Av is dead. Muistopuheeni.

Vierailija

saat mut kyyneliin ;(

Totta kirjoitit, täällä on niin kuollutta. Tyhjällä kujalla vain tuuli lennättää piikkipalloja. Saluunan ovet roikkuvat saranoistaan ja tyhjillä pöydillä on hämähäkin seitin koristelemia laseja.

RIP

Kommentit (5)

Vierailija

Jäähtynyt aromipesä kalskahtelee tyhjyyttään. Väsähtäneen av-mamman perseiset kädet kurottavat kohti Katja Kiurua, joka kurvaa paikalta punaisella Ferrarilla. Unikkokuvioiset golitzihousut lepattavat porttomaisen naapurinrouvan pyykkinarulla kuin jäähyväisiä heiluttaen. Aada-Iderfiina-Jessilia kasvoi ulos Reimateceistään (myydään halvalla vähän käytetyt, kuin uudet!). Siat jäi jättämättä, parempi saavuttamatta. Aution av-bittiavaruuden täyttää iäiset huokaukset ihonalaisten perään. Rohtuneille, täyteläisille huulille kuolee elämää suurempi kysymys: Milloin lapsilisät maksetaan?

Vierailija

Lainaus:

Jäähtynyt aromipesä kalskahtelee tyhjyyttään. Väsähtäneen av-mamman perseiset kädet kurottavat kohti Katja Kiurua, joka kurvaa paikalta punaisella Ferrarilla. Unikkokuvioiset golitzihousut lepattavat porttomaisen naapurinrouvan pyykkinarulla kuin jäähyväisiä heiluttaen. Aada-Iderfiina-Jessilia kasvoi ulos Reimateceistään (myydään halvalla vähän käytetyt, kuin uudet!). Siat jäi jättämättä, parempi saavuttamatta. Aution av-bittiavaruuden täyttää iäiset huokaukset ihonalaisten perään. Rohtuneille, täyteläisille huulille kuolee elämää suurempi kysymys: Milloin lapsilisät maksetaan?

Vierailija

Rakas av-ennen-uudistusta. Olen niin pahoillani, että sinun piti mennä. En osannut arvostaa sinua silloin kun vielä porhalsit täyttä höyryä. Teen yksinäistä työtä ja aamukahvilla kävin tsekkaamassa päivän puheenaiheet. Pitkin päivää poikkesin tylsistymisen iskiessä vilkaisemassa mistä nyt riidellään. Mikä tahansa pulma vaivasi, av:ltä sai parissa minuutissa vastauksen ja kokemuksia.

Minulla on ikävä pitkiä, sivukaupalla jatkuvia debatteja. Kuka minulle nyt kertoo, ettei sektio ole synnytys! Minulla on ikävä porvoolaisia ja kaikkia palstavakkareita Kullista Xandrikseen. Lepää rauhassa. Olit legendaarinen, enkä olisi ikinä uskonut että sinut voi tällä lailla lahdata. Mutta niin vaan kävi. Kiitos yhteisistä vuosista.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat