Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko Luget myöhästyttää kuukautisia?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Moi, onkohan kellään tietoa tai kokemusta, voiko luget myöhästyttää kuukautisia, vaikka ei olisi raskautunut?

Kiitos jo etukäteen.

-mooli

Kommentit (5)

Vierailija

voi plääh - tartteeko sitä vaan sitten pidentää kiertoa, vaikkei siitä olis mitään " hyötyä" ?? Tahtoo lussan!!!!!

Kiitos vastanneille:=)

-mooli

Vierailija

mutten saanut yhtään vastausta. Mulla on nyt luget ekaa kertaa käytössä ja menkat edelleen tulematta. Nyt kp30/28. Muutaman haamun olen testannut, mutten vielä vahvempaa viivaa ole saanut. Saa nähdä kuinka käy.

Kokeilepa tuota haku-toimintoa. Laita hakusanoiksi: luget menkat ja sieltä alat löytää aiempia keskusteluja ko. aiheesta.

Plussaonnea!

Vierailija

lääkäri määräs niitä mulle nimenomaan kuukautisten myöhästyttämiseen. Mut näköjään niitä voi siis käyttää muuhunkin tarkoitukseen. :) Mä oon " nauttinut" niitä alakautta viikon ajan oviksesta eteenpäin ja toiveissa on lääkärin mukaan siirtää kuukautisia viikolla. Mä kyllä olisin toivonut että reilulla vuodella. ;)

Vierailija

" Luget kyllä voivat myöhästyttää kuukautisten alkua (ja useilla myöhästyttävätkin)...

...mutta kokonaan ne eivät pidä kuukautisia pois. Jos luget myöhästyttävät kuukautisia on myöhästyminen yleensä maksimissaan 5 päivää. Suurimmalla osalla 2-3 päivää."

En tiedä onko tästä apua, mutta jotain kuitenkin. Lisätietoja voisitte kysellä lapsettomuus-puolelta. Siellä on asiantuntijoita pilvin pimein.

masunasu

Uusimmat

Suosituimmat