*** SISUNAISET 2.6 ***

Vierailija

Nimi:

Lähtö kg, Tavoite (vko 25) kg, (Lopullinen tavoite, kg), Paino nyt kg, Muutos edelliseen kg, Tot pudotus kg, Matkaa välitavoitteeseen kg, Vkoa edessä että välitavoite toteutuu, (Arvio se saavuttamisesta), BMI nyt (pituus)

[b] Allakka [/b]♥

94.8 kg, 82.9 kg, ( 62 kg), 83 kg, 0.0 kg, 11.8 kg, 0.1 kg, 4 vkoa, ( Kesäkuu, kun lapsi syntyy :) ) , BMI: 30.1 , ( 1.66 m )

[b] Chicky [/b]♥

93.7 kg, 83.5 kg, ( 75 kg), 85.8 kg, -1.3 kg, 7.9 kg, 2.3 kg, 8 vkoa, ( Heinäkuu ) , BMI: 28.3 , ( 1.74 m )

[b] ElsaAlice [/b]♥

70.5 kg, 65 kg, ( 63 kg), 69.2 kg, 0.0 kg, 1.3 kg, 4.2 kg, 9 vkoa, ( Heinäkuu ) , BMI: 24.5 , ( 1.68 m )

[b] Emonamoha [/b]♥

92.2 kg, 76.3 kg, ( 72 kg), 77.8 kg, -0.9 kg, 14.4 kg, 1.5 kg, 8 vkoa, ( Heinäkuu ) , BMI: 26.3 , ( 1.72 m )

[b] Henniina [/b]♥

83.3 kg, 58 kg, ( 58 kg), 59.6 kg, 0.0 kg, 23.7 kg, 1.6 kg, 9 vkoa, ( Heinäkuu ) , BMI: 21.1 , ( 1.68 m )

[b] Hiiriemo [/b]♥

57 kg, 52 kg, ( 52 kg), 58.5 kg, 0.0 kg, -1.5 kg, 6.5 kg, 13 vkoa, ( Elokuu ) , BMI: 23.4 , ( 1.58 m )

[b] Johkulainen [/b]♥

89 kg, 69.3 kg, ( 65 kg), 70.3 kg, -0.2 kg, 18.7 kg, 1 kg, 2 vkoa, ( Kesäkuu ) , BMI: 26.8 , ( 1.62 m )

[b] Körömölli [/b]♥

95 kg, 79.8 kg, ( 68 kg), 81.9 kg, -0.8 kg, 13.1 kg, 2.1 kg, 11 vkoa, ( Elokuu ) , BMI: 30.1 , ( 1.65 m )

[b] Lempi [/b]♥

77.9 kg, 69.9 kg, ( 64 kg), 72.1 kg, -0.3 kg, 5.8 kg, 2.2 kg, 5 vkoa, ( Heinäkuu ) , BMI: 28.2 , ( 1.60 m )

[b] Minlee [/b]♥

95.5 kg, 75.5 kg, ( 72 kg), 75.9 kg, -0.1 kg, 19.6 kg, 0.4 kg, 4 vkoa, ( Kesäkuu ) , BMI: 24.0 , ( 1.78 m )

[b] Momentti [/b]♥

73 kg, 65.4 kg, ( 65 kg), 67.1 kg, 0.0 kg, 5.9 kg, 1.7 kg, 5 vkoa, ( Heinäkuu ) , BMI: 24.1 , ( 1.67 m )

[b] Nolaana [/b]♥

102 kg, 86.5 kg, ( 85 kg), 91.5 kg, 1.1 kg, 10.5 kg, 5 kg, 12 vkoa, ( Elokuu ) , BMI: 33.2 , ( 1.66 m )

[b] Paibai [/b]♥

67 kg, 64.5 kg, ( 60 kg), 66 kg, -1.0 kg, 1 kg, 1.5 kg, 3 vkoa, ( Kesäkuu ) , BMI: 23.4 , ( 1.68 m )

[b] Piba [/b]♥

82 kg, 72 kg, ( 70 kg), 76.9 kg, 0.0 kg, 5.1 kg, 4.9 kg, 5 vkoa, ( Heinäkuu ) , BMI: Pituus puuttuu , ( 0.00 m )

[b] Pommeriina [/b]♥

91.9 kg, 83.1 kg, ( 74 kg), 86.1 kg, 0.2 kg, 5.8 kg, 3 kg, 6 vkoa, ( Heinäkuu ) , BMI: 27.5 , ( 1.77 m )

[b] Ragna [/b]♥

72.4 kg, 66 kg, ( 66 kg), 68.4 kg, 0.2 kg, 4 kg, 2.4 kg, 6 vkoa, ( Heinäkuu ) , BMI: 24.2 , ( 1.68 m )

[b] Risella [/b]♥

65 kg, 62 kg, ( 58 kg), 65 kg, 0.0 kg, 0 kg, 3 kg, 9 vkoa, ( Heinäkuu ) , BMI: 24.5 , ( 1.63 m )

[b] Unnika [/b]♥

70.5 kg, 60.9 kg, ( 58 kg), 61.2 kg, 0.0 kg, 9.3 kg, 0.3 kg, 2 vkoa, ( Kesäkuu ) , BMI: 22.5 , ( 1.65 m )

[b]Variksenmarja [/b]♥

60.9 kg, 58 kg, ( 58 kg), 60 kg, 0.0 kg, 0.9 kg, 2 kg, 8 vkoa, ( Heinäkuu ) , BMI: 21.3 , ( 1.68 m )

[b] Volga [/b]♥

90 kg, 77.3 kg, ( 70 kg), 79.4 kg, 0.1 kg, 10.6 kg, 2.1 kg, 10 vkoa, ( Elokuu ) , BMI: 24.5 , ( 1.80 m )

[b] Wille78 [/b]♥

67 kg, 65.3 kg, ( 62 kg), 67 kg, 0.0 kg, 0 kg, 1.7 kg, 9 vkoa, ( Heinäkuu ) , BMI: 23.2 , ( 1.70 m )

[b]Lopullisen tavoitteen on saavuttanut: Napos ![/b]

Napos tasapainoilee painossa 64 kg.

Viimeisin tulos: 63.1 kg

Suurin pudotus viime kerrasta:[b]

Chicky : -1.3 kg [/b]

Ajallisesti lähinnä vkon 25 tavoitetta (24.3 - 22.6)

1. sija => 2 ...vkoa:.. Johkulainen

2. sija => 2 ...vkoa:.. Unnika

3. sija => 3 ...vkoa:.. Allakka

4. sija => 3 ...vkoa:.. Paibai

5. sija => 4 ...vkoa:.. Minlee

6. sija => 5 ...vkoa:.. Lempi05

7. sija => 5 ...vkoa:.. Momentti

8. sija => 5 ...vkoa:.. Piba

9. sija => 6 ...vkoa:.. Pommeriina

10. sija => 6 ...vkoa:.. Ragna

11. sija => 8 ...vkoa:.. Chicky

12. sija => 8 ...vkoa:.. Emonamoha

13. sija => 8 ...vkoa:.. Variksenmarja

14. sija => 9 ...vkoa:.. ElsaAlice

15. sija => 9 ...vkoa:.. Henniina

16. sija => 9 ...vkoa:.. Risella

17. sija => 9 ...vkoa:.. Wille

18. sija => 10 ...vkoa:.. Volga

19. sija => 11 ...vkoa:.. Körömölli

20. sija => 12 ...vkoa:.. Nolaana

21. sija => 13 ...vkoa:.. hiiriemo [/b]

Laihduttajia: 21

Painomme oli alussa: 1691 kg

Painamme nyt: 1522 kg

Tavoitepainomme (vko 25/2008): 1473 kg

Paino tippunut edelliskerrasta: -1.3 kg

Paino tippunut vuonna 2008: 59 kg

Kokonaispainonpudotus: 168 kg

Matkaa tavoitteeseen: 49 kg

Kommentit (13)

Vierailija

Uusi viikko ja uudet kujeet..

Viikonloppu meni juhliessa, sillä lauantai meni miehen siskon ylppäreitä juhliessa ja eilinen mun äidin 50- ja kummitytön 4-vuotissynttäreillä ja vaikka ihan iisisti söinkin herkkuja niin kyllä plussaa odotin, mutta vaaka näytti aamulla 81.8kg eli 100g tuli pudotustakin..ihan hyvä näin ;o)!

Eipä mulla muuta..kaikille mukavaa viikkoa, kovasti tsemppiä ja nauttikaahan täysin rinnoin näistä ihanista kesäsäistä, jotka ainakin täällä Länsi-Suomessa tällä hetkellä piristävät kovasti mieltä :o)!

köris

Vierailija

En ole täällä käynyt pitkään aikaan sen jälkeen kun tämän sivuston kanssa oli ongelmia...Oli todella usein vaikeuksia saada viestiä näkymään joten luovutin. Paino on pysynyt samana 65kg

Nyt täytyy ryhdistäytyä! Olen jäänyt jälkeen tavoitteestani. Täytyy aloittaa koko dieetti uudestaan. Herkuttelen vielä huomenna mutta maanantaina täytyy aloittaa tiukan linjan pitäminen. Niin ja liikuntaakin voisi taas aloitella. Sekin on hieman jäänyt. Miten näitten viimesten 5 kg pudottaminen voi olla näin ylitsepääsemättömän vaikeaa?

Mutta toivottavasti tämä viesti nyt näkyy eikä katoa avaruuteen niin kuin aikaisemmin.,

Vierailija

iha ekaks....MINLEE,mulla on vanha paino,et ollu laittanu viimeviikolla ilmoittamaani 70,0kg...mut ei se mittää=)=)Uusi paino näytti maanantaina 69,6kg,eli painoa tippunu hyvi.nyt en kerkee enempää kirjottaa ku kiire painaa päälle

Vierailija

se olis taas maanantai ja unohdin tänään käyä vaaálla, mutta eilen aamulla kävin ja näytti 68kg eli pudotusta on tullut......tosin vähän mutta kuitenkin. Tänään ois ehkä ollut enempi kun eilen tuli vähän herkuteltua irtsareita ja muuta.....Mulla on muutenkin vähän lipsunnu kun ollaan lomailtu ni ei oo tullu tarkkailtua pahemmin syömisiä. Mutta kuhan nyt ei pääse ainakaan paino kauheesti nousemaan ni hyvä on! Mä tossa kokeilin bikineitä ja näytti oikeesti ihan hirveeltä!!!!! ennen lapsia tällä painolla näytti kyllä ihan erilaiselta, että vielä täytyy varmaan karistaa useampikin kilo niin että omaa silmää tyydyttää. Ehkä pitäs enempi liikkuakin ja tehdä lihaskuntoa ni kiinteytys....vatsassa tosiaan kauheeta löllöä. joo mulla on taas tämmönen oikeen itseinho päivä että vali vali......

Kaikesta huolimatta kaikille hyväää, aurinkoista ja kevyttä viikkoa!

niin ja minleelle kiitos yhteenvedosta....niin kyselit siitä heinäkuusta, pidettäskö lomaa ja katotaan miten käy...heh;)

Vierailija

Höh, aamulla vaaka heitti ihanaiset luvut 76,6kg mutta siihen en edes minä voinut uskoa - ja syy löytyikin pian: vaa'an alle eksynyt koirannappula :D Oikeampi tulos pitikin sitten punnata kolmeen kertaan ja kun se ei siitään muuttunut niin kirjataan ylös viikon tulokseksi: 77,3kg. Miinusta taisi siis tulla viime viikon lukuun 500g eli tarkalleen oikeaoppista tahtia B-)

Parhaat oikeat lukemat viikolla vilistivät jossain 77,1kg paikkeilla, mutta silloin taisi olla jo nestehukkaakin mukana. Eilen piti käydä vaa'alla mutta aamulla oli pikapika-lähtö asiakaskäynnille ja siinä hötäkässä se jäi. Parempi ehkä niin, sillä maanantaina oli viikonlopputurvotukset vielä ja lukemat viime viikon tasolla... Jotenkin ikävästi on makeanhimo päässyt taas hiipimään mieleen... ehkä juominen on jäänyt vähemmälle (siis veden) vai mistä kummasta tämä johtuu? Lähestyvistä menkoistako?

Mukavaa kun ilmat on KESÄISET!!! Paranee vaan viikonloppua kohti, mikäs tässä vaikka töitäkin vielä jonkun viikon paiskitaan. Kuumalla minulle maistuu kylmä ja raikas juoma ja yleensä kevyemmät ruuat.. tosin myös jäätelö eli aika tasoihin taitaa mennä kalorien osalta. Makkaraa en himoitse enkä niin muitakaan grillipöperöitä - tai ehkä grillikasviksia :) Miten teihin muihin vaikuttaa kuumat ilmat? Helpottuuko urakka vai vaikeutuuko?

Kesäisin terkuin,

Emo

Vierailija

Kyllä nyt kelpaa ulkoilla, kun sää sallii :) !Me onkin vietetty kaikki liikenevä aika pihalla, joten koneellakaan ei ole tullut käytyä!

Perjantaina olin viihteellä ja ainakin aamulla vaaka näytti ighan hirmulukuja, joten jos huomenna sama linja jatkuu niin en kyllä tule plussia ilmoittamaan vaan kattelen sitten seuraavalla viikolla uusiks..luultavasti ;) !

Eipä mulla muuta..nyt kutsuu ruokapöytä..onkin jo nälkä :p !

köris

Vierailija

viime viikolla jäikin tulokset ilmoittamatta.. se taisi kuitenkin olla jotain 90.5 - 91 paikkeilla.. tänään sit muistin käydä puntarilla ja oli "mukava" pyöreä luku, eli 90.0 (mutta toki vieläkin mukavampi pyöreä luku olisi 80.. ;) )

Kauheeta tohinaa ollu nää pari viikkoa. Mutta jospa se tästä pikkuhiljaa alkais helpottaa.. tosin, heinäkuussa alkaa miehellä loma, joten sittenhän se tohina vasta alkaakin, kun reissuille lähdetään.. :)

mutta eipä tässä nyt tämän kummempaa.. Liikunta into on nyt aivan nollassa! Ja tulee syötyäkin vähän miten sattuu ja milloin sattuu, mut jospa se tästä..

Vierailija

tasan sama paino kuin viime viikolla... no pääasia on ettei nouse kesän aikana. Kuinkas me sovittiin seuraava tavoite? Mä olen tippunut kärryiltä jo:)

Vierailija

eli aika pitka tauko on tullut; lahinna johtuen siita etta laihdutusurakka jotenkin repsahti ja paino palasi alkulukemiin. No, sain jostain uutta potkua ja viime viikolla paino taas 68,9. Nyt yritan tsempata etta saisin pois sen kilon viikossa... Voi olla utopiaa, mutta olen taas lisannyt liikuntaa ja tuntuu etta paino laskee aika kivasti ja tasaisesti. Olen keksinyt etta aamuisin ennen tyohonmenoakin voi lahtea lenkille, ja kaynyt siis lenkilla jo ennen seitsemaa...

Vierailija

Tuli mieleen tosta grillaamisesta että meillä grillataan kesällä tosi paljon, mutta grilliin menee kanaa, maissia, kasvisvartaita (maissia,kesäkurpitsaa, sipulia,paprikaa,tomaattia) ja keitetyt perunat, meillä on kaasagrilli jossa on hyuvä keittolevy niin perunat tulee siinä samalla. Ja fetasalaattia on melkein aina lisänä. Miehelle ja lapsille on makkaraa vielä kaiken lisäksi ja itse yritän nyt olla ottamatta sitä hemskutin makkaraa vaikka se hyvää onkin..

Tässä hiukan vinkkejä kevyempään grillaamiseen:)

Vierailija

Puntarille hypätty... ja tulokset...

Paino viime SU 79,4kg

Paino nyt 79,2kg

Miinusta -200g

Hyvä niin koska eilen olin GRILLI BILEISSÄ ja söin.... söin.... ja

söin..... =)

Turvottaako teitä muita nyt helteellä , itsestäni tuntuu että meikäläisen

keho nappaa tosi helposti turvotusta :D

PAIPAI - viestisi näkyy tuossa viimeisenä niin KYLLÄ SE VAAN VAIKEUTUU

mitä lähemmäs pääsee sitä tavoitetta , osaksi varmaan henkistä ja osaksi

että keho taistelee vastaan kun ollaan ns. normaalipainon rajoissa :D

Mutta TSEMPPIÄ SISUTTARILLE ja ollaan tiukkoina näin GRILLI KAUTENA.

JUHANNUKSENA saa taas juhlia kaikilla herkuilla joten suu soukenmalle...

Volga

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat