Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nuutisen kutomon jussipaitojen omistajat! Koot reiluja?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Tahtoo pojalle jussipaidan ja nuutisen kutomolta näyttäisi löytyvän. En ole löytänyt heille toimivaa sähköpostiosotetta (palautuu aina takaisin) ja haluisin vähän mittoja paidasta. Olen siis tilaamassa netin kautta sitä.

Tietääkö joku onko naftia vai reilua kokoa? Pähkäilen 110 ja 120cm välillä.

Kommentit (2)

Vierailija

meillä siis pojalla, joka nyt noin 90cm on 100cm nuutisen kutomon jussipaita eikä mielestäni liian reilu eli en käännä hihoja. Ehkä olkasaumasta näkee että on vähän liian reilu mutta hihat on niin kapeat että niiden pituus ei häiritse yhtään. Ja meillä siis hoikka poika, jolla ei hartioitakaan ole nimeksikään:) Mutta siis olen samaa mieltä siitä että koot vastaa aika hyvin. Siis kun vertaan tavallisiin 98cm paitoihin niin samaa kokoluokkaa, ainut vaan että meillä ei pojalla vielä yhtään tuota kokoa ole käytössä eli 92cm on kaikki muut paidat.

En tiedä oliko yhtään apua ja miten sitten suuremmissa koossa tuo menee, että onko yhtä kapeat hihat.

Vierailija

Meillän on pitkään käytetty 90cm jussipaitaa ja se on nyt just sopiva kun pojalla on mittaa 93cm (hoikka poika). Paita ostettiin jo kun poika oli vähän reilu 80cm pitkä ja silloin käärittiin hihaa kerran resorin verran ja kun laitettiin toppapuvun alle (paitaa käytettiin alkuun Nuutisten villahousujen kanssa toppapuvun alla). Sanoisin siis että aika hyvin mun mielestä pitää nuo koko merkinnät paikkaansa =)

Uusimmat

Suosituimmat