NYKYTIEDE AUTTAA?

Vierailija

Haluamme vauvan! Olemme poikapari, olleet yhdessä jo 10 vuotta!

Voi, miten olisi mahdollista Suomessa saada joku hoito tai jotain, jolla saatais oma pikku vauveli. Voiko nykytekniikalla asentaa miehen mahaan tai suolistoon jotain tekokohtua, jossa baby sitten kasvais ja kehittyis? Munasoluja varmaan ainakin saa helposti luovuttajilta? Milestämme meillä on TÄYSI OIKEUS hankkia oma lapsi/lapsia niikuin muillakin pareilla! Vai tietääks joku jonkun ulkomaan mestan asian hoitamiseksi? Rande&Mentor

Kommentit (12)

Vierailija

Korostamme, ettemme ole läheskään ainoo homopari, joka tosissaan tekee perhesuunnittelua ja hankii lähitulevaisuudessa lapsia! SUOMESSA!!! Olemme niin onnellisia! Rande/Mentor.

Vierailija

Tule vaikka viikoksi luoksemme asumaan ja kokeilemaan elämää homoparin kotona. Takaamme, että sen jälkeen pidät poikarakkautta normaalina ja jopa vaadit, että homot voisivat hankkia omia lapsia! R/M.

Vierailija

Telkassa oli dokumentti eräästä 7v vuotiasta, olisko Armenialaispoju, jolla kasvoi sisällään velipoika!! Ei siis mikään tuulesta temmattu juttu toi homomiehen raskausasia!! Mä voisin hyväksyä sen, jos vaan laki saatais takamaan, että kaikki hihhulilekurit auttais näitä IHANIA Homomiehiä perheenperustamisasioissa ja käytännönjutuissa. Itse olen ihan ns.normaali heteroäiskä, 29v, lapset 2 ja 4v. Lippe.

Vierailija

siis lasta järkkäämään!! Toi nettiosote anto uskoo munkin mahiksiin! Oon 19 poitsu ja äärettömän rakastunut Kemaliin, mun mieheen, komee 35v tumma härkä! Mä oon suomalainen kunnon mies, enkä koskaan enää haluu naista, koska yks petti mut!! Mä haluun antaa Kemalille beibin. Petrus.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat