Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

~~TruPlaT ToRsTaInA~~

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Sivut

Kommentit (49)

Vierailija

meidän tytöt on hki;ssä ja täällä kotona on niin ihmeen hiljaista,poikien kanssa.en oo tehnyt tänään mitää,nauttinut vaan kiireettömyydestä(syysloma lapsilla koulusta eikä siis tarvitse koulusta/harrastuksista nyt stressata)

mun täytyis alkaa miettiä vaatteita matkalle mukaan.viikon päästä lauantaina koko poppoo lähetään kanarialle.nyt jo yritän miettiä mitä ottaa mukaan 7 hengelle ettei tulis miljoooonaa kassia.

toka nuorimmalle pikku herralle nousi nyt alkuillasta,kuin salamana kirkkaalta taivaalta.kuume!oli päivällä ihan kunnossa,mutta yht äkkiä alkoi horkassa täriseen,meni kalpeaksi ja silmät sameiksi.mittasin kuumeen 38,9 astetta.

toivon totisesti että tulee kuntoon ennen matkaa ja ettei muille tartu.

omaa napaa nyt vaan kirjoittelin,sorry!

onnea kertaalleen viellä plussanneille!ja piinaileville tsemppiä!

öitä toivottaa L+5 kersaa joista vaan 2 kotona nyt ja nekin jo nukkuu!!!!

Vierailija

Äiti-raukalla taitaa mennä hermot kun olen jo muuttanut pois ja silti roikun täällä edelleen netteilemässä joka päivä! ;)

NEKKU: Ihana ku tyttö on hyväksyny miehen jo noin että ihan isäks kutsuu! Ja kiva kuulla että ootte ihan in love.. Se on niin huippu tunne kyllä, tuntuu että vois kattoon hypätä. =)

MARIEELA: Olipas kiva kuulla että lääkärissä meni hyvin. Niin ja sillon aikasemmin jäi sanomatta että kivoilta kuulosti ne sun keramiikkatyöt! Ois kiva itekki tehä jotain,mun mielestä se on jotenki niin terapeuttista. ;) Varsinkin kun normaalisti nuo hommat keskittyy lukemiseen, niin on sit mukava tehdä käsillä jotain.Juu.Mut mulla ois kp 25/28(??). Eli eka luomukierto, joten en oo ihan varma tuosta kierron pituudesta. Ja se ovis tais olla vasta n. kp 18.

AXE: Mies ei omien sanojensa mukaan ole vielä valmis isäksi, mutta ei sitten toisaalta huolehtinut myöskään ehkäsystä, vaikka mulla on pillerit loppu.(se on nyt sen hommaa!:)) Joten hän on sitten ilmeisesti sillä tjot-linjalla. Ei vaan kehtaa myöntää. ;)

MIITSULLE hyvää matkaa jos vielä täällä pyörii!!!!!!

SOFFU: Joko sait miehelle kerrottua??????

NEITI: Kyllä ne sun typyt vaan on niin sulosia! :) Ja kiva et vaavi on jo vähän rauhottumaan päin.

KATZU: Voi harmitus kun meni se työ ohi. Aika äkkiä soittivat jo kyllä seuraavalle!:(

MIRULII: Mua niin jännittää sun testaus, kun tuntuu että mulla on ihan samoja oireita kun sulla. Ja tuo kasvojen kuumotus kans, niin hassulta kun se kuulostaakin.. :D

Nyt pitää mennä syöpöttelemään, äiti huutelee.. I´ll be back!

Vierailija

Nyt taisit ymmärtää tuon Marieelan kirjoituksen hiukan väärin. Tähän porukkaan on aina tervetulleita uudet ihmiset. Meidän joukosta löytyy niin odottajia, tuplailijoita kuin odotuksen odottajiakin. Tosiaan osa porukasta on kiljoitellut yhdessä jo yli vuoden, mutta koko ajan porukkaa on tipahdellut lisää mukaan samalla kuin joitain " vanhoja" on taas jättäytynyt taka-alalle. Useimmat meistä pinoutuu hyvinkin ahkerasti ja siksi usein uusille sanommekin arvostavamme ahkeraa pinoutumista. Mitään 5 viestiä päivässä -pakkoa täällä ei ole, vaan jokin tietysti kirjoittelee kykynsä ja mahdollisuuksiensa mukaan. Mutta jos aikomuksena on kirjoitella vain silloin tällöin, niin silloin ehkä kannattaa tämä porukka unhotaa. Lähinnä siksi, että on vaikea tällöin pysyä jutuissa mukana. Kirjoittelu kun on usein varsin kiihkeätempoista.

Sepustus oli varsin sekava, mutta jos et nyt meitä kauheasti pelästynyt, niin tervetuloa vaan takaisin kirjoittelemaan!

Vierailija

Kyllä sä raskaana oot. Se ei van välttämättä ehdi vuorokaudessa se hormaanimäärä niin merkittävästi suurentua, että olisi tänään ollut jo vahvempi viiva. Mutta muutaman päivän päästä varmasti jo saat selkeemmän viivan.

Joka tapauksessa se hailakkakin viiva on osoitus siitä, että raskaushormonia on elimistössä. Joten raskaana kyllä oot ja vahvasti. Joten ei muuta kun viestiä vaan miehelle!

Iiiisot onnittelut vielä!

Vierailija

Neiti! tosi kiva, että tipat helpottivat pikkuisen oloa! Toivottavasti pysyvät poissa mokomat masuvaivat!

Talvikki! ihanalta kuulostaa, kun pikkuinen istuu pyllyllään! =) Toivottavasti sun arvot on kunnossa!

Mirulii! Väsymys on kai oikein tyypillinen raskausoire! =) Kuinka kauan vielä meinaat odottaa ennenkun testaat? *hoputtaa* ;)

Miitsulle oikein mukavaa matkaa!

Soffu! Kyllä se on ihan varmásti ihan oikea plussa! =)

Me vietellään täällä mamman luona hilajiseloa. Hiukan tekee elämän hankalaks, kun mamma ei pääse istumaan meidän autoon joten pitää lähteä kaupoille joko kolmisin tai sitten oottaa iltaa, että pappa tulee töistä. Tylsä paikka kun ei oo mitään leikkipuistoa tms lähistöllä, ei oo oikein ipanoille mitään tekemistä. No eiköhän tässä jotain keksitä, vastahan me tultiin eilen.

Olen ylpeä itsestäni! Pidättäydyin tekemästä tänä aamuna testiä, yritän kovasti odottaa lauantaita, mutta voipi olla että huomenna en enää onnistu pitämään näppejäni erossa..

Nyt siis jo 31/39 ja ovis siis kp 21.

Hauskaa päivää kaikille!

Vierailija

[b]Mirulii:[/b] Kuulostaa todella hyvältä!! :)

[b]piipaa:[/b] Jos sulla on ollut ovis kp21 niin eikä testit näyttäs plussaa vasta tossa kp35 tietämillä..? Tai voihan ne aikaisemminkin, mutta epätodennäköisemmin.

[b]soffu:[/b] Kyllä sä kuule raskaana olet!! Mä testasin silloin rv4+1 hailakan viivan, jota mies ei edes nähnyt. rv4+2 sekin jo näki, mutta vasta rv4+4 tuli " tarpeeksi hyvä" viiva, että lopetin testauksen;) Mulla oli kahden ekan testauksen välissä hormonipitoisuus tuplaantunut, siksi viiva vahvistunut. Sulla taas luultavasti tekee sen tänään tai ens yönä, joten jos haluat vielä testata, niin pe tai la. Mutta raskaana olet!! ihanaa!!

Vierailija

Intoa puhkuen täällä ollaan jo hereillä: kamat edelleen pakkaamatta mutta suihkussa käytynä....

Mirulii: joo en shoppaa koko tallinnaa tyhjäksi :) jätän vissii kaikki kalliit vaatteet ostamatta kun en niihin enää kauaa mahdu!! :) eli kenkiäkenkiä vaan... ;) Koitahan jaksaa pilatestunnilla: tai jätä väliin se kokonaan jos väsyttää :) pidetään peukkuja et väsymys johtuis salamatkustajasts!!! tai siis johtuuhan se!!

Soffu: kyllä ihan varmana raskaana oot!! Saattaahan olla että joku toisen merkkinen testi antais selkeemmän tuloksen, mutte ei niihin enää kannata rahoja tuhlata!! Hyppäät vaan kesäkerttuihin!!! :) Jeeee!!!

Piipaa: hauskaa lomaa teillekin mamman luona!!!

Katzu: voihan harmin harmi! eipä tuosta työpaikasta voi ollakun harmissaan.. mutta aivan varmasti: saat jonkun kivemman paikan tai mahdollisesti sitten myöhemmin sinne paikan: kun oot jo jääny niille mieleen (soittelevat ihan kotiin kuitenkin perään!) Tsempitystä!!

Nyt taas iskeytyi lahopäävaihe... jotain piti viel sanoa... :(

Axelle ainakin kivaa vapaapäivää!!!

Nyt meen sitten miettimään missä vaatteissa jaksan olla reissussa!!! :) ja syömään kun iski himonälkä!!! mies kokkausvuorossa tänään.... mitähän se keksii!!!

Nähdään siis lauantaina!!!!Viettäkää ihanaa alkuviikonloppua.. Moiiiiiiiiiii!!!

Vierailija

[color=EE9572]Ei oo todellista nukuin yhteen asti (tyttö mökillä).. Mies kyllä antaa suti kuita kun kuulee ;)

Kauhia ikävä jo teitä kun näin kauan oon ollut poissa :)

[b]Neiti[/b] - Hyvä kun pikkunen on siellä hieman rauhoittunut ja antaa äidinkin levätä! Kivat kuvat :)

[b]Mirulii[/b] - Tsemppiä työrupeamaan!! HuhHuh.. Mitäs tänään vapaapäivän kunniaks on suunnitelmissa? :)

[b]Miitsu[/b] - Hauskaa reissua! JOkohan lähdit?! ;)

[b]Soffu[/b] - Eiköhän niihin plussiin voi luottaa :) Testaat sitten vasta parin päivän päästä uudestaan! Niin eiköhän vahvistu..

[b]Galluppiin[/b]: Me ostellaan lähinnä synttäreitten kunniaks ja tietty jouluna. Eli lahjoina vaan. On sit aina sillon tällön poikkeuksiakin :) JOs sattuu äidillä olee enempi rahaa, niin voidaan jotain pientä mukavaa ostaa, yleensä se onkin jotain hyvin pientä: vihkonen tmv. Niitä Barbeja ym. isompia ostellaan sit lahjoina. Ai niin mut viime viikolla tyttö sai leikki silitysraudan (ihan muuten vaan), mut se olikin vaan 4¿ :)

Mulla olo jo helpottunut :) Oli niin ihana ilta miehen ja tyskin kanssa, että mieli parani roimasti! Mies oli flunssassa, tytöllä myös nuhaa ja mulla oli armottomat menkkakivut. Niin päätettiin pitää hemmottelu ilta - pitsaa, karkkia ja elokuva :D Siin me siis maattiin kaikki kolme sohvalla koko ilta! [b]Tyttö oli ihana - sano miestä monta kertaa isiks![/b] :´) MIeskin oli ihan yhtä hymyä siitä hyvästä. Ja MInja onkin nyt ihan isin tyttö, isin piti koko illan tehdä kaikki hommat :) Ei kyl haitannu, kun mua niin mahaa jomotti..

Mentiin kaikki jo kympiltä nukkuu. Jutskailtiin vielä miehen kanssa aika myöhään.. Laitoin miehen kainaloon pienen vauvan yökkärin ja sanoin et eiköhän siihen kohta nostella oikeetakin vauvaa köllöttelemään.. ;) Mies vaan tuumas et sillehän alkaa oikein vauvakuume nousta..! Yökkäri pysy koko yön meidän viekussa :)

Tyttö lähti aikasin aamulla mökille papan kanssa, mä jatkoinkin niitä unia sen jälkeen ja avsta heräilin. Aamuteetä hörpin ;)

Täällä ollaan iloisia ja umpi rakastuneita ;D Ihanaa..

Tänäänkin varmaan tiedossa oikein hömppä-pusi-pusi-hali-hali-päivä.

Tässä muuten teille vasta plussanneille (ja muillekkin) pieni runo - (oli pakko laittaa kun oli niin kiva)

[color=CD5B45]Raskaustesti kertoi sen,

tuon odotetun uutisen.

Kohat meille vauva saa,

se navasta jo kurkistaa.

Pian maha pyöristyy,

on siihen nyt niin kiva syy

vauva kasvaa, ja voimistuu

ja potkii kun oikein innostuu!

Milloin aiot muuttaa meille,

lähdet elämän ensiteille?

Ovat sylimme nyt avoinna

kun odotamme sinua.

Käyn lukasee eilisen pinon loppuun, et oon perillä teidän jutusteluista :)

Vierailija

;))) Siis jos noil oireil ja eikä tuhrun tuhrua vielä niin jo on kelpele jos et olis raskaana!!! Olet aivan VARMASTI!!!!

Mulle laitettiin tänään se vuorokauden mittaava holteri. Just mittas tätä kirjoittaes taas ;) 104/60, siinä paikkeil mennään koko ajan, noin keskiarvoisesti. 98/59 ja 109/60 sillä välillä paineet olleet tähän asti... EN ite ymmärrä kyl noist paineist tuon taivaallista :/

G: Meillä onkuten Miruliillakin, eli silloin tällöin ostetaan kyllä lelu ihan muutenkin, koska on kiva yllättää välillä sanomalla OK ;) Pääasiassa muuten täälläkin synttäri, nimparit ja joululahjaksi. Ja kirppiksiltä nyt ollaan ostettu ainakin 3 kertaa kuukauden sisällä.. Mä tykkään hemmotella lapsia, mutta ei ne silti ole pilallee hemmoteltu. Ja kyllä meillä on rajat, aika tiukatkin, sekä säännöt mistä ei poiketa helpolla. Esim. karkkipvä on lauantai, kavereiden synttärijuhlia lukuunottamatta. joskus keta kuukaudessa saatan heltyä ett otetaan yhdet namit esim. ruuan päälle, harvemmin kuitenkin. JA ainakin ulkopuoliset ihmiset kehuvat lapsiani erittäin kohteliaiksi, ja uskon heitä ;DDD

Tässä aika hyvä esimerkki. Oltiin ruokakaupassa ja siellä joku leipäesittelijä tarjosi maistiaiseksi leivän paloja. Poiak istui (2v3kk) rattaissa ja totesi: Ei kiitos täti ja hymyili päälle. SIinä täti hehkutti kuinka kohtelias nuorimies voi olla ;) ja toinen hiukan turhankin kohtelias tapaus. Oltiin lääkärissä pojan kans ja lekuri kts sillä puulastalla pojan kurkkua. Yökkäysliikkeen jälkeen, lekurin poistettua tikun suusta poika sanoi: Kiitos setä, nyt ei enää yskitä ;D

Silloin kyl miehen kans revettiin nauruun =)))))

No, menipäs jaarailuksi taas *anteeksi* :)

Teretulemas Hönttä. Halusitko hieman esitellä itseäsi? Me ollaan sellainen erittäin tiivis Trupla sakki, missä me jo tunnemme toisemme aika hyvin -> yli vuoden kirjoittelut + tapaamiset. Olisi kiva tutustuä paremmin kun haluat joukkoomme :)

Itse olen Vantaalta ja odottelen siis kolmatta lastamme :) 35v on ikää ja täällä kulutan aikaa aina aika ajoin ;)

Vierailija

Kele! Kirjotin pitkän tekstin, mut menin sössimään sen.

Poju nukkuu vielä päikkäreitä. Muakin väsyttäs, mut on niin levoton olo etten pysty makaamaan paikallaan. Ehkä kymmenen minuuttia sain pidäteltyä itteäni tossa sohvalla.

Marieela: *reps* ja *kops* :DDDDDDDDDDDDDD Jos ei tolla sun koikkelehtimislla saa plussaa testiin aikaseksi ni ei sitte millään. Tuhrua ei tosiaan oo tullut vielä, mistä olen varsin tyytyväinen. Kurkinkin tossa vanhoja pinoja ja tuhruilu on aina alkanut viimestään tän kp:n aikana. Joten elelemme jännittäviä aikoja. Olo on nyt varsin toiveikas. Voi kunne menkat ei nyt oikeesti alkas... Testaan aikasintan sunnuntaina. Sillon ois menkat päivän myöhässä.

Hyvä että ultrassa kaikki kunnossa. Toivottavasti myös tässä holterissa. Onks sulle mutten koskaan tehty verenpaineen vuorokausimittausta?

nekku: Hienoa, että tyttö on noin varauksettomasti hyväksynyt miehen. Varmasti helpottaa suuresti teidän yhteen muuttoakin.

Meillä ei oo oikeestaan mitään ohjelmaa vapaapäiväksi. Paitsi että illalla meen sinne tyky juttuun. Vässää niin ettei jaksais oikein mitään ihmeitä edes alkaa.

Katzu: No voi harmistus että meni hyvät työsaumat sivusuun. Mutta varmasti pian tulee uusia tarjouksia. Ehkä tää ei nyt vaan ollut sulle tarkotettu.

mii: Mikäs siellä tilanne? Onhan tätä pysytellyt poissa???

Gallup: Meillä pääsääntösesti ostetaan vaan merkkipäiviksi ja jouluksi lleluja. Mutta kyllä joskus tulee jotain pientä hankittua ihan muutenkin vaan. Mutta ei suinkaan niin että joka kauppareissulla. Joskus on vaan kiva yllättää lapsi jollain kivalla pikku jutulla.

Mun on muuten montaa päivä ollut naamassa sellanen kuumottava tunne. Onks teillä kellään raskaana olevista ollut sellasta alkuraskaudessa? Mulla on kyllä lämmöt koholla, aamuisinkin, että liekä sitten sitä johtuvaista...

Nyt tarttee lähteä kaivelemaan jotain välipalaa jääkaapista. Ja pissille. Tää pissalla juokseminen sen kuin jatkuu.

Vierailija

väsyneenä ja hiukan masentuneena ryömin vielä pinoon. Takana 9 tunnin työpäivä, makkarakeitto porisee hellalla ja mies touhuaa innosta soikeana uuden telkun kanssa, se tuli tänään.

Tänään kesken työvuoron alko yhtäkkiä ihan hullut menkkajomotukset, siis mä kirjaimellisesti riensin vessaan katsomaan joko veri lentää, ei edes tuhrua näkynyt vaik olo oli sellanen et oikeesti pelästyin että kohta tulee ja lujaa. Posket lommolla oon vetäny mahaa sisään,ettei sieltä vaan mitän alkas ulos valumaan, mut kaipa se täti itsensä sieltä taas tunkee. =( Sen verran railakkkaasti juili, että menetin uskoni ja ostin tuplasäästöpaketin alwayseja.

T: väsynyt mii kp 28/28-34

Sori että en jaksanut kommentoida muita tällä kertaa..

Vierailija

Axe! Juu, ihan oikeessa oot, ei mun tosiaankaan kannattas viel testejä tuhlailla, mut kun oon niin hätänen ja testailu on niin kivaa! =)

Viimeks sain plussan 25/28 joten siks kai sitä piti taas alottaa vieläkin aikasemmin..

Soffu!

Rautaa pitäs kai välttää alkuraskaudessa, koska se paksuntaa verta. Ohut veri kiertää paremmin, kun sikiö on vielä pieni ja verisuonetkin siis olemattomia! Myöhemmin sitä sitten saattaa tarvita lisää, mutta alussa ei kannata ainakaan rautalisää alottaa.

Tässä on muuten linkki minusta hyvään sivustoon, missä on paljon tietoa ravintojutuista!

http://www.stm.fi/Resource.phx/publishing/store/2004/09/pr1095673148360/...

Panadol hot on samankaltanen kuin finrex ja sitä ainakin saa juoda!

Vierailija

Pakko tulla mukaan,kun vaikuttaa niin mukavalta seuralta ;D Vauvakuume pukkaa päälle,vaikka meillä onkin keväällä syntynyt poika,mutta minkäs teet...kroonista ilmeisesti meidän tapauksessa... Eikä täällä palstalla roikkuminen ainakaan vähennä kuumeilua,päinvastoin,mutta mitäs sitten! No niin,nyt yks huutaa pyyhkimään,joten palataan... :D

H&viisikko

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat