Hirvimiesten vaimoja *huhuu*

Vierailija

Kuinka suhtaudutte siihen, että mies näin syksyisin paljon pois kotoa?

Itsellä tuntuu pinna palavan, kun kaikki tuo aika on perheeltä pois...

Kommentit (7)

Vierailija

... pari vuotta minäkin jaksoin kitistä miehen aikaa vievästä harrastuksesta... tosiaan kaipais välillä kotonakin, mut nykysiltään on hoksannu et ei se oo menemättä kitisi eli ei... ja mitäpä se kotona tekis hirvestys aikana .... meillä ainakin puhutaan hirvistä joko ne on kaadettu tai ainakin melkein... ja meillä lisäksi noita hirvikoiria... niin puhumista riittää niistäkin... kavereille ja puhelimessa ollaan sitten hirvimetsän jälkeen joku tovi, pitäähän kokemukset jakaa.

Meilläkin pieniä lapsia, et apu kyllä ois paikallaan mut jos on mettämiähen valinnu, pitää se myös kestää ja osata naatiskella koko syksy paremmasta seurasta.. eli itsestään ;D... heh meillä ainakin metsästys on miehelle koko elämä... ja joskus enemmänki... huoh ;)

Vierailija

...ei vanha koira opi uusille tempuille...Mä oon nyt jo 18 v. tätä hirvstystä sietänyt.

Niin, ja hirvimetsän lisäksi mies linnustaa ja kalastaa kaiken liikenevän vapaa-ajan. Joskus suutahdan ja kysyn, milloin on MUN vapaapäivä. Silloin menee itseensä, mutta ei se sitä kauaa muista...

Olen yrittänyt lohduttaa itseäni ajattelemalla, että ovatpahan ainakin tervellisiä harrastuksia ja välillä ottaa pojatkin mukaan metsäretkille...

Vierailija

... samaa mieltä, ei ne tapojaan pysty muuttaan.. se on tainnu tulla niille jo äidinmaidossa toi metästysvietti ;D

meillä kanssa mies harrastaa myös linnustusta, koko syksyhän alkaa jo kun sorsastus lähtee käyntiin.

Tosiaan mies on vielä paljon jo työn puolesta pois ja tähtää vapaitaan aina syksylle et pääsee sit metsäsätään... kyllä se joskus harmittaa, mut oon aatellu kanssa et parempihan se tällänen harrastus... huonomminkin vois aikaansa viettää!

... ja mikä mukavinta... joskushan sitä saalistakin sitten tulee ja ei käy kiistäminen.. hyvää on... ja vaimokin saa siten osansa metsästyksestä ;) ja mikä parasta mies yleensä tekee itse riistaruuat, eipä tarvitte emännän ku potut hoitaa .. nam!

t.nelonen

Vierailija

anna miehesi mennä, hanki sinäkin harrastus joka ei liity mitenkään perheeseenne. tuollaiset asiat vain parantavat parisuhdetta. jokainen meistä(?) tarvitsee vastapainoa perhe-elämälle.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat