Poikavauvan vihertävä kakka ja pahalta haiseva?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Mistä voi johtua? Mahavaivoja ei pitäisi olla kun ei itkeskele kuin tylsyyttään, väsymystä tai nälkäänsä.

Kerran oli niin paksua kakkaa että ja vihertävää, nyt ollu sit vähän löysempää mut väri on pysyny samana.

Yleensä on kakannut noin joka toinen päivä, niin nyt vkoloppuna 3 pvnä peräkkäin ja maanantaina 2 kertaa.

Poika syö rintamaitoa ja korviketta n. 2 dl ja illalla maissi/perunaporkka vellin n. 2 dl.

Kiitos vastauksista

Kommentit (4)

Vierailija

Minä olen täällä kakkajuttuja kirjoitellut useasti. Meidän vauvalla on suurimman osan pienestä elämästään kakka ollut vihreää ja tosi pahalta haisevaa, ei ryynejä, mutta usein limaa ja pari kertaa vertakin. Kovasti ihmeteltiin ja olin jo maidottomalla dieetilläkin ja sitten vahvistui, että sen aiheuttaa meillä Deetipat (siis kyseinen merkki). Nyt kokeilen sitten toista merkkiä.

Syitä, joista vihreä pahalta haiseva kakka voi johtua mm.:

-Suoliston kehittymättömyys (joillakin vauvoilla kakka vain on sellaista ilman kummempaa syytä)

-Allergia

-Deetipat (siis kyseinen merkki)

Vierailija

Täytyy sanoa, etten ole ihan varma Deetippojen aiheuttamista ilmavaivoista meillä. Eka käytössä oli Jekovit, josta tuli kovat ilmavaivaitkut. Sitten itkut loppui ihan heti, kun Deetipat aloitin. Mutta nyt on sitäkin käytettäessä jonkin verran ilmavaivoja itketty. Ellei sitten aiheudu jostain syömästäni, nyt on mennyt suklaata aika paljon. Mutta huomattavasti parempi on Deetipat, kuin Jekovit meillä. Tänään aloitetaan Devitol-kokeilu tuon vihreän kakan takia. Harmillista, että joku valmiste sopii toisaalta ja toisaalta ei :( Jos ei aiheuta ilmavaivoja, niin sitten vihreää haisevaa kakkaa jne.

Vierailija

Aiheen ulkopuolelta hieman, mutta aiheuttiko teillä Deetipat muutenkin mahavaivoja? Mä olen saanut täältä käsityksen, että ne olisivat hellimpiä vatsalle.. Meillä on tyttö nyt itkenyt kaksi iltaa, eli sen ajan, kun on kyseiset tipat olleet käytössä. Vaihdoimme devitolit niihin lievien vatsavaivojen vuoksi, mutta nyt onkin huuto lisääntynyt.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat