Luuletteko oikeesti, ettei sh saa töitä, vaikka jättäis menemättä pandemian uhan takia töihin!!!!

Vierailija

Sallikaa mun nauraa. Helsinginkin laitoksista puuttuu jo kolmasosa sairaanhoitajista. Ei sieltä kenkää sa vaikka mitä tekis. Kaikki ovat tervetulleita töihin, vaikka historia olis minkälainen. Narkkiksia, juoppoja ja mt-taustaisia riittää yllin kyllin. Joku pandemian takia kotiin jääminen ei tilannetta juuri hetkauta.

T: kyllästynyt vakituinen

Kommentit (8)

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

päinvastoin katasrofi tilanteissa rekisteristä kutsutaan kaikki hoitsut työhön, mentävä on tai haetaan!!!

Kyllä se oma henki on niille sairaanhoitajillekin tärkeämpää kuin työpaikka.

Vierailija

Itse uskon paljon enemmän kohtaloon. Jos nyt on se tilanne, että väestöä pitäisi saada harvenemaan, niin kuolkoot sitten vaikka lintuinfluenssaan. Jos se omalle kohdalle sattuu, niin sitten sattuu. en ole mitenkään uskovainen tms. mutta on vain olemassa asioita, joihin kukaan meistä ei voi vaikuttaa, söi sitten itsensä kipeeksi Tamiflusta tai olisi menemättä töihin.

Vierailija

täällä aina valitellaan ja haukutaan sairaanhoitajia siitä että mitä valitatte pienistä palkoista, työoloista yms. Nehän on teillä ihan kohtuulliset ja muuta lässytystä. Nyt sitten uhotaan kovaan ääneen että hoitajilla menee maine, jos ei töihin suostu sekä muuta vastaavaa....Tässä ainakin näkee selvästi miten korkealle ei hoito-alan ihmiset meidät arvostaa. Ja se taso on matala. Eli meidän täytyy edelleen tehdä kaikki valittamatta, sillä olemmehan " kutsumusammatissa"

Sh----joka kirjotti vähän aiheen vierestä

Vierailija

niin siinä menee kyllä työnjako uusiksi alalla kuin alalla. Veikkaan, että terveydenhuollon laatu (ja henkilöstömäärä) putoaa pitkäksi aikaa, kun yhteiskunnan varoja pitää keskittää yhteiskunnan muiden rakenteiden kuntoon laittamiseen.

Vierailija

Tarvii paljon ja pian! Itse en mene töihin jos on epäilys, että meillä virusta olisi (olen palvelutalossa töissä). Saan kyllä lääkärin todistuksen, ettei tarvi mennä, koska oon ite riskiryhmää. (sairastan astmaa).

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat