Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suomen huippumalli haussa. Kumpi voittaa, Darina vai Ani?

Vierailija

Mä veikkaan noista kahdesta Ania. Maria oli mun suosikki :)

Sivut

Kommentit (24)

Vierailija

tuo Darina varmaan pärjäis edes missikisoissa, ei mitenkään erikoisen kaunis tai mieleenjäävä. Varmaan saa jostain kuvastoista töitä.

Vierailija

koska hän on ainut tytöistä, jolla on mahdollisuuksia myös ulkomailla. Eli tarpeeksi pitkä ja laiha.

..Ja mallien pitää olla "persoonallisia", söpöt kasvot ei vaan riitä. Söpöillä kasvoilla voi mennä missikisoihin. Toisaalta mukavaa, koska näin saavat mahdollisuudet myös muut, kun suloiset elovenatytöt, jotka eivät ainakaan mua viehätä ollenkaan... Persoonallisuus on paljon söpömpää.

Maria oli munkin lemppari, mut aina ei voi voittaa... :-)

Vierailija

Toivon Darinan voittavan, sillä Ani on niin kömpelö kehonsa kanssa, ja mallin pitää kyllä osata tehä muutakin kuin seistä paikalla.

Vierailija

Auttamattoman vanhan, kuluneen ja väsyneen näköinen nainen. Ei Anikaan mikään huippukaunotar ole, mutta on sentään muuntautumiskykyinen ja hänestä saa meikillä vaikka mitä.

Vierailija

Ihan jo sen takia, että olen kyllästynyt näihin Saimi Hoyer -tyyppisiin malleihin, jotka ovat mahdollisimman kummallisen näköisiä, mutta eivät tippaakaan kauniita. Darina on kaunis, Ani omituisen näköinen. Ärsyttää myös Anin huono ryhti, onko se nyt NIIIIN vaikeaa kävellä suorassa???

Minun mielestäni Darinan ja valokuvaajan flirttailu oli hauskaa katsottavaa, se Majantie (joka kelpaisi muuten minullekin...) on selvästi ihastunut Darinaan.

Vierailija

Kun hän ei osaa edes kävellä - ja huippumallilta vaaditaan myös catwalk-kävelyä. Ja ryhti on huono. Eikä hän anna itsestään mitenkään kamalan fiksua kuvaa.

Vierailija

Tai ehkä johonkin Anttilan kuvastoon, missä ne mallit ei muutenkaan ole minkään näköisiä. Ani on tosi kaunis joissain kuvissa, ihan eri näköinen mitä oikeasti. Toivottavasti voittaa. Maria oli kyllä mun suosikki. Sen väritys oli mahtava =)

Vierailija

Anin ymmärrän, mutta Darinaa en. Minusta Darina ei ole juuri minkään näköinen. Ja onko hänestä vielä saatu ollenkaan hyvää editoria-kuvaa? Kyllähän noita hyväkroppaisia hobbyhall-malleja tässä maassa riittää. Mariassa oli sitä jotain. Esim. se mustavalkoinen glamour-kuva. Mielettömän upea.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat