Hei snowflake! Minäkin olen atkinsilla, miten sulla menee?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

olen ollut nyt neljä päivää atkinsilla ja olo on tosi hyvä! Olen syönyt aika rasvaisia juttuja, mutta hiilareita olen saanut ainoastaan salaatista. Olen pitänyt hiilarit ihan niin minimisä kuin mahdollista. paino on tippunu neljässä päivässä 1,5kg. Töissä aina sorrun laittamaan sokerittoman purkan suuhun, mutta se aiheuttaa älytöntä turpoamista. Silloin tulee sellanen plösö olo. En ole ihan varma siitä ketoosista, mulla kyllä voi mennä 5 tuntia ihan kevyesti etten edes ajattele ruokaa eikä ole nälkä vaan olo on aika pehmeä ja hyvä. tänään jostain syystä on ollu enemmän nälkä. Pitäisikö lisätä hiilareita? en ole laskenut niitä tarkasti, mutta oletan että pelkästä salaatista hiilarit jää alle 20g. Ja eikös se ollut niin että mitä vähemmän hiilareita sitä parempi? Onko sulle tullut sellaista tunnetta kun syö noita rasvaisia ruokia että alkaa oksettaa, eikä voi syödä yhtään enempää? Muuten kyllä tämä dieetti on ollut tosi hyvä ja luulen että jään karpiksi koko loppu elämäksi.

Kommentit (1)

Vierailija

Mulla on jo 3 viikko menossa!Mulla paino jumittaa nyt 60kg=/Elikkä -5kg 2,4viikossa,ei paha=)Mutta urheilen joka päivä 5-7km lenkin ja nyt käyn 2 kertaa viikossa uimassa,voi ola et sekin vaikuttaa asiaan.Mulla oli alkuvaiheessa kans yökötystä,mut katos ensimmäisen viikon aikana.Nyt nälkä on tosi harvoin ja joudun väkipakolla syömään=)Tää on hauskaa kun saa syödä kaikkea mitä normaalisti ei sais syödä laihduttaakseen!Hei älä missään nimessä vähennä noita hiilareita ihan minimiin!(susta loppuu akku,eli et jaksa tehdä mitään kun sulla ei ole sitä energiaa)Kyllä mullakin alkuvaiheessa kun piti olla 20g/hh/pvä ni oli päiviä kun saatoin syödä 15-18hh.Ja se on kuulema silleen että jos jatkat 20g hiilareita pidempään ja olet oikein tarkkana ja noudatat ohjeita,niin nopeasti laihdut!Ajattelin että vedän ton 20g hiilareita kun paino junnaa paikallaan...Lähden syöttää poikaa...Zemppiä ja muista juoda vettä!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat