oireista -- useamman raskauden kokeneet

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Hei te joilla on takana useampi raskaus! Ovatko ihan alkuraskauden oireet olleet joka kerta samanlaisia? Toivoisin kovasti nyt olevani raskaana (en ole vielä testannut), mutta molemmilla edellisillä kerroilla oireet olivat olivat jo tässä vaiheessa tuntuvia ja täsmälleen samat (samat hajut kuvottivat, jne.), nyt taas ei niitä vanhoja oireita, mutta esim. rintojen arkuutta, jota ei aikaisemmissa raskauksissa ole tuntunut. Kuvittelenkohan vain...? Sanotaanhan tietysti, että jokainen raskaus voi samallakin naisella olla ihan erilainen, mutta silti mietityttää, kun ne kaksi aiempaa olivat ihan kuin identtiset.

Kommentit (8)

Vierailija

...ja joka kerran oireet olleet ennen testin tekoa tismalleen samat. Eli rintojen sairaalloinen arkuus ja kipeys. Rinnat ovat siis olleen jo ainakin viikkoa ennen oletettuja menkkoja melkein kosketusarat, mitä eivät normaalisti ole. tämä onkin ollut hyvä merkki aina ennen plussatestiä.

39+1

Vierailija

laittelen sitten vaikka huomenna vähän pidempää kun on vähän pirteämpänä :)

eli:

mulla ainakin on ollu erilaisia oireita... nyt tulossa kolmas vauveli ja vielä ei oo rinnat yhtään kipeenä ja mahassa ihan mielettömästi ilmaa...

no mutta lisää sitten huomenna :)

Vierailija

Kuukautisia ei kuulu vieläkään, ovat nyt pari päivää myöhässä, mutta toisaalta kierto on ollut sen verran epäsäännöllinen, että taidan odottaa vielä muutaman päivän ennen kuin uskaltaudun testaamaan. Rinnat ovat edelleen arat ja paleltaa...

Vierailija

Ekaa osottaessa oli jatkuva migreeni rinnat kipeänä ja tasasaen kammottava olo siis sain siihen jopa pahaaoloa estävän lääkityksen.

Tokaa kun rupesin odottamaan en edes huomannut olevani raskaana siis ei mitään oloa ei edes menkkamaista nippailua ei mitään. kolmatta kun osotin oireina oli lievä rintojen arkuus ja pallomainen olo kohdulla ja 3 päivää kestävät niukkaakin niukemmat kuukautiset. ( normaalisti 7 päivää ja tooodella runsaat)

neljännen kanssa aivan kamala agne siis olin pahemmassa kunnossa iholtani, kuin teininä ikinä eikä oikeastaan muuta.

viidettä k un aloin odottamaan tulivoimakkaat hajut inhosin kaikkia hajuja jopa miehni hajua siis sitä aamuista unen jälkeen, ja rinnat oli kipeät.

kuudennella kerralla oli ns. oppikirja olo aamupahoinvointi rintojen arkuus.

nyt sitten aluksi eim mitään paitsi ihan kamalasti ilmaa mahassa ja juu sitä on tullut niin röyhtäyksinä kuin kamalina paukkuina :oP

hirveä pääkipu, ja ällötys kalaan en voi sietää kalan tuoksuja.

Vierailija

Mielenkiintoista, että joillakin ei ole ollut ekassa raskaudessa rinnat kipeät mutta myöhemmissä kyllä. Itselläni on juuri päin vastoin, ja olen järkeillyt, että mun jo käytetty rintavarustus ei enää reagoi samalla tavalla ;-D Mutta olen tainnut olla väärässä. Muuten oireet toisessa raskaudessa aika lailla samat kuin ekassa, muistaakseni.

Vierailija

Ekassa oireet tuli nopeemmin ja voimakkaampana, nyt toisella kertaa ei oikeestaan tuntunut pitkään aikaan miltään.

Ja muutenkin oon päässyt paljon helpommalla osittain, toisaalta on ollut rankempaakin.

Vierailija

minkäänlaista oiretta ennen 8tta viikkoa jolloin alko pahoinvointi ja sitä kesti pari viikkoa. Aiemmissa raskauksissa on rinnat ollut tosi arat jo ennen plussa testiä ja pahoinvointikin alkoi ekassa melko heti kun taas tokassa raskaudessa sitä ei ollu ollenkaan joten kyllä ne oireet on hyvin erilaisia eri raskauksissa.

Vierailija

ja nämä raskaudet ovat olleet ainakin tähän asti toistensa täydelliset vastakohdat.

Esikoisessa oli menkkamaista kipua, nyt ei. Nyt on ollut rinnat kipeät, esikoisessa ei. Esikoisesta ei ollut pahoinvointia, nyt on. Nämä kaikki ihan alusta asti.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat