raskaana, en ole syöny lihaa 13 vuoteen - nyt alkoi yhtäkkiä tehdä mieli kanaa!

Vierailija

Kommentit (15)

Vierailija

nimittäin näin unia verisen pihvin syömisestä raskauden loppupuolella, vaikken ollut syönyt lihaa lähes kymmeneen vuoteen. syy uniin selvisi, kun hemoglobiinini mitattiin, se oli tippunut lähelle sataa (ennen raskautta 150). kannattaisi tarkistaa hemoglobiiniarvot, jos muuta syytä " lihanhimoon" ei ole ;)

Vierailija

Tekee mieli sitä mitä pelkää, että kohta ei enää uskalla syödä. Minä olen aina rakastanut kanaa ja nyt pelkään että joudun lopettamaan, jos se hysteerisyys leviää minuunkin...

Vierailija

meinaan vaan, että jos alottaa lihansyönnin taas, niin eihän niitä kasviksia mihinkään pitäis jättää! PUOLI KILOA päivässä! ;-)))

Vierailija

aloin syömään lihaa raskaana ollessani. Sitä ennen ei mulla ollut vuosikausiin tullut edes mieleen, että pystyisin lihaa syömään. Kanasta aloitin ja joulukinkkua perään. Naudan lihaa en pysty vieläkään syömään.

Niin ja tyttö tuli...

Vierailija

Ja kun totuin, miten nopeata ja helppoa on tehdä lihasta ruokaa, en enää viitsi kasvissyöjäksi alkaa. Ennen pilkoin vihanneksia puoli iltaa. Miten kauan siinä nyt menis kun on vielä perhettä.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat