Kestävyys

Vierailija

Aika jännä juttu: kävin 3 vuotta sitten steriloinnissa ja hieman etukäteen pelkäsin, että mitenkähän halujen käy.

Nykyisin seksi on todella ihanaa, ei raskauspelkoja ja tuntuu että jaksaa pidätellä tulemista vaikka miten kauan. Vaimo oikein joutuu kerjäämään joskus että annahan jo tulla, kun on itse jo aivan naatti..

Paneskelua syksyn piristykseksi !

Kommentit (5)

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Itse en halua mennä strelisaatioon, vaikka se tavallaan voikin olla järkevää tietyssä vaiheessa elämänkaarta.

Mici

No Mici hyvä, mihin sä sterilisaatiota tarviit? Voiko miehen suoli tulla raskaaksi? HÄH? Keisari.

Vierailija

ainakin kävi niin : )

Laukesin ennen aika pian, mutta operaatio ehkä muutti jotain (mielessä). Ja tuntemukset ovat pikemminkin voimistuneet, kiihottuneisuus, orgasmi, sperman määrä jne. En siis ainakaan kadu ja kun muksujakin on jo ihan tarpeeksi, ni kannatan.

Vierailija

Mä olen aina ajatellut, etten halua meitä kumpaakaan - en miestäni enkä itseäni sterilisoitavan. Tuntuu niin lopullliselta ratkaisulta, eikä koskaan kuitenkaan tiedä, mitä elämässä käy. Pelkään myös, että halut kärsis, jos tuntis itsensä tai toisensa steriiliksi. Taitaa olla vain hassu pelko, myönnän. Mutta kun ei ole pakkoa ollut, kun ovat muutkin ehkäisykeinot sopineet..

Mutta jos lisää miehen kestävyyttä - ilman että miehestä kuitenkaan tuntuu vähemmän hyvältä - niin sitten alkais kyllä kiinnostaa..

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat