mitä teen????????????????????

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Auttakaa epätietoista!!!!!

Minulla on pas edessä ja yritän kovasti bongata ovista -->viime kierrossa ovis osui torstaille ja siirtoa ei voitu tehdä koska olis ollu sunnuntaina (koska meillä kahden päivän ikäisiä alkioita) nyt minulla kovat oviksen merkit kivut ja limat yms aamulla kuitenkaan en saanut tikkuun kahta viivaa tein kahdella eri testillä( olen aina testannut aamuisin samaan aikaa) nyt oli pakko tehdä testi tuntemuksien perusteella koska + EI SAA OSUA HUOMISELLE TAAS TORSTAILLE ettei siirto osu taas sunnuntaille ja nyt äsken sain kaksi yhtä vahvaa viivaa clearbluella eli soitanko vaan huomenna vl:oon ja sanon että tänään oli ovis joten siirto olis sitten la koska nyt tiedän että kuitenkin se täysi plussa eli testiviiva on huomenna huomattavasti tummempi mä en taas halua missata tätäkin kertaa mitä mieltä te olette kuinka tekisitte?? auttakaa epätietoista, onko muilla ollu samanlaista huonoa tuuria?? jos sitten menen sinne siirtoon la niin onko edes mahdollista tulla raskaaksi koska se testi viiva ei todellakaan ollut tänään tummempi kuin toinen viiva vaan yhtä tumma ...APUVA!

-milli-

Kommentit (7)

Vierailija

nyt tilanne se että menen kuitenkin la siirtoon mutta tänään on ne suurimmat ovis tuskat jta ei voi olla huomaamatta ja tänään oli aamul tikussa oikein tumma viiva mutta kokeillaan nyt viimeiset huurunenät menkööt miten vaan kierrosta riippumatta en enää oikein jaksa uskoa muutenkaan onnistumiseen... päästäänpähän sitten naikkarin hoitoihin ja aloittaa seuraava icsi alusta kun on kaikki pakkaset käytetty

kiitos teille vastauksista!

-milli-

Vierailija

Hei!

Minulle yritettiin viime kierrossa myös PAS:ia luonnolliseen kiertoon. Ovulaatio sattui sitten siten, että paras mahdollinen siirtopäivä olisi ollut sunnuntai. Myös minä sain kaksi tasavahvaa viivaa edellisenä päivänä ja sitten sen selkeän vahvemman viivan seruaavana päivänä. Varinaiseksi ovulaatiopäiväksi katosiin se vahvemman viivan päivä.

Keskustelin lääkärisin kanssa (Väestöliitto) ja hän totesi, että kohdun limakalvon täytyy vastata mahdollisimman hyvin alkion ikää ja että onnistumisen mahdollisuudet ovat huonommat jos siirto tehdään liian aikaisin tai liian myöhään. Koska meillä saattiin vain yksi alkio pakkaseen päädyimme siihen että ei riskeerata mitään ja yritäämme uudelleen tässä kuussa, mutta nyt lääkeellistä PAS:ia. Meillä on tosin vielä " vanhempi" alkio kuin teillä eli viikon viljelyssä ollut, joten tämä voi aiheuttaa sen että kohdun limakalvon tilanne on onnistumisen kannalta kriittisempi.

Joka tapauksessa toivotan onnea matkaan huomiselle!

Vierailija

mutta mulla oli viime inssin kanssa vaikeuksia tikkujen kanssa. Ei tullut edes tasavahvoja viivoja, mutta kaikki merkit viittasi ovikseen. Muniksen tilanne oli vielä muutamaa päivää aikaisemmin katsottu ultralla, eli tiedettiin, että se tulee muutaman päivän kuluttua. Pääsin lääkärille ylimääräiseen ultraan yliajalla, ja siellä todettiin ovulaation jo tapahtuneen. Selitys on kuulema se, että joskus ovulaation laukaisevan LH:n määrä on niin pieni, että se ei näy vahvana viivana testissä. Edellissä inssissä tikku suorastaan huusi, eli näin nämä näköjään saattavat vaihdella.

Vierailija

Hei Milli, minä taistelin tuon saman asian kanssa pari kiertoa. Eli nyt on peräkkäin kolmas PAS takana. Kaksi ensimmäistä osuivat juuri tuolla tavalla, eli ovis to. Minulle lääkäri vannotti, että siirtopäiväksi sopii 2-4 vrk lh-huipusta, eli viikonloppu ei sotke suunnitelmia. Me olemme yksityisellä hoidossa, ja siellä siis käytäntö, että jos ke lh-huippu siirto la, jos to lh-huippu siirto ma. Ja näin siis etenimme.

Nyt viime siirrossa testasin lh-huippua aamuin illoin, ja bongasin vahvan viivan su-iltana, siirto oli ke.

Kehotan sinua juttelemaan lääkärisi/hoitajasi kanssa, kyllä he osaavat neuvoa. Jos kiertosi on säännöllinen 28 vrk, kannattaa ehkä miettiä kierron siirtämistä. Minullakin oli tämä (lääkärini vakuutteluista huolimatta) mielessä, mutta sitten PASsin yhteydessä kierto siirtyikin itsestään...

Onnea matkaan, kerro mitä neuvovat!

Nasu

Vierailija

... en tunne näitä inssejä ja PASsiä kovinkaan tarkasti, koska mulle itselle ei ole niitä tehty... voisiko ovis-tikuttaa vielä nyt illalla???

... minä en ainakaan " tuhlaisi" kallisarvoisia alkioita - alkiostahan voisi tulla ihan oikea vauva, ja sitten jos ajankohta ei ole " otollinen" , niin voi olla, että koko homma menee sen takia puihin...

Onko sulla niin säännöllinen kierto (28 pv), että ovis osuu aina samalle päivälle?? Jos on, niin sitten pitäisi kai kiertoa vähän " siirtää" - vaatinee ainakin yhden ekstrakierroksen???

Kuinka pian alkio otetaan sulamaan? Voiko ultrata vielä maanataina tai ollaa verikokeen ja varmistaa siten ovis ja sen perusteella vasta tehdä siirto???

Ei tainnut musta paljon iloa olla, mutta toivottavasti saatte siirron jossain vaiheessa tehtyä...

Eemeli

(mun yleinen mainospätkä: 4*ICSI takana, otetaan lahjoituksena vastaan ylijäämälääkkeitä loppuvuodesta olevaan hoitoon: Menopur / Menogon, Pregnyl, Orgalutran... mailaile:

eemelikaksi@hotmail.com)

Vierailija

Eikös tasavahvat viivat riitä ja jos vielä tuntemuksesi vahvistavat oviksen olevan tänään, minä luottaisin niihin. Minä menisin siirtoon lauantaina.

Onnea päätöksentekoon ja yritykseen!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat