Puristava tunne vatsassa...

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Mikähän mahtaa olla tämä tunne mahassa, kun on kuin supistus, mutta vain toisella puolella kohtua. Eli kohtu(?) kovettuu hetkesti on ihan pinkeä ja puristava ja sitten menee ohi. Näin useasti päivässä ollut jo pidemmän aikaa. Raskausviikkoilla 17 mennään, joten tuskin vauva sielä vielä jumppailee...

Kommentit (3)

Vierailija

Mulla kanssa samoja tuntemuksia oli jotain 16+ ja eka luulin supistuksiksi, mutta kohtu (jonka reunat tuntui tosi selvästi) tosiaan oli ihan pehmeä ja kovempaa oli vaan siinä osassa mistä tuntui sitä puristusta. Sitten se puristava kohta alkoikin liikkua ja potkia ja muljahti käden alta pois, kunnes jonkun ajan kuluttua ilmaantui puristamaan toiseen kohtaan :)

Että eiköhän se vaan ole sen verran terhakka kaveri tai sitten sulla niin herkät hermot masussa, että tunnet liikkeet.

Vierailija

mitä tarkoitat. Ajattelin itse samaa, mutta rv 14 neuvolassa ehdotettuani asiaa, ei täti ollut samaa mieltä. Ehdotti kiinnikkeiden venymistä, mutta en lähtisi siihen ajatukseen mukaan. Esikoista odottaessani muistan myöhemmillä raskausviikoilla olleen tuota ehdottamaasi " painautumista" ja kieltämättä tunne on kyllä samanlainen nyt. Epäilen vaan olisiko pieni jo niin voimissaan että tuntuu tuommoiselta. Tai sitten siellä heitellään oikein kunnon kuperkeikkaa.

Mutta kiitos sinulle ja onnellista raskausaikaa!

Vierailija

Mulla tuntui ensin kuin joku ois nojaillu ulospäin, siis painautunut ulospäin sisältäpäin. ymmärsitköhän mun selitykset? oli painetta. muutama päivä sen jälkeen tuntui ihan selvät potkut monta kertaa päivässä ja oikein kovaa.

ihanaa tunnetta kun vauva liikkuu..sitä odotellessa..

my_selene rv 8+

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat