Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Kuinka usein harrastatte seksiä?

Vierailija

Omasi ja puolisosi ikä ja paljonko on yhteisiä vuosia takana entä minkä ikäisiä lapsia?

Tuli vaan tuosta Avioliitto= kämppikset- viestiketjusta mieleeni, että kyselläänpäs nyt sitten kuinka usein pienten lasten vanhemmat seksiä harrastavat.

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

seksiä n. 4-5 krt kuukaudessa. Kesällä ehkä vähän useamminkin. Iltaisin itse olen usein väsynyt, mutta aamurakastelu on ihanaa!!!

Vierailija

Useamminkin tekisi mieli, mutta olemme iltaisin niin väsyneitä, ettei jaksa. Rakastamme toisiamme. Alapääni ei toimi ihan samalla tavalla kuin ennen synnytyksiä, joten mitään räjähtäviä orgasmeja en ole saanut enää vuosiin.

Vierailija

Välillä 1.kert/vko ja välillä melkein jokapäivä. Aika perustahti on 2krt/vko. Ollaan kolmenkymmenen ja 12 vuotta yhdessä, lapset 3v ja 5v.

Vierailija

takana yhteisiä vuosia kymmenen, ikää alle 30v. Lapsia 2. Seksiä n. kerran kuussa.

Johtuen ihan minun traumoistani jotka taas vaivaavat enemmän. (hyväksikäyttöä lapsena) Mies tietää ja pystyn hänen kanssa juttelemaan, läheisyyttä ja rakkautta on paljon, seksiä itsessään harvoin tällä hetkellä.

Tiedossa on että tätä voi kestää jonkun aikaa ja sitten taas minun ajatukset selkiytyy ja seksiä on joka viikko. Alusta asti on mennyt näin ja tähän on osattu sopeutua.

Vierailija

3-kymppisiä ollaan, kaksi lasta.

Seksiä aiemmin ehkä 2 kertaa viikossa, sitten viimeiset 2-3 vuotta kerran viikossa, ja nyt viimeiset puolisen vuotta ehkä kerran kuussa.

Vaimoa ei seksi niin kiinnosta, vaikka se hänenkin mukaansa on hyvää silloin kun sitä on. Ei vaan nappaa useammin, ei osaa selittää tarkemmin...Ja kyllä, minä haluaisin vaikka sen kerran viikossa, joten oma käsi on ollut jo pitkään se pääasiallinen seksikumppani. Vieraat ovat mielessä eikä liiton tulevaisuus kovin ruusuiselta näytä. Muuten suuri osa asioista kunnossa, mutta itselleni seksittömyys on ISO ongelma.

Vierailija

Varmaan syy olen minä. En ole ikinä kaivannut seksiä kovinkaan paljon. Pidän läheisyydestä, suukottelusta ja halauksista. Mies haluaisi pari kertaa viikossa.

Vierailija

lapsia on kuusi, joista yksi jo aikuinen ja nuorimmat alle kouluikäisiä. Seksiä harrastetaan noin 1-2 kertaa viikossa, viikkoa pidempää taukoa ei normaalisti ole.

Vierailija

yksi ekaluokkalainen lapsi (biologisesti siis vain minun, mutta kasvatamme nyt yhdessä).

Seksitahti on vakiintunut 1-2 kertaan viikossa. Ekana vuotena sekstailtiin 5-7 kertaa vkossa, seuraavana vuonna ehkä 3-4 kertaa viikossa, ja nyt ollaan tätä 1-2 kerran viikkotahtia menty pari kolme vuotta. Sanoisin, että useammin kuitenkin 2 kuin vain 1 kertaa viikossa ja yli viikon taukoa harvoin on ollut. Lisäksi lomilla ja muina spesiaalipäivinä saattaa mennä jopa 1-3 kertaa vuorokaudessa, mutta tuo kerran pari viikossa on arkitahti. Tahti sopii molemmille, ja silloin kun seksiä harrastetaan, se on yleensä mahtavaa. Muuta hellyyttä ja fyysistä läheisyyttä on runsaasti päivittäin; oikeastaan koko ajan kun olemme yhdessä.

Vierailija

Miehen tyydytän käsin ehkä kerran parissa kuukaudessa.

Lapsia on neljä ja yhteisiä vuosia 16. Ikää mulla 40 ja miehellä kolme vuotta vähemmän.

Vierailija

Seksi mieheni kanssa ei vaan kiinnosta. En tunne häntä kohtaan oikeastaan yhtään mitään. Emme ole koskeneetkaan toisiimme reiluun pariin vuoteen.

Vierailija

Lainaus:

miksi noin harvoin?

Että minä en vaan ole oppinut nauttimaan rakastelusta mieheni kanssa. Se on aina pelkkää duunia ja jää tosi turhautunut olo. Lapsia saadakseni harrastin seksiä monta vuotta aika useinkin, parhaimmillaan joka toinen päivä. Mutta kumpikaan meistä ei ole oikeasti koskaan nauttinut toisesta, ei edes mies minusta. Turhauttavaa jyystämistä siis, sotkuista ja rasittavaa.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat