Oletko *anteeksi että olen olemassa* ihmisiä, vai tiedätkö oman arvosi?

Vierailija

Kykenetkö toimimaan, vai puhutko/suunnitteletko vaan? Oletko persoona vai massaan hukkuva?

Kommentit (8)

Vierailija

Kyllä ihminen voi tietää oman arvonsa ja kyetä toimimaan vaikka jonkun mielestä hukkuisikin massaan. Ei meitä kaikkia ole luotu kylähulluiksi, jotka taatusti muistetaan.

Vierailija

Se riippuu varmaan vähän katsojasta, hukunko massaan - olen varmaan tehnyt aika tavanomaisia valintoja elämässäni, vaikka olenkin tietenkin persoona. Olen siis kouluttautunut maisteriksi, tehnyt töitä lukioikäisestä asti, mennyt naimisiin, saanut kaksi lasta... ei siis mitään elämäntapaintiaanin elämää vaan ihan tavallista.

Vierailija

Ei ole aina helppoa, ei. Kykenen kylläkin toimimaan, eikä vain suunnittelemaan. En taatusti ole vahva persoona. Hiukan olen iän myötä kasvanut, mutta silti...

Vierailija

Mä soitan poliisit jos naapurin tai lähitienoon bileet mun yöunia häiritsee. Mä ojennan naapurien lapsia jos tilanne sitä vaatii. Mä en kaipaa enkä tarvitse kenenkään hyväksyntää. Sanon suoraan mielipiteeni, enkä pyytele anteeksi olemassa oloani.

Vierailija

tiedän oman arvoni ja olen vahva toimimaan. Mutta en ole mitenkään kamalan vahva pesoona. Yritän olla kaveri kaikkien kanssa... ja se on minun heikkouteni ja vahvuuteni samassa paketissa.

Vahvuus on siinä, että tulen toimeen ns. hankalien ihmisten kanssa. Heikkous se on siinä, että joskus joudun käyttäytymään falskisti, vaikka teidänkin oman arvoni.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat