Onko hyvä vai paha soitella työhakemuksensa perään?

Vierailija

Eli hinkuan ihan hirveästi yhteen työhön, jota olen hakenut. Nyt on ne ajat, että haastattelukutsun pitäisi tulla jos on ylipäänsä tullakseen. Mitään ei ole kuulunut. Olen totaalisen kypsä tähän, koska olisin sekä koulutukseltani että kokemukseltani mielestäni hypersopiva hakija heille. Soitin heille jo annettuna soittoaikana. Kenties en sitten tehnyt riittävän hyvää vaikutusta - omasta mielestäni puhelu meni ihan kivasti.

Jos nyt sitten vielä soittelen hakemukseni perään, onko se ilahduttavaa aktiivisuutta vai ärsyttävää häirintää? Kyllähän he ovat lukutaitoisia ihmisiä ja kenties tykkäävät että osaavat arvioida hakemuksia ihan itse.

Mielipiteitä ja kokemuksia, please.

Kommentit (8)

Vierailija

Eli että tällä viikolla lukevat hakemuksia ja haastattelevat. Ja huomenna on jo torstai... Muuta todellista kysyttävää ei oikeastaan ole kuin että miksi ihmeessä eivät ole kutsuneet vaikka kuvittelen olevani sopiva. Sinne kun vielä etsitään _useita_ ihmisiä.

Mutta varmaan kyllä aion soittaa, kiitos vain tuesta tälle aikeelle.

Vierailija

Useimmat työnantajat arvostavat selkeää kiinnostuksen osoitusta. Jos hakemuksia tulee paljon, niistä on todella vaikea saada eroteltua jyvät akanoista. Olen kuullut työnantajista jotka eivät missään tapauksessa kutsu haastatteluun henkilöä joka ei ole soittanut hakuajan päätyttyä. Harvemmassa varmasti ne työnantajat jotka hyllyttää ärsyttävän häiritsevän puhelun takia kuten joku " työnantaja" edellä väitti.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat