tunnen vetoa naispuoliseen työkaveriin.

Vierailija

samassa vuorossa ja näpit ei tahtonu erossa pysyä...

Kommentit (10)

Vierailija

Koko kesä tehtiin tiiviisti töitä yhdessä ja sitten rupes jo vapaa aikanakin vietit lentelemään puolin ja toisin.Tavallaan oli ikävä kun olimme erossa.Muutaman kerran oon havainnu et tää kaveri tekee tikusta asiaa saadakseen mut mukaan.Just kävi tän risteilyn kanssa niin.Hän tiesi että kaikki paikat olivat jo menneet ja kysy lähtisinkö sinne mukaan.Järjesti mulle paikan :) hänen hyttiin, no se on 4 hengen..

Tässä taukoa ollut välillä ettei olla nähty, nyt sitten sattumoisin toimittiin työparina ja oih! olisi tehnyt mieli kapsahtaa kaulaan..Sanoi et sä olet laihtunu ainakin tällä välillä kun ei olla nähty..Näytin mieheni kuvan, joka koneella albumissa niin totes että ei oo yhtään sun oloinen/tyyppinen mies ..

Katsotaan mitä risteily tuo tullessaan...oonko alotteellinen vai kuka...Mä haluun sen kanssa sänkyyn!!

Vierailija

pitää näppinsä erossa jos on avoliitossa tai naimisissa, ei tuu kun hankaluuksia. Jos tunne on molemminpuolinen ja sinkku niin mikäs siinä.

Vierailija

Mikä nyt ei sinänsä olisi paha juttu, mutta jos ei oo yhtään samalla aaltopituudella niin se on aika piinaa.

Heh, kohta alan varmaan punastella siellä tunnilla...

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat