Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Siis MITÄÄÄ?? Olenko tyhmä vai miksi en ymmärrä kun naapuri sanoi hankkineensa keittiöönsä peiliovet??

Vierailija

Siis TODELLAKO ne haluaa katsella keittiössäkin ittejänsä peileistä?? Ymmärrän kyllä että vessan kaapit olis peiliä, mutta että keittiön kaappien kaikki ovet olis peiliä!! Älytöntä hommaa ja todella ruman näköiset. Luulevat varmaan että peiliovet jotenkin avartaa pientä keittiötä...idiootit.

Sivut

Kommentit (25)

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Mä luulin pienenä, että salaojat on sellaisia ojia, joita ei ois saanu kaivaa, mutta kaivettiin silti. En uskaltanut kellekään tarhassa kertoa, että eno kaivoi pelloilleen salojia ja olin itse katsomassa kaivinkoneen työtä...

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

että suihkari on ihan tavallinen lentokone. Luulin, että suihkarit on jotain hävittäjän tyyppisiä pikkukoneita, jotka jättää taivaalle jäljen mennessään... urpo mikä urpo...

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Mä luulin pienenä, että salaojat on sellaisia ojia, joita ei ois saanu kaivaa, mutta kaivettiin silti. En uskaltanut kellekään tarhassa kertoa, että eno kaivoi pelloilleen salojia ja olin itse katsomassa kaivinkoneen työtä...

paitsi kyseessä omat vanhemmat eikä eno.

Vierailija

että suihkari on ihan tavallinen lentokone. Luulin, että suihkarit on jotain hävittäjän tyyppisiä pikkukoneita, jotka jättää taivaalle jäljen mennessään... urpo mikä urpo...

Vierailija

Peili ovissa tarkoittaa sitä mallia eli ovissa on sellainen kehys ja sitten sellainen " peili" . En nyt osaa selittää, mutta niillä peileillä on tarkoituskin. Mies opiskelee puusepäksi ja on tehnyt noita peiliovia.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat