Pura antipatiat, mikä on tänään arsyttänyt?

Vierailija

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Ei kuuta kun vaan kiukuttelevat ja riitelevät koko ajan. Yksi ei suostu syömään toinen syö mutta syleksii välillä ruuat pitkin pöytää ja lattiaa. Toinen häiritsee toista ja mikään ei tunnu kummallekkaan riittävän. Tänään taas vähän paha päivä kai kaikilla :/

Vierailija

Työpaikan pihapiirissä asuu kissoja jotka paskovat lasten leikkipaikalle!!! Omistaja ei myönnä mitään vaikka nämä katit on nähty itseteossa.Ongelma on koko hiekka-alue eikä pelkkä laatikko.Samat katit pyrkivät asuntoihin, autoihin ja naarmuttavat peltejä.

Tykkään kyllä kissoista mutta omistajan asenne saisi olla kypsempi.

Sitten ärsyttää työmatkalla perässä roikkujat ja muut pöllöt jotka ajelee omilla säännöillään.

Kiitän paasausluvasta.

Vierailija

ja olin saanut puolet tavaroista ladottua vauhdilla tiskille, kun joku äijä takanani (sillä oli muutama ostos), lykkäsi väliin " seuraava asiakas" kapulan, ja jätti mun lopuille tavaroille tilaa n. 30cm. Mun tavarat oli vielä tietyssä järjestyksessä, kun ostin puolet niistä hyväntekeväisyyteen, ja olisin halunnut latoa ne kassiin siinä järjestyksessä, niin etteivät mene sekaisin. Teki mieli sanoa pari valittua sanaa, mutta en sitten sanonut. Ei voinut äijä hetkeä odottaa....

Vierailija

ruoan taikominen pöytään, imuroinnit, tiskien laittamiset, pyykkien pesut ja viikkaamiset, seuraavan päivän vaatteiden järkkääminen, lasten iltatoimien hoitaminen ja muut pikku velvollisuudet vie iltaisin ajan ja mehut. Nyt jaksan vaan köllötellä, vaikka toisaalta olisi ihana saada jotain käsityö ym juttuja aikaiseksi ja lastenkin kanssa pitäisi liikkua ja ulkoilla...

Vierailija

ex-mies joka LUPAA JA VANNOO hakevansa tytön uimaan, nyt 5 tuntia myöhässä, eikä vieläkään kuulunut mitään, ei ees puheiluihin vastaa!!!!!

Vierailija

ja olettaa, että ilmeisesti, että mies ei usko jos kerron sille. Sekin ärsyttää, että todennäköisesti mies ei uskokaan vaan saan yksin sietää kaiken paskanjauhamisen.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat