Bi?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Olen avoliitossa asuva, pienen pojan äiti ja ihastunut naispuoliseen ystävääni. Rakastan häntä ystävänä, mutta haluan häntä myös seksuaalisesti. Suhde mieheni kanssa on ihan ok. Haluaisin silti edes kokeilla seksiä naisen kanssa...

Mietin vain että uskaltaako riskeerata ihanan ystävyyden kertomalla tunteistani ystävälleni? Mitä jos hän pelästyy? Tai mitä jos ei..? Jos hänkin olisi kiinostunut kokeilemaan..?

Kommentit (5)

Vierailija

Ei taida olla mitään takeita, että parisuhteesi kestäisi pettämisen. Naisten välinen seksi ei ole mitään leikkiä, vaikka hauskaa se toki voi olla. Lisäksi saatat sössiä ystävyyssuhteesikin.

Teet mitä teetkin, niin älä tee salaa. Kerro tilanteesta etukäteen, niin ei tule yllätyksiä. Valehtelustakin yleensä jää kiinni. Itse en haluaisi itseni ja kumppanini välille sellaista juopaa, valhetta, salaisuutta, vaikka olis miten kiihoittavaa. Mulle perhe on tärkein, leikitellä voi haaveissaan. Jos haaveet käy liian vaativiksi, niin sitten on oltava rohkeutta seurata niitä kokonaan.

Toistan; harvassa on se parisuhde, joka kestää ulkpuoliset suhteet.

Jos minä ihastun johonkin, niin vetäydyn tästä mahdollisimman kauas, jotta en toimisi kiusauksesta.

Ja kaiken tämän sanon sulle näitä tilanteita läheltä seuranneena, itse naisen kanssa elävänä.

Vierailija

Eli siis vihjailee takaisin mutta en tiedä onko tosissaan. Me kun vitsaillaan nais-rakkaudesta ihan muiden seurassa leikillämme... Ja kiusataan usein kännissä miehiä suutelemalla niiden edessä ;D

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat