Käyttäisitkö sisustussuunnittelijan palveluita? Miksi? Miksi ei?

Vierailija

.

Kommentit (11)

Vierailija

Esim. iso kylpytilojen muutos tai poikkeuksellisen hankalan muotoinen keittiö. Kyllähän remppafirmoillakin on aina näkemyksensä siitä, miten asiat pitäisi tehdä, mutta luottaisin enemmän sisustussuunnittelijan näkemykseen. Maallikkona en taas välttämättä osaisi nähdä kaikkia ongelmia ja mahdollisuuksia joita esim. toimintojen siirtäminen paikasta toiseen saattaisi tuoda mukanaan.

En haluaisi sisustussuunnittelijaa mihinkään normaalitilojemme (makkarit, olohuone jne.) kimppuun. Jotenkin musta on mukavampaa että koti on sisustettu itse meidän elämämme varrella mukaan tarttuneilla huonekaluilla, se on fiilisjuttu.

Vierailija

Mun mielestä se on yksi turhimmista asioista mihin voi upottaa isoja summia rahaa. Ehkä sitten jos en enää muuta kohdetta rahoilleni keksisi...

Vierailija

Tälläkin hetkellä olis esikoisen huone työn alla. Pitäis tehdä lapsen huoneesta nuoren huone ja olis kiva saada asiantuntijan mielipide kuinka huoneesta saisi mukavan.

Vierailija

Olen lakannut ajattelemasta että rakennan jotain avotakka-kulissia elämästä. Mun kämppä saa olla just niin mauton kuin haluan, pääasia on että itse viihdyn siellä ja tykkään valitsemistani tavaroista.

Vierailija

Voisin käyttää sisustussuunnittelijan palveluita esim. yksittäisen huoneen sisustamisessa tai ns. punaisen langan löytämiseen/keksimiseen asunnossa. En antaisi koko asuntoa toisen ihmisen suunniteltavaksi.

Sisustussuunnittelija säästäisi minun aikaani. Vaikka huonekalukaupoissa ym. juokseminen on ihan kivaa, sisustussuunnittelija pystyisi todennäköisesti hahmottamaan kotimme hengen ja toiveemme/tarpeemme nopeammin ja osaisi ohjata oikeaan paikkaan.

Miellän sisustussuunnittelun kalliiksi. Siksi en ole käyttänyt.

Vierailija

ei mikään sisustus näyttäisi kuitenkaan miltään kun hienot postmodernit kukka-asetelmat hukkuis legoihin ja vanhoihin sanomalehtiin.

Vierailija

En ikinä pystyisi viihtymään kodissa, joka olisi jonkun muun sisstama. Haluan myös, että jos meillä on kotoisaa ja kaunista, ansio on minun, eikä jonkun vieraan ihmisen.

Vierailija

ja käyttäisimme jatkossakin.

Pidän itse kovasti sisustamisesta, ja sisustan innokkaasti.

Kun muutimme, kaipasin seiniin enemmän värejä, enkä oikein osannnut päättää miten valitsemiani värejä yhdistelisin, joten otin käyttöön sisustussuunnittelijan.

Sisustussuunnittelija tekee paljon muutakin kuin valitsee sopivat värit, hän katsoo muun muassa asunnon ilmansuunnat että auringonpaistekin huomioidaan värejä valitessa jne

Suosittelen lämpimästi

Vierailija

..apuna uudiskohteen materiaalivalinnoissa.

Kun valitsee kaapinovia, seinänvärejä, laattoja ym. on aika hukassa siinä tavaraviidakossa,mitä eri toimittajat tarjoavat. Sisustussuunnittelija auttaa pitämään yhtenäisen linjan ja suosittelee erilaisia materiaaleja, joihin on työnsä kautta tutustunut.

t. ihanassa uudessa kodissa asuva

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat