Mistä numerosta ja miten sai selville, kuka on soittanut?

Vierailija

Epäilen niitä hemmetin puhelinmyyjiä, etenkin kun numero on 020 alkuinen ja vain kaksi viimeistä numeroa on aina eri.

Kiitos, jos osaa neuvoa!

Kommentit (11)

Vierailija

Soittelevat jopa monta kertaa päivässä ja kun en jotain tilaa, latelevat hävyttömyyksiä tai kivahtelevat puhelimeen. Mitkään selitykset ei auta ja musta mulla ei ole mitään syytä kuunnella moista peetä. Ja usein soittavat muutenkin huonoon aikaan, esim. kun olen töissä tai laittamassa lapsia nukkumaan.

Pitäis saada aikaseks ja soittaa sinne, mistä saa sen soittoeston.

ap

Vierailija

Töissä soitan aina kaikkiin soittaneisiin numeroihin takaisin, jos en vastaa kokouksen tms. takia, mutta privaattinumerossa en koskaan vaivaudu moiseen humpuukiin. Soittakoot uudelleen, jos on niin tärkeää asiaa.

Puhelinmyyjistäkään en todellakaan ota mitään pulttia, työtään hekin vain tekevät. Jos joku onnistuu privaattinumeroni jostain kaivamaan ja siihen soittamaan, niin juttelen aivan asiallisesti ja aika usein olen jonkin lehden tilannutkin, jos tarjous on hyvä.

En myöskään jätä koskaan vastaamatta puhelimiini vain siksi, että numero on outo. En koe puhelinmyyjiä miksikään ongelmiksi. Niin, ja voin vannoa, että tällä toimintatavalla puhelinlaskuni ovat vähintäänkin kohtuullisia, privaatti tuskin koskaan yli 15 ¿. en vain viitsi rahoittaa yhtäkään sellaista typerää palvelua, jolla ei ole elämääni mitään olennaista merkitystä.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat