Liittyykö valkkis raskautumiseen ja millä kp:lla testailitte plussaa?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Eli liittyykö valkovuoto mahdollisesti raskautumiseen? Ja kiinnostaa myös millä päivillä testailitte plussaa?

*kyselee täällä eräs malttamaton*

Kommentit (3)

Vierailija

Joskus kuulin jonkun kertovan, että sen seurantaa voi käyttää myös ehkäisyn apuna, muuttuu ovulaation aikaan paksummaksi ja runsaammaksi. Ja jos tulee raskaaksi, niin sehän jossain vaiheessa alkaa vaan lisääntyä. (tulee mietittyä monet kerrat, et nyt ne menkat alkaa, kun lorahtelee suorastaan... ennenkuin tajuaa et se onkin nyt sitä!)

Vierailija

Mulla on yleensä ollut valkkista ennen menkkoja, ja olin siksi jo toivoni heittänyt, kun alkoi tavallista runsaampi valkovuoto. Mutta lopulta selvisi, että se liittyikin raskauteen. Luin siitä myös jostain netistä (en muista enää mistä), että valkovuoto yleensä lisääntyy raskauden aikana. Testasin plussaa kp 52 - tosin mulla on tosi epäsäännölliset menkat. Edellisen, 50-päiväisen kierron ja kolmen negatestin jälkeen päätin, etten enää testaa ennen kp50:tä... Mutta nyt siis ollaan onnellisesti raskaana! En meinaa uskoa sitä. :)

Vierailija

Eli edellisenä päivänä kun menkkojen pitäs alkaa. Testi oli apteekin oma.

Kierto tasainen ja menkat alkanu aina " samana päivänä" .

Valkkaria lorahtelee tuon tuosta ja aina pitää mennä tarkistaa ettei tuu mitään punasta. Vaikea uskoa että on raskaana.

Niin ja eilen oli tuo päivä ennen menkkojen alkua : )

Tänään siis pitäs menkkojen alkaa, mutta testasin taas haamun.

Eli ei pitäs olla alkamassa : )

Soffu+ Nuppu rv 4+1

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat