Miten joku voi olla niin miehen tossun alla, että

Vierailija

tekee abortin jos mies ei halua lasta?

Sivut

Kommentit (22)

Vierailija

JA ihan käsittämätöntä olisi myös se, jos nainen EI tekisi halutessaan aborttia, koska mies ei halua... VAikka siis en tosiaan ole mikään abortin kannattaja, mutta kyllä nyt naisen ruumis hänelle itselleen kuuluu.

Vierailija:

Lainaus:

Vaikka asiasta keskustellaan yhdessä ja päätöstä mietitään, niin silti naisella on se lopullinen valta. Vahinko jos sattuu, niin se sattuu. Jokaisessa yhdynnässä on raskauden mahdollisuus. Se pitää ottaa huomioon. Ehkäisyn epäonnistuminen ei ole naisen vika, naisen ei tarvitse sen takia tehdä vastoin omaatuntoaan ja tappaa omaa lastaan.

Minusta kukaan normaalilla järjellä varustettu aikuinen nainen ei taivu vastoin omaa tahtoaan aborttiin vain, koska mies ei lasta halua. Kuka normaalilla järejellä varustettu aikuinen nainen voisi tun abortin jälkeen enää hänet siihen pakottanutta miestä arvostaa? Ei kukaan. Jos arvostaa ja voisi suhdetta jatkaa, niin naisessakin olisi jotain pahasti pielessä. Oksettavaa!

Jos minä saisin tietää, että äitini uhrasi parisuhteensa pitääkseen minut, niin kyllä tuntisin itseni halutuksi! Tuollaiset vaimojaan aborttiin painostavat miehet pitäisi kaikki laittaa terapiaan. Sen tarpeessa he kipeästi ovat!

Vierailija

Minä olisin ainakin todella surullinen jos kuulisin olevani lapsi jota isäni ei ikinä olisi halunnut ja minun takia vanhempani erosivat. Mielestäni on kamalaa,ettei isällä ole mitään oikeutta päättää vaikka maksumieheksi kyllä kelpaa kun lapsi syntyy!!!

Vierailija

ehkäisystä huolehtiminen on yhteinen asia.

Jos sattuisi niin, että ehkäisy pettäisi, asiasta tietysti keskusteltaisiin yhdessä. Päätöksen raskauden jatkamisesta tai keskeyttämisestä voin tehdä kuitenkin vain minä, nainen, koska minähän lasta sisälläni kannan.

Vierailija

naiselle yleensä on. ELi aikamoisen uhrauksen nainen siinä tekee, kun miehelle se asia ei tunnu missään, nainen kenties miettii asiaa loppuikänsä.

No mutta joka tapauksessa meillä ei onneksi tällaisia tarvitse miettiä, meille tulee ne lapset jotka tulee kunnes on lapsiluku täysi, ja sen jälkeen piuhat poikki. Ja jos sittenkin vahinko kävisi, niin sekin lapsi pidettäisiin.

Vierailija

on yhdessä mietittävä asia läpi, ratkaisu tehdään yhdessä, ei vain miehen käskystä!

sama pätee naiseen, saako nainen omatoimisesti tehdä abortin, puhumatta asiasta miehelle?

Vierailija

mutta nainen ei. Jos vahinko sattuisi, meillä olisi tämä tilanne. Onko mieheni sitten niin minun tossun alla, kun ei sillä olisi muuta vaihtoehtoa tässä tapauksessa, kuin suostua minun ratkaisuun.. Minusta on sen verran iso asia, että tästä olisi todellakin päätettävä yhdessä ja toinen vaan joutuu taipumaan.

Vierailija

mutta ymmärrän hyvin jos nainen haluaa lapselleen myös isän sekä itselleen miehen tueksi lapsen hoitoon, kasvatukseen ja myös taloudelliseksi tueksi. Mitä väärää siinä on? Parempi tehdä toivottu lapsi kuin Ei-toivottu lapsi!

Itse en tekisi aborttia koska raskaaksi tuleminen ei ole mulle itsestäänselvää enkä koskaan antaisi itselleni anteeksi jos en saisi uutta tilaisuuttaa tehdä lapsi. Lisäksi ainakin itselleni lapseni on ollut mielessäni mulle " vauva" eikä " jakautunut munasolu" ihan ensimmäisistä viikoista alkaen.

Vierailija

Tälläsistä asioista sovitaan ainakin meillä yhdessä. Miksi jonkun mies voi olla niin tossun alla,että antaa vaimon pitää ei-toivottu lapsi.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat