19-vuotiaana olin seksisuhteessa 33-vuotiaan miehen kanssa

Vierailija

ja edelleen joskus fantasioin tästä tyypistä. mistähän tämä ikuisuusfantasia johtuu, miksen pääse eroon tuosta miehestä? " tapauksesta" on jo lähes 10 vuotta aikaa. viimeksi olen häneen törmännyt vahingossa kaupungilla n.4 vuotta sitten.

Kommentit (5)

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

naimisissa ja minua 19 vuotta vanhempi. Ei kauheesti mieltä ylentävää nykyään ajatella tuota mutta ei ole traumojakaan jäänyt......

Ei todellakaan mieltä ylentävää....

Vierailija

Minäkin olin nuorena miehenä kiinnostunut eniten hiukan etäisemmistä naisista, enkä oikein huomannutkaan sellaisia, jotka olisivat olleet heti valmiina. Ihmismieli on kumma. Myöhemmin kun en enää ollut kiinnostunut eräästä " viileästä" naisesta, tämä olisikin lopulta ollut kiinnostunut minusta. Kai se on joillekin valta- yms. peliä. Jotkut pelaavat aina, jotkut tovin. Itse lopetin moisen pelailun jo vuosia sitten.

Mici

Vierailija

Joissain on tiettyä " taikaa" , vaikka paketti kokonaisuutena ei olisikaan toimiva. Muistan minäkin eräitä naisia yhä vuosien takaa.

Mici

Vierailija

että hän oli sellainen vahva persoona, ei mikään hissukka, vaan saavuttamaton tapaus... en koskaan " saanut" häntä, hän livisti aina pois luotani. tunsin valtavaa surua.

nykyään minulla on sellainen mies, jonka sain vähän liiankin helposti, ja arvatkaa vaan. ihastuin häneen tosi hitaasti juuri tämän vuoksi, en meinannut hyväksyä tätä ihmistä ollenkaan, koska hän niin kiivaasti tyrkytti itseään minulle.

ap

Vierailija

naimisissa ja minua 19 vuotta vanhempi. Ei kauheesti mieltä ylentävää nykyään ajatella tuota mutta ei ole traumojakaan jäänyt......

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat