Paljon kylppäriremontit maksaa teetettynä? Paljon kiitoksia jos joku vois antaa jotain tietoa.

Vierailija

Netistä kun ei löydy...

Kommentit (12)

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

ja saimme 2,5 neliön vessan remppakustannuksiksi 800-1000¿. Siis itse olisi pitänyt ensin purkaa kaakelit irti. työmies olisi siis laittanut uudet tilalle ja asentanut kaapit sekä tehnyt sähkötyöt. Päätimme tehdä itse kun olisi tullut liian kalliiksi neliömäärään nähden. Aika kova kuukausipalkka remonttimiehillä (joillain) kun meinasivat että kolme päivää kestäisi ja 1000¿ työkustannukset. Materiaaleja ei sisältänyt.

Vierailija

Vaihdettiin pohjia myöten kaikki ja tehtiin itse. Työt päälle olis ollu 4000e kun kysyttiin tarjousta. Tavarat tuli sopimuksella Bauhausista, johon enää menis sopparia tekemään -ei oikein toiminut hommat. Mut saatiin aika kivat paljous alet, kun tavaraa oli aikalailla, siks ehkä tuo edullinen(?) hinta.

Niin joo... mun iskä on sähkäri ja setä putkimies, joten ei tarvinut maksaa mitään tallaisista erikoistöistä, joita ei itse aloittelevina remonttireiskoina uskallettu tehdä.

Mielipiteitä tietysti jokaisella saa lopputuloksesta olla, mutta mun mielestä tolla 2000 egellä sai tosi hienon kylppärin. On lasitiiliä ja kuvallisia kaakeleita -tai mitä ne yksittäiset kuvalaatat nyt nimeltään onkaan.

Vierailija

Hintaa koko hommalle tuli reilu 20 000. Mitään vanhaa ei jätetty,vaan kaikki uusittiin pohjatöitä myöten. Ainoa mitä tehtiin itse, oli materiaalien valinta.

Vierailija

ja saimme 2,5 neliön vessan remppakustannuksiksi 800-1000¿. Siis itse olisi pitänyt ensin purkaa kaakelit irti. työmies olisi siis laittanut uudet tilalle ja asentanut kaapit sekä tehnyt sähkötyöt. Päätimme tehdä itse kun olisi tullut liian kalliiksi neliömäärään nähden. Aika kova kuukausipalkka remonttimiehillä (joillain) kun meinasivat että kolme päivää kestäisi ja 1000¿ työkustannukset. Materiaaleja ei sisältänyt.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat