montako lugea PAS:n jälkeen ?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

moi,

lääkäri kirjoitti luge reseptin, jossa 1 +1 päivässä. Muistaakseni edellisen kerran ohjeena oli jopa 3. Miten on muilla, miten monta päivässä teille on määrätty ? Kuulostaa tuo 1 + 1 jotenkin liian vähäiseltä...

Kommentit (5)

Vierailija

ootkin jo saannu monta vastausta, mut ajattelinpa minäkin vielä kirjottaa..eli mulla tänään pas siirto ja lugeja laitan 100 mg 1x3/pvä..Aiemmissa Pas:ssa annostus on kyl ollut huomattavasti suurempi, mut kivempi näin...

Vierailija

Kyllä näyttävät olevan vain 100mg eli niitä keltaisia. olen nyt hieman uhmannut lääkärin neuvoja ja laittanut yhden sijaan 2.

Vierailija

... isojen hormonimäärien (450-525-600 UI/pv) jälkeen annoksena 2 x 100 mg Lugeja vastaava lääke kolmesti päivässä... kerran ei päästy siirtoon ja silloinkin lääkäri määräsi Lugeja 10 pv ajan, jotta tulee keltarauhasta, kun muniksia on kasvatettu täysillä - sitä ajatellen uskoisin, että PASsissa voitaisiin käyttää vähemmän Lugeja, koska silloinhan ei ole kasvanut kuin se yksi oma munasolu (jos sitäkään???)... toisaalta, mulla ei ole mitään tietoa, että muutamasta ylimääräisestä Lugesta olisi jotain haittaa, mutta täytyy sanoa, että mulla ei ole mitään pohjaa päätellä, että olisiko niin vai näin hyvä...

Terkkuja " tutuille" ...

Eemeli

(mun yleinen mainospätkä: 4*ICSI takana, otetaan lahjoituksena vastaan ylijäämälääkkeitä loppuvuodesta olevaan hoitoon: Menopur / Menogon, Pregnyl, Orgalutran... mailaile:

eemelikaksi@hotmail.com)

Vierailija

Moikka!

Oletko tarkistanut lugesi vahvuuden, en tiedä olisiko niitä erivahvuisia..? Mutta minulle on siis määrätty 2x100 mg aamulla ja 2x100mg illalla (12 tunnin välein) , eli yhteensä 4 kapselia vuorokaudessa.

Milloin sinulla oli siirto? Minä piinailen jo kahdeksatta päivää... Kaksi alkiota siirrettiin. Onnea matkaan!

Nasu-72

Vierailija

tavallisesti annostus on 200mg:ssa 1 aamulla + 1 illalla. Puna-valkoinen paketti on niitä 200mg:sia ja kelta-valkoinen 100mg:sia. Kumpia sulla on?

Liinakko

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat