" Saako" 7-8kk:n ikäinen vielä pulautella?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Kertokaa milloin teidän vauvat on lopettanut pulauttelun? Meidän neiti pulautteli 4 ensimmäistä elinkuukauttaan tosi paljon, isoja pukluja. Sitten pulauttelut väheni, ja nyt kun ikää on 7kk 1vko niin johan taas tulee ruuat ylös. Kiinteitä syödään ja tissitellään.

Mitä tämä on? Normaalia?

Kommentit (4)

Vierailija

pulauttelee vielä runsaasti, mutta hänellä on todettu GERD eli refluksitauti, johon on lääkitys. Lääkitys estää vatsahappojen erityksen mutta ei vähennä pulauttelua. Samasta vaivasta kärsinyt esikoispoikani lopetti pulauttelun vasta kävelemään opittuaan.

Vierailija

tyttö kohta 6kk pulauttelee myös. Mun mielestä se on pahentunut soseiden aloituksen myötä. Meillä on välillä " puklupäiviä" , jolloin melkein kaikki tulee ylös. Mä olen aina luullut, että kiinteiden aloitus lopettaa pulauttelun. Meillä tyttö tosin ei vielä edes käänny, johtuisko siitä?

Vierailija

pulauttelee myös useasti ja yökköä tulee pitkän ajankin kuluessa ruokailusta. Useita lääkkeitä kokeiltu GERiin mutta eivät ole vaikuttaneet toivotulla tavalla. Saanko udella, Mikä lääke teillä on käytössä ja millä annostuksella?

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat