¤¤ Kevään laihduttajat avoin painonpudotusryhmä VIIKKO 23¤¤

Vierailija

P Ä I V I T Y S T Ä

MAGICAL

rinnanympärys 118cm,vyötärö 94cm,lantio 114cm

Alkupaino

27.8.07 96.3kg (pituus 174cm)

9.5 92.7kg (rinnanympärys 116cm (-2cm),lantio 110cm (-4cm),vyötärö 90cm (-4cm))

23.5.08 92.2kg.

Tavoite: 75kg 1.8.2008

PIQU ---> JUHANNUKSENA 85 kg

Aloitus

4.3 92.7kg (172cm)

23.4 88.2kg

Huhtikuun lopussa alle 88kg

Toukokuun lopussa alle 85kg

Kesäkuun lopussa alle 82kg

Heinäkuun lopussa alle 79kg

Elokuun lopussa alle 76kg

NANI76 --> JUHANNUKSENA 82kg

97cm vyötärön ymp, 103cm lantion ymp, 100cm rinnan ymp

Aloitus

30.1 85kg (160cm)

5.5. 84.6 kg

JIINAS --> JUHANNUKSENA 55KG

Aloituspaino oli 69.3kg (160cm)

23.4 60,2kg

28.5 59,7

Pysyvä tavoite on 55kg.

JOSSUU --> JUHANNUKSENA 74kg

19.10 87,7kg (169cm)

23.5 76.6kg

30.5 75.7 100cm ja vyötärö oli 81cm,

Tavoite olis 75kg

viimestään ens kesään mennessä.

Pi-Ki

8.10. aloituspaino 71,5kg (vyöt.88cm/lant.112cm)

26.4. 71,1kg

--tavoitepaino 50-55kg (minkä 3 vuotta sitten painoin!).

--välitavoitteena paino ennen raskautta, eli 61kg.

MÖYKKYRÄINEN ----> JUHANNUKSENA 72 kg

21.10 n.80kg (174cm)

14.4 75,3kg

Tavoite n.65-68kg

PAUMIR --> JUHANNUKSENA 64 kg

7.12 76,2kg (pituutta 166cm)

23.5 69,7kg

30.5 68,8kg

-MEHIZ- --> JUHANNUKSENA 82kg

Vyötärö 91 cm ( 4.3 100cm)

Lantio 119 cm ( 4.3 123cm)

Aloitus

4.3 92kg (170cm)

6.5 87kg

JIIPERO --> JUHANNUKSENA 69kg

Paino nyt 73,6

Pituus 170

16.4 72,4kg

Tavoitepaino 69

ANGELINAKO

Alkupaino 4.6 80.6kg

Uusi alkupaino 3.12 76.2kg

9.4 71.8kg

MIRRIS_73

14.2 66,0 kg (pituus 163cm)

8.4 67,0kg

Tavoitteeksi kesäkuun loppuun mennessä 60kg

TIRPPIS78

2.3.08 85.4kg

23.5 85,6kg

Tavoitteet -5kg välein minne nyt jaksaa, ekana -10kg

Mimmonen

23.5 163cm/70kg eli BMI 26,3

27.5 69,5kg

Sivut

Kommentit (25)

Vierailija

Tsemppiä mehiz! Ei me kuule tässä ryhmässä kiivailla mistään, höyryt voi päästellä aihevapaalla mutta täällä keskitytään tukemaan toisiamme laihdutuksessa ja tarvittaessa kaikessa muussakin. Vai mitä naiset?

Voimia ja jaksamista raskauteen!!. Ettepä tiedä mikä hurmuri sieltä ilmaantuu perhettänne täydentämään... :x Kokemuksesta sanon että kolmen alle 4-vuotiaan kanssa voi pärjätä ihan hyvin ja että ei-toivotusta raskaudesta voi saada ihmeen ihanan palkinnon.

Mutta täällä sitä kaikuu sellanen huuto ja karjunta että yhden äidin lienee tarpeen taas keskittyä siihen mikä on olennaista... :| Laihdutus sujuu kaameiden siitepölyallergiaoireiden kanssa sangen vaihtelevalla menestyksellä.

Vierailija

Tässä sitä on vaan kuukausi kaksi menty ilman laiharia. Olen siis syönyt aika huonosti, mutta vastapainoksi onneksi liikkunut paljon. Tuloksena tänä aamuna viimeksi ilmoittamaani painoon lisäystä 200g, ei paha! 3.6 72kg, joten tästä on hyvä taas ponnistaa alaspäin! Voi kun saisi painon alkamaan kutosella, silloin oltaisiin jo voiton puolella ja ehkäpä oikealla kymmenykselläkin :)

Nyt vaan itseä niskasta kiinni ja tosiaan nuo Mimmosen mainitsemat jätti karkkisäkit kauppaan :) Meillä myös mies tai me yhdessä ostetaan aivan hervottomia namisäkkejä...ja eilen meni kermajäätelöä...damn :) No välillä saa herkutella, mutta kuinka pysyä kohtuudessa...

Vierailija

Mehiz: ei ole ikä huono asia ei ;) Jaksamisia sinulle pahoinvoinnin kanssa!! Ja kaikki tunteet on sallittuja! Älä mieti mitä isovanhemmat tai yleensäkkään muut tuumii, Sisarukset ovat varmaankin innoissaan uudesta tulokkaasta. Ja tottakai ilmoittelet meille tänne sinun kuulumisiasi!

Vaaka oli ihan pepusta tänään, onneksi ei ole virallinen punnauspäivä!!!+900g!!! Käyn harvase päivä vaakalla, olen nimittäin ollut 12.5 asti method draine kuurilla. paino parhaillaan ollut jo 3,1kg kevyempi kuin kuuria aloittaessa:) mutta nyt taas takapakkia;( eilen en syönyt mitään erikoista, mutta illalla join kaksi olutta! Jotka ei kyllä ennen ole noin paljoa painoa nostaneet..

Kuntopyörän sain keskiviikkona ja olen sillä nyt ajanut n11km päivässä:) Kivaa puuhaa! Helppoa kuntoilua, kun /jos ei jaksa/pääsee lenkille.

Kovasti miinuksia kaikille!!

-T-

Vierailija

Kävin siis tänään ja 86kg näytti.

Nyt on taas vaikeita/ arkoja asioita mietittävänä... joista en sen kummemmin halua kertoa, ettei kukaan pahoita omaa mieltään. Mutta elämä on nyt aika sekaisin.. en tajua, tää koko kevät on ollut yhtä vastoinkäymistä. Kaipa sitten kaikella on jokin tarkoitus.. jospa se joskus selviää. Tuntuu vaan, että nyt annetaan enemmän, kuin jaksan kantaa =(

Linjoilla kuitenkin ollaan ja koitan käydä päivittämässä painoani.

Tsemppiä kaikille ja keveää kesää!

Surullinen mehiz....

Vierailija

Nyt ku nää sivut ovat tökkineet mulla ainaki niin pahasti että kaikki ilo on välillä menny täällä käymiseen niin jostain syystä se on sitte mulla näköjään oikeuttanut jättimäisiin mässäilyihin...puntarille en uskalla edes astua..

Jättimäiset karkkisäkit: eihän tuossa mitään mutta mies rantautu Milanosta sunnuntaina kilon säkin kanssa M&M:a siis niitä suklaapalleroita joissa on pähkinä sisällä...siis jos niitä syöt sen yhden vedät kohta niitä kourakaupalla...se siis vie koko käden...ja mulla on sen verran pahanlaatunen ongelma että mitään ei kaapissa voi olla ettei ne mene pahaksi eli nehän pitää syödä heti pois...ja kohta ostetaan tilalle uutta, sillä verukkeella että eihän lasten tartte kärsiä äitin painosta ja syömäongelmasta...voih

Liikuntaa olen minäki ihan säännöllisesti harrastanu vaunuilua ja pilatesta...mutten tietenkään tarpeeksi siihen nähen että paino tippus tai tuntus hyvältä...väsymys on todella voimakasta ja se tuntuu vievän ilon joka asiasta...ja tähänki siis auttaa vain syöminen...niin siis luulen ja auta armias mikä morkkis mulla on tän mässäämisen kans...oksat pois..

Miten ihmeessä mää löydän sen entisaikasen laihishurmion jolloin sain jopa 20kg elopainostani pois??? Tuon imetyksen kyllä lopetan ku ukkeli tulee sen vuoden eli jos tätä vielä 2kk jaksais ja sitte alotan kaikki tai ei mitään laihiksen! Ku sen olen huomannut että mulla ei onnistu muut ku sellaset kieltodietit jolla jätän kaiken hyvän ja lihottavan pois, mitään palkkioita en voi silloin itelleni sallia koska mää repsahan AINA!

Tsemppiä kuitenkin kaikille teille joilla virtaa löytyy, ite laahustan täällä perässä hyvin hitaalla tekniikalla eli JOUJOU-teknik eestaas...mutta elkää mua vielä heittäkö junasta pois, pliis...

nani jolla juhannuksenki tavoitteet voi heittää romukoppaan

Vierailija

tai reklamoida Ingmannia isällön määrän valehtelusta.

Söin Ingmannin kevyt jogurtin (150g) ja paino nousi 300g ja vatsakin sentään toimi pitkästä aikaa.

Uskon puute vaivaa tosissaan! Jos syön reilusti vähemmän ja kevyemmin kuin ennen ja suklaatakaan en ole syönyt yhtään (ennen joka kauppareissulta tarttui mukaan vähintään suklaapatukka) niin miksei paino putoa!

Miksen siis söisi edelleenkin levy tolkulla suklaata ja grilliruokaa kun silloinkin paino pysyy tässä samassa

Vierailija

No mutta hyvää kesäkuuta vaan kaikille ja tähdätään viimeistään rantakuntoon 2009 :) Itse hyppään huomen aamulla puntariin ja kerron karmaisevan lukeman!

Vierailija

Vaaka näytti tasan 60kg eli plussaa 300g. Pitäisköhän taas ostaa uus vaaka, että sais parempia lukemia... =) Vkloppuna juhlat tulossa ja tänäänkin olen syönyt vaan kaikkea epäterveellistä.. Mistäköhän sitä tsemppiä taas sais.. ?! Mehiz: tsemppiä!

Vierailija

Mun laihis on nyt pissinyt ihan kunnolla ja kamppailen samankaltasten ongelmien kanssa kuin mehiz..Joskaan en tiedä vielä olenko raskaana vai en.Stressi on paha..Mun nuorin just kohta 1v.Seuraavat 2v.,3v. ja 6v.Ja isot lapset 13 ja 15.En saa nukuttua ja syön mitä sattuu.Vaakaan en ole uskaltanut..

Mulla kävi niin ettei pillerit sopineet ja uusia odotellessa kumi puhkesi.En ehtinyt ottaa jälkiehkäisypilleriä ajoissa,ja tässä kärvistellään sitten.Hui..

Tällä viikolla käyn kyllä joku päivä vaakassa,kun rohkaistun tarpeeksi.Nyt vaan nuo muut jutut pyörii liikaa päässä.Terve mäkin olen,just 30 täynnä mutta ei meidän ihan nyt vauvantekoa pitänyt suunnitella.

Joka tapauksessa,Mehiz,onnea teille.Ja pärjäät taatusti!

Vierailija

Varasin neuvolan, joka on heti juhannuksen jälkeen. Tunteet menee laidasta laitaan, pitäisikö tästä iloita vai uskaltaako jos meneekin vielä kesken.. eniten mietityttää mitä isovanhemmat ja siskot asiasta tuumii. Meinataan heille kertoa vasta ,kun tiedetään mikä tilanne siellä mahassa on. Helppohan se on tulla sitten arvostelemaan, mutta olisiko sitten taas tuomittu jos olisin keskeyttänyt... kaikenlaista sitä miettii..

Me on tässä parin viime kk aikana myyty hoitopöytä ja kaukalo pois =) Niitä kun ei viitsi pienessä asunnossa varastoida montaa vuotta, niinpä niin. Raskauskin mietityttää, minulla kun on ollut molemmissa raskauksissa raskausajan diabetes. Ensimmäisessä ruokavaliohoito rv 35 asti, paastot eivät sen jälkeen pysyneet millään sallituissa ja insuliinit lopulle 5 viikolle. 4 yksikköä iltaisin, eli aika vähän. laskettuna päivänä käynnistys ja seuraavana päivänä syntyi pieni tyttö 3325g 49 cm. Tässä edellisessä oli sitten vaan ruokavaliohoitoinen ja vaikka taas lopusta paastot oli jatkuvasti yli sallitun, ei insuliinia annettu. Käynnistys 40+3 ja 40+5 syntyi iso poika 4058g 53cm

Että saa nähdä mikä kaava tässä on. Raskausajat eivät ole olleet minulle niin miellyttäviä ja äitipolilla on saanut ravata ihan tarpeeksi. Sokerirasitustesti tässä on sitten aika pian edessä ja toinen sitten myöhemmin. Vasta puoli vuotta sitten kävin sokeritestissä raskauden jälkeen ja kaikki oli ok.

Jotain positiivista, että minä painan nyt _vaan_ 86kg.. =) olisin voinut painaa sen 92, mitä maaliskuun alussa! Tiedä sitten mitä se neuvolan puntari näyttää.

Meinaan tarkkailla taas mitä suuhun laitan ja ilmoitella painoa tänne jos pysyisi kohtuudessa. Edellisissä raskauksissa painoa on tullut 10 ja 12kg.

Mutta mukavaa viikonloppua kaikille, täällä voidaan erittäin pahoin, mikään ei maistu, mutta kaikkea tekee mieli. Vettä menee litra kaupalla, ikä ei huono asia ole. ;o)

mehiz

Vierailija

suomeksi hermot menee

6.6. 75.7 eli sama tasi olla

en tajuu eilen oli 200g vähempi ja silti en syöny mitäöä oikee. mutta mutta

välillä tuntuu että luovutan ja hanskat tisiin,

mutta kun mä haluan, ja mä haluan likkua, mutta miten voi jos aina lasten kaa kotona ja ei pääse minnekkää? illat töissä ite ja sit ei ehoi, ja ruoka on HYVÄÄÄÄ varsdinki kaikki suklaa jäde ym

liityyn mukaan haasteeseen

onnittelut kaikille miinuksille, olette upeita..

Mehiz, jotenkin luin rivien välistä mitä sinulle kuuluu, ei tullu mitään muuta mieleen kun just nuo sun ajatuksen, itse tässä pelkään että menat ei tule kun ne joskus pitäs lakaa, mekin yhesti touhuiltiin ilma mitää, mut mulla oli kyl sillo menkkojen viimiset päivät menossa..

mäkin haluan jonku tonne nurkaan että sais jollain ajella tai stepata tai jotain, säkki olis kiva niin sais sitä hakata.. samalla vihaa purkaa kun koko ajan hermot kireellä

Vierailija

että kuka alkaa mun kanssa kesän laihduttajien suureen karkki- ja herkkulakkoon juhannusaattoon asti? Pakon edessä (esim juhlat tai kyläilyt) 1 jäätelö tai vastaava per päivä sallittu! Muilta osin lankeamisista koituu ankaraa häpeää ja henkistä sakinhivutusta.

Vierailija

Mehizille jaksuja taas! Kyllä meille voi "puhua" jos se helpottaa oloasi, sitä vartenhan täällä ollaan, että autetaan toisiamme, vai? Voimia sulle siis!

Mimmonen: Mää niin passaan sua!! Se on ihan totta, ihan sama mitä syö niin paino on sama...Raskausaikana oikein testasin tämän...aattelin että nyt en anna painon nousta, mutta kuinkas kävinkään...ekassa neuvolassa oli jo paino noussu sen yli puoli kiloa/viikko vaikka kärsin kamalasta pahoinvoinnista vaikken niin paljo oksentanutkaan mutta ku mikään ei maistunu...niin siis silti tuli noin paljo...ja tätä jatku koko raskauden! Jossain puoli välin paikkeilla ku liikkuminen pantiin jäihin kamalien suppareiden takia ja masiksessa sitte söin niin silti paino ei noussu sen enempää...siis häh?!? Jos joku vois kertoa miten tää kroppa toimii niin olisin tosi tyytyväinen!

Ens viikolla "pääsee" anoppilan vaa´alle joka näyttää kiloja vähemmän ku meidän...se on sellanen positiivinen vaaka jos et tiedä ettei se näytä oikein...tai itse asiassa eihän niillä enää sitä olekkaan ku me ostettiin niille uus...no voihan rähmä siinä meni seki ilo...ja itteään saa vielä siitä syyttää... :DD

Eikait tänne tän kummempia, ruokakauppaan pitäs mennä noitten lasten kans (toivottavasti ei ole taas sitä samaa tappelua ja riehumista...), toivottavasti älyäis pysyä poissa suklaahyllyltä...eilen tuli vedettyä sitte ikäväänsä taas aimo annos vaniljajädeä kera rouhitun suklaan (tummaa kuiteski) mää olen niin armoton mussuttuja ku tuo ukkokulta ei ole kotona...

Tsemppiä kuitenkin miinuskilojen metsästykseen!

herkkusuu nani

Vierailija

Ihan normaaleja ajatuksia olet miettinyt, kolmas lapsi tuo suuret muutokset, ainakin meillä näin oli.

Hyvin te tulette pesueenne kanssa pärjäämään, vaatii vain pitkää pinnaa ja organisointia. Meidän 3 lasta ovat syntyneet 2,5 vuoden aikana, hulinaahan tämä elo on ollut, mutta päivä päivältä helpottaa.

Onnea matkaan!

Vierailija

mä unohdin vaihtaa sen nijen, no mutta pitää vaihtaa se ens viikolla, !

joo mä kans muka piti painaa 72 mitä tavotteita laittelin itelle , mutta höhö, eka tavotehan mulla oli se 75 kesää mennessä ja 500g vielä niin tavotteesee päässy. mutta vielä on paljon jäljellä.

tyytyväinen että oon etes eka tavotteesee päässy, ei voi laittaa lisää enne kun muut tavotteet pääsee läpi.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat