Käyttäisitkö sisustussuunnittelijan palveluita? Miksi? Miksi ei?

Vierailija

.

Kommentit (5)

Vierailija

Koska sisustaminen on mun juttuni ja saan kodista kehuja useinkin... Jos tulisi isompi projekti, esim. talonrakentaminen, niin voisin harkita.

Vierailija

Säästää aikaa ja rahaa. Ei tarvitse juosta kaupoissa ja torppaa vääriä hankintoja. Ainakin meillä täyspäinen sisustussuunnittelija sanoi suoraan myös tyyliin "tuo on tuohon ihan hyvä, ei siihen tarvita uutta lainkaan" jne.

Vierailija

RAKASTAN sisustamista! Minusta olisi todella outoa elää jonkun toisen sisustamassa kodissa. Mietin jatkuvasti kotimme sisustusta ja katselen lehtiä ja mainoksia, sisustus on siis harrastukseni.

Vierailija

Mutta vastaus on, että en. Se maksaa liikaa. Vaikka meillä ei ole rahasta tiukkaa, niin silti käytän nekin rahat vaikka ryppyvoiteisiin...

Vierailija

Maksuttomilla olen käynyt pieniä neuvoja kysymässä. Niiltä ei tietenkään saa mitään koko huoneen tai koko talon sisustussuunnitelmia.

Maksamaan en ala, koska meillä on niin paljon huonoja kokemuksia muista suunnittelijoista. Pyydettiin kahdelta eri arkkitehdiltä talosuunnitelmat ja kumpikin oli ihan hölmöjä. Keittiösuunnittelijatkaan ei osaa mitään (mm. joukossa Puustelli, joka mainostaa hyviä suunnittelijoita). Pakko tehdä kaikki vaan itse, tulee sitten selllainen kuin itse haluaa.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat