lääkärit ja sh:t: aiotteko pandemiatilanteessa vetäytyä vastuustanne?

Vierailija

Kommentit (15)

Vierailija

vastuuta pakoilevien ammattilaisten on sitten ihan turha odottaa saavanne hoitoa keneltäkään jos itse sairastutte! Miksi kukaan riskeeraisi henkensä TEIDÄN takianne?!

Vierailija

ja sh-hyvä, minä kyllä tiedän, että asiat ovat näin kuin kerroit, mutta ihmettelen vain, miksi täällä av:lla niin monet lääketieteen ammattilaiset ovat valmiita vetäytymään vastuustaan tosi paikan tullen.

Vierailija

Sairaanhoitajan arkipäivään kuuluu tartuntavaarallisten tautien parissa työskentely, niitä kun sairastaa pienet ja isot - eikä sitä näe päällepäin kenellä on kuppa, kenellä hepatiitti c tai epäily HIV:stä. Tuberkuloosikin kuuluu edelleen -näinä lintuinfluenssan aikoina- helposti tarttuviin, tappaviin tauteihin, jota sairastavia ihmisiä joutuu aika-ajoin paitsi kohtaamaan, ihan hoitamaan lähietäisyydellä. Se on ammattitaitoa, ettei tartuta itseensä potilaan pöpöjä, oli se sitten sytomegalo-infektio, listeria tai streptokokkimeningiitti.

Meidät on työn puolesta rokotettu joka vuosi influenssan varalta, niin tänäkin vuonna. Ja jos pandemia puhkeaa siinä mittakaavassa kuin tällä palstalla höyrytään, niin tiedän että itsekin suurella todennäköisyydellä kuulun siihen joukkoon, joka on velvoitettu työskentelemään kanssaihmisten tervehdyttämiseksi, ja niin teenkin. Vaikka kotona odottakin mies ja kolme muksua, mutta itsehän olen ammattini valinnut.

Tämä ei ole siis valintakysymys, että jäisinkö vai en, vaan jonkun pitää tääkin homma hoitaa, ja sairaanhoitajat/lääkärit sen tekee.

Vierailija

siellä työntekijöiden on turvallista työskennellä. Johan sen sanelee lakikin. ÄÄLIÖT! Toisekseen kyllä näitä eristystä vaativia tauteja on muitakin ja kaiken aikaa sairaaloissa ja siellä me vaan kuulkaa keikutaan töissä. Aatelkaa! T:päivystyksen sh

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat