähän mennessä paras lomakohteesi?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Kommentit (6)

Vierailija

Paha sanoa. Kaksi parasta ovat Bintanin saari Indonesiassa ja Kikambala Beach Mombasassa, Keniassa. Bintanin hyviä puolia olivat todella laadukas resort, joka oli singaporelaisten omistuksessa. Keniassa puolestaan on edullinen hintataso. Jos toimintalomaa haluaa, niin sitten ehkä Kenia oli parempi. Siellähän oli mahdollisuus safariin ja merelliseen touhuun.

Vierailija

Italian matka tähän mennessä paras. Kävimme Milanossa - Veronassa ja Venetsiassa - matkustimme junalla - kävimme Gardajärvellä risteilyllä tms. Tämä kyllä ennen pojan syntymää - lapsen kanssa en matkailusta vielä tiedä.

Muuallakin olen kyllä aiemmin käynyt - Keski-Eurooppaa - Hollanti, Saksa, Ranska, pohjoismaat (Islantia lukuunottamatta), Englanti, USA, Japani - joten vertailukohtaa löytyy.

Itse en ole mikään auronkomatkailija - mihinkään rannalle minua ei aikaa viettämään saisi...

Vierailija

Aivan loistava paikka lapsiperheelle! PIIIIIIIITKÄ, matala ja todella siisti hiekkaranta. Pieni rauhallinen paikka, jossa ei " biletystä" . Hyviä ruokapaikkoja pienen kävelymatkan päässä. En suosittelisi, jos haluaa vaikka lomailla miehen kanssa kaksin, mutta lapsiperheelle ihan ehdoton paikka!

Vierailija

Ensinnäkin kävimme viime keväänä Kreetalla Rethymnonissa, mikä oli minulle jostain syystä pettymys.

Kesällä heinäkuussa meillä oli viikon vuokralla ammattiliiton mökki Punkaharjulta. Sattui vielä aivan mahtava helteinen viikko. Mökiltä käsin saimme käytyä Mikkelin Visulahdessa. Mökin vierellä oli Kesämaa. Teimme järviristeilyn. Kävimme Retretissä. Savonlinna alkavine oopperajuhlineen oli mahtava kaupunki. Punkaharjun luonto ja historia on ainutlaatuinen. Tämä viikon loma oli todellinen vapautuminen arjesta.

Joten se " paras lomakohde" voi ollakin yllättävän lähellä.

Vierailija

Tässä kaksi paikkaa jotka ovat ehdottomasti näkemisen arvoiset.

Koralliriutta on mahtava kokemus ihan vaikka snorklaillen. Olimme viime kesänä lasten kanssa ja mahtavat muistot jäi.

Toinen paikka jonne haluan uudelleen on Granada, mutta ilman lapsia tälläkertaa.

t. ichigo

Vierailija

olin ensimmäistä kertaa kaupunkilomalla, Krakovassa ja ihastuin kaupunkiin täysin. Heinäkuu tosin ei ehkä ole paras mahdollinen kuu kaupunkilomailuun. Tuonne pitää ehdottomasti mennä uudestaan. Lomaan sai mahdutettua shoppailua (halvalla), historiallisia nähtävyyksiä ja hyvää ruokaa.

Pohjanoteeraus lomakohteistani on ollut Bulgaria.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat