PiinaPino lokakuun loppuun/marraskuun alkuun!!!!!

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

onko muita piinistelijöitä?

mulla oli tässä kierrossa eka inssi, ja en millään malttaisi odottaa kahta viikkoa, että titäisi miten kävi.. kaipaisin seuraa muista jännääjistä.

-ennis- kp16 pp1

Sivut

Kommentit (31)

Vierailija

joo, mulle kyllä sopii, että tehdään enkat, ja plussataan koko pino.. =)

(.) edelleen palelee, olo on flunssainen, ja kurkku kipeä. että pelkkää lenskaakin tää palelu voipi olla..

mieli on jo hiukan kohentunut, joskaan en kovin pontevasti jaksa uskoa plussaavani, vaikka korvat hörössä kuuntelen kuitenkin kroppaani, ja kuullostelen mahdollisia oireita..

ajattelin testata viikonloppuna, olisko sunnuntai pp12. mitä luulette, näkyiskö jo silloin? olen lähdössä alkuviikosta reissuun, ja olis kiva että mieheni (ja te, reissussa ei pääse koneelle) tietäisitte miten kävi..

jaaha, ei muuta, kuin ruokaa laittamaan. aattelin tehdä kinkkukiusauksen. mitäs muilla syödään? olis kivaa saada uusia ideoita ruokapöytään, kun yleensä ne noin kahdeksan tavallisinta lajia ilmestyy vuorotellen pöytään.. tapa-kysymys..

-ennis- kp22 pp7

Vierailija

Katselinkin jo tuolla pco-plikkojen pinossa, että samoissa mennään. Meillä tosin ihan " tavallinen" kierto menossa. Apuna siis vaan metut. Mutta tikutin oviksen ja kaipa tätä piinailuksi voisi kutsua. Vaikka en kyllä tiedä miksi se juuri tästä kierrosta tärppäisi, kun ei ole kahden vuoden aikana kertaakaan onnistunut. Lievää pessimismiä siis ilmassa. Meillä olisi kyllä 1.11. yksi suhteen " merkkipäivä" , joten hiljaisen pyynnön lähetin tuonne taivaaseen, että voisiko olla nyt meidän vuoro...

Sulla taisi Ennis olla inssi, muistanko oikein? Oliko eka, vai ootko jo konkari niissä?

Vierailija

Tänään piti olla inssi ,joka siirtyikin kuukaudella lääkäripulan vuoksi.

Tämän tuppukylän sairaalan toinen vuorossa oleva lääkäri jäi saikulle ,eikä siaista saa ,näin ollen polin asiakkaat on kaikki peruttu ,että ainoa työssä oleva lekuri voi hoitaa sektiot ym. tänään.

Arvatkaapa kiehuuko sappi? Tästä seuraa taas lisää kustannuksia omaan pussiin. Clomeja jatketaan vaikka ne piti lopettaa jne.

Voiko näin tehdä ,ensin lääkärin kanssa sovitaan missä kierrossa hoito tehdään ,sit pumpataan hormoneja naamaan ja senjälkeen sanotaan et sorry ,ei nyt käykkään...grrr!

Vierailija

mennäänkin pähkiksen kanssa melkein samoissa lukemissa..

mulle tehtiin tähän kiertoon eka inssi, noin 24h pregnylin jälkeen. toimenpidettä ennen lääkäri vielä ultrasi, ja sanoi, ettei ihan vielä olleet irronneet.

kysymykseeni, kuinka kauan pestyt siittiöt elää kohdussa/munanjohtimissa, vastaus oli noin pari päivää. että luultavasti pähkiksellä mahdollisuudet on ok..

tänään minua on välillä palellut, oikein kunnon vilunväristyksiä. miestäni ei kuulemma ole palellut.. siis meillä täällä kotona sisällä.

-ennis-kp21pp6

Vierailija

tänään oli siis eka inssi 27,5 tuntia Pregnylin jälkeen. Jotenkin mulla on sellanen olo että ohi meni. Edellisessä (clomi)kierrossa meni inssi ohi koska lh-huippu oli su-aamuna ja ma-aamuna lekuri katsoi otollisten aikojen jo menneen kun munasoluista ei löytyny jälkeäkään - nyt mentiin ihan samoilla aikataululla (Puregon-kiertoon) eli eilen aamulla testasin lh-huipun ja tänään oli inssi - ja ei ollenkaan yllättäen munasolut olivat jo irronneet. EHkä ensi kiertoon lekurikin tajuaa että mulle on tehtävä inssi sinä päivänä (iltapäivällä) kun testaan aamun 2. pissasta lh-huipun....

Eli joo, täällä yks suht pessimistinen piinistelijä tarttuu remmiin!

Vierailija

luulen että täältä voi olla vaikea saada välillä piinaseuraa. Mä en ainakaan hirveän usein jaksa piinailla, kun tässä on jo pari vuotta yritystä takana. Asian liika ajatteleminen ei usein auta tilannetta. Monet piinailevat hoitopinoissa samoissa hoidoissa olleiden kanssa. Älä siis ota mitenkään henkilökohtaisesti sitä, jos täältä ei ole seuraa löytynyt. Mulla on ihan sama olo ollut jo pitkään, ei tee mieli vierailla vauvakuume puolella, kun tuntuu että kaikki muut plussaa niistä pinoista. Ei tunnu omalta seuralta.

Vierailija

Täällähän sä pistät pystyyn jännitysnäytelmää! Varovaisesti onnittelen sinua. Mulla ei ole kokemusta tuosta pregnylistä, joten en osaa sanoa siihen oikein mitään. pp 8 on kuitenkin tosi aikainen testauspäivä. Voi kun se olisi plussaa! Ei auta varmaan kun sanoa se tavallinen, että oottele pari päivää ja testaa sit uudestaan. Sunnuntai on varmasti jo ainakin turvallisilla vesillä sen pregnylin kanssa ja sitten voisit olla varma plussasta. Pidän hurjasti peukkuja!

(.) ei mitään uutta. Flunssa jatkuu. Rinnat ehkä aavistuksen kireet sivuilta, joten eiköhän ne menkat sieltä tule.

bisous pp9

Vierailija

eka inssi ja toka kierto yleensä, missä oli pistettäviäkin hormoneita. olen clomikonkari, muut tuotteet on vielä uudehkon olisia.

aloitin clomit joskus 2002, sen jälkeen 3km, poika syntyi 08/04, toista toivottu 11/04, clomeilla ei enää 8 kierrossa ensimmäistäkään ovista. kaiken kaikkiaan liki 30 clomi+lugesteron-kiertoa (mukaanluettuna ne 8 toimimatonta ja nämä kaksi, joissa mukana muutakin) olen 2002 jälkeen pistellyt..

tässä ja edellisessä kierrossa clomit+menogon+pregnyl+lugesteron, ja inssipäivänä sain metureseptin, ja nyt kolmatta päivää aloittelen niitä.

kuinkahan kauan tää maha on sitten niistä metuista ihan sekaisin? yhdellä tabletilla tää viikko, kahdella seuraava, jne, kunnes 4 tablettia/vrk.

mitään uutta vikaa ei pitäisi pco;n lisäksi olla, mutta synnytyksen jälkeen on olleet muasolut ilmeisen tiukassa, kuten huomaat. tässäkin kierrossa 10 clomia ja 6 menogon 75iu, ja tulos kaksi follikkelia.

no, mutta on kuitenkin saatu kaksi oviskiertoa, edellinen ja tää. on sentään kaikki raaka-aineet vauvaan saatavilla..

en oikein tiedä, mitkä on tunnelmat tän inssin suhteen.. ei ole ennen tarvittu, mutta kuitenkin epäilen, että onkohan siitä hyötyä. toivo ja epäusko hoidon onnistumisesta vaihtuu noin 10 min välein... =)

ja tuntuu pitkältä ajalta, ennen kuin pp12 koittaa, silloin ajattelin testata ekan kerran.

-ennis- kp17 pp2

Vierailija

Kiitos, lämmitti mieltä kovasti vastauksesi. Osasit niin hyvin kuvata tuntoja, joita voi kokea ja joita olen viime aikoina kokenut. Liika miettiminen ei tosiaankaan tunnu auttavan, ahdistuu vaan enemmän kun alkaa elämä pyöriä niin kovasti yhden asian ympärillä. Mietinkin tässä jos ihan tietoisesti jättäis nämä palstailut vähäksi aikaa ja yrittäisi unohtaa vauvantekopaineet (voi kyllä olla tosi vaikeaa).

Tämän päivän valjetessa minulle porhalti kp 1, joten lähtötilanteessa olen jälleen kerran. Parin viikon päästä on gyneaika ja sen jälkeen kun saadaan hormonilääkitykset kohdilleen (niin toivon) niin sitten kyllä kipristelen varpaitakin ylöspäin plussan puolesta. Eilen sain kovan päätäväisyyspuuskan puutarhaa hoitaessa, oikein suurella vimmalla kaivoin kukkapenkkejä kuntoon sillä ajatuksella, että ensi kesänähän minulla on suuri maha ja silloin ei enää kukkapenkkejä kaivella! Päättäväisyyttä ja toiveita plussasta siis vielä löytyy suhteessa tulevaisuuteen vaikka joskus tuleekin niitä synkempiä päiviä kun mieli on maassa ja tuntuu niin tuskalliselle odottaa. Voimia teille kanssasiskot.

Vierailija

enkä saanut yhtään vastausta. Ensin tuntui tosi pahalle, että jaahas, ketään ei kiinnosta, mutta sitten aloin ajattelemaan että onkohan tämä lapsettomuus-palsta väärä paikka huhuilla piinailijoita? Osaako joku kokenut palstailija vastata, miksei täällä lapsettomuus-puolella piinailla?Kun tuolta vauvakuume-puolelta tuntui löytyvän useampiakin piina-pinoja. En vain kokenut niitä omakseni, kun siellä saa niin paljon lukea, että jee ekasta yrityksestä tärppäsi ... toki pitäisi iloita jokaisesta plussasta jokaisen kohdalla, mutta aina ei vaan oma psyyke kestä kun toisilla käy raskaaksi tulo niin helposti ja itse saa pettyä kuukausi toisensa perään. Toivottavasti sinä ap löydät piinaseuraa lokakuun loppuun/marraskuulle, raskasta on näitä asioita yksin jännittää ja surra.

Minun piinani tältä viikolta ei vielä ole ohi, nyt on kp 28/27, raskaustesti oli tänään negaa, alavatsaa nipistelee mutta vuotoa ei vielä ole. Yleensä kierrot on olleet viime aikoina jämptin tarkkoja kun syön teroluteja, mutta nyt näyttää jostain syystä tulevan pitempi kierto, lieneekö stressi raskaaksi tulosta liian kova niin menee koko kroppa hormonien suhteen sekaisin???

Vierailija

Marenda, miten sun vuodon kanssa kävi? Vieläkö piinailet meidän kanssa?

Mijora, ootko saanu jo plussaa ovistestiin?

Ennis, onko mieli yhtään parempi? Valitettavasti en noista lugeista osaa sanoa mitään. Olen pitänyt itseäni aina tosi iloisena ja optimistisena tyyppinä, mutta näiden lapsettomuusvuosien aikana olen oppinut, että mielialat saattavat vaihdella tosi rajustikin. Clomit selvästi edesauttoi noita mielialavaihteluita, mutta kyllä niitä tulee paljon ilman mitään lääkkeitäkään.

Entäs Pähkis?

Mitä jos tehtäisi enkat ja plussataan kaikki! :)

(.) eli omaa napaa... Sain tässä flussan pari päivää sitten, joten olojen kuullostelu on jäänyt sikseen. Lämmöt on varmaan koholla (ei oo mittaria), mutta johtuen flunssasta. Ei siis niin mitään mihinkään suuntaan viittaavaa. Olen oppinut tuntemaan kroppani jo niin hyvin, että yleensä vajaata viikkoa ennen tiedän jo, että pieleen on mennyt. Alkaa sellaisella vatsan kuplinnalla ja pian kipeytyvät rinnat erityisesti sivuilta. Sitten ne ovat kipeät n.5 pvää kunnes täti tulee. Välillä aina jaksan noinakin päivinä elätellä toiveita, mutta yleensä en. Viikko siis pitäisi vielä ainakin jaksaa odotella. Pitkästä aikaa testi polttelee kaapissa, kun se tuli ovistikkujen mukana samassa paketissa.

bisous, kp 22, pp 7

Vierailija

ja paljon onnea!!!!! saatiinhan me yksi plussa tänne :) minä taasen poistun pinosta negana, testasin pp14 negaa, nyt menos pp16 eikä menkat ole vieläkään alkanu. jo kolme päivää on illalla ollu menkkatunne, mut ei ne vaan tuu. tais meidän inssi olla alkujaankin vääränä päivänä, vaik ovistesti näytti selkeetä plussaa ja illal oli oik. puolel ovis kivut. no minä odottelen..... rinnat on enää vähän päistä kipeet. plussa onnea myös kaikille muille vielä mukana olleille :)

-p-

Vierailija

Fiilikset on kyllä sitä luokkaa että tuskin, mutta eihän sitä ikinä tiedä.

Taustoja vähän, meillä on 1v lapsi. Hänen syntymästään asti ollaan toista toivottu. Kierron kanssa vain ongelmia. Kierto 26päivää ja vuodan sen kokoajan. Terolutteja ja primolutteja eri annostuksilla ollaan kokeiltu. Samoin estrogeeniä. Eivät auttaneet. Ultrassa ja verikokeissa ei mitään vikaa löydy.

Nyt ekaa kiertoa clomit käytössä. Ja olinkin hurjat 10päivää vuotamatta. Sitten alkoi tuhru... se kyllä vie ilon tästä piinailusta. Toisaalta, tämä ei ole normaalia tuhrua. Yleensä tulee ihan kirkasta verta. Nyt tämä tuhru on aivan tumman ruskeaa, lähinnä valkovuodon tyyppistä...

Ny kp19/26 eli viikon päästä vois päästä jo testailemaan, jos tätiä ei näkyisikään... *saahan sitä aina haaveilla*

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat