Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

kysymys esikoisen hoidosta ja poisjäämisestä tms.

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Milloin minun pitää ilmoittaa kaupungin perhepäivähoidosta vastaaville jos otan tyttäremme hoidosta pois kun pikkukakkonen syntyy? Onko meillä jokin aika, esim 2 kk ennen laskettua aikaa on ilmoitettava, tai 1kk ennen kun jää pois. Vai miten tuo asia hoidetaan? En ole vielä päättänyt jääkä esikoinen pois vai ei, vai vaan osa-aikaisesti hoitoon, vai koska jäisi pois. Sen tähden siis kyselen tätä jo jotta ei tule kohta kauhea kiire.

Kommentit (7)

Vierailija

TEPA_S saanko vielä udella että mitä tarkoitat tuotta että

" eli meillä marraskuun puoliväliin vielä aikaa tehdä se,,," Aiot siis ottaa esikoisen pois hoidosta joulukuun puolessa välissä, niinkö?

Entäpä jos jätän esikoisen hoitoon, täytyykö siitä jollekin ilmoittaa? Siis jos hoitosuhde jatkuu entisenlaisesti vaikka vauva tuleekin. Täytyykö siltikin jollekin ilmoittaa jotain? ...ja jos niin mitä?

Kuulostaa varmaan hassuilta nämä mun kyssärit *virn*

Vierailija

poika yksityisessä Tenava-päiväkodissa ja sinne pitää ilmoittaa irtisanomisesta 2 kuukautta ennen poisjääntiä. Jos poika sinne jäisi vielä hoitoon, niin eivät kaipaa mitään ilmoitusta, kun ei hoitomaksuun saa mitään alennusta.

Aikaisemmin oltiin Espoon kunnallisessa päiväkodissa ja kun muutimme, niin he halusivat irtisanomisilmoituksen kaksi viikkoa ennen.

Vierailija

meillä muksut pphoidossa ja hoitaja mulle juuri ilmoitti että muista kuukausi aiksemmin irtisanoa lapset hoidosta.eli meillä marraskuun puoliväliin vielä aikaa tehdä se,,,

Vierailija

Meillä ainakin lasten vanhempainillassa käskettiin ilmoittamaan päiväkotiin (johtajalle), jos tulee perheenlisäystä, koska perhekoko ja tulojen pieneneminen vaikuttavat hoitomaksuihin. Sitä en tiedä, koska ilmoitus on tehtävä.

Vierailija

" irtisanoin" sopimuksen.Sanoivat että hoitosuhde loppuu siitä päivästä kun on viimeksi ollut.Eli en ilmoittanut etukäteen lapsen poisjäämisestä.Kannattaa varmaan kysellä mikä teillä on käytäntö.En sitten tiedä miten vaikuttaa kun on pphoidossa.

Uusimmat

Suosituimmat