Kamala tilanne töissä! Mitä teen? Uni ei tule silmään

Vierailija

Olen naimisissa ja pienen lapsen äiti. Minua melkein 10 vuotta nuorempi mies on ihastunut minuun. On sen avoimesti humalapäissään tunnustanutkin. Hän seuraa kuin koiranpentu perässä ja hymyilee kuin hangon keksi. Aiemmin työkaveritkin ovat asiasta hyvätahtoisesti huomautelleet, mutta tänään jouduin esimiehen puheille aiheesta. Hän käski lopettaa pikkupojan pomputelun ja flirttailun hänen kanssaan. En flirttaa hänelle sen enmpää kuin muidenkaan työpaikan miesten kanssa, sellaista hyväntahtoista pelleilyä jonka säännöt kaikki tietää. Olen oman tiimini ainut nasityöntekijä ja pelkään ettei niuho pomoni ymmärrä tilannetta oikein ja saan vielä potkut. MITÄ TEEN?

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

Sinuna ottaisin kyseisen tyypin mukaan pomon puhutteluun ja syyttäisin häntä seksuaalisesta häirinnästä. Siitähän tässä on kyse, sinä olet uhri.

Vierailija

Oletko yrittänyt puhua tuon " pojan" kanssa asiasta? Ehkä asia selviäisi jos kertoisit hänelle, että todellisuudessa hän haittaa sinun työn tekoa ja se hänen liiallinen kiinnostus ei ole enää yhtään mukavaa.

Vierailija

ettet voi sille mitään jos poika seuraa sinua koko ajan. Käske esimiestäsi puhuttelemaan tätä poikaa että lopettaisi häirinnän.

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Sinuna ottaisin kyseisen tyypin mukaan pomon puhutteluun ja syyttäisin häntä seksuaalisesta häirinnästä. Siitähän tässä on kyse, sinä olet uhri.

Sinun on pakko katkaista tilanne mahdollisimman pian. Oletko puhunut muiden työkavereidesi kanssa? Mitä mieltä he ovat tilanteesta?

Ehkä tilanne esimiehesi silmin näyttää siltä, että rohkaiset tätä poikaa, kun flirttailet hänelle (vaikka teet samalla tavalla muillekin). Ensimmäinen askel on joka tapauksessa lopettaa joksikin aikaa flirttailu kaikkien kanssa!

Vierailija

Minusta esimiehen pitäisi keskustella tämän pojan kanssa, että ei näyttäisi tunteitaan varattuun naiseen niin avoimesti, koska koko työyhteisö kärsii tilanteesta. Ja lisäksi teidät pitää siirtää kauemmas toisistanne, jompikumpi tai molemmat eri tehtäviin. Jäitä hattuun ja muuta ajattelemisen aihetta pojalle, mutta mitenkään loukkaamaan en lähtisi.

Vierailija

kuin että hän seuraa sinua kuin koira. Riittäiskö hänen huumori jos ostaisit joululahjaksi vaikka talutusnuoran ja siihen joku hieno kortti päälle. Typeriä neuvoja mulla, mutta ei sitä enää tähän aikaan yöstä voi paljoa vaatia...

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Asia on juuri näin. Ja sinun on tehtävä sille jotain, ennen kuin käy juuri niin kuin pelkäät. Rohkeasti vain. Seksuaalinen häirintä on asia, jonka jokainen fiksu pomo ottaa vakavasti, koska jos ei ota, joutuu pomo itsekin liriin. Tsemppiä!

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat