Hollannin Big Brotherissa syntyi vauva!

Vierailija

Big Brotheriin osallistuva nainen synnytti aamulla tyttövauvan! Synnytystä ei sentään kuvattu TV:ssä. Hollannin työministeriö on määrännyt, että vauvaa ei saa kuvata ympäri vuorokauden, koska tämä olisi lapsityövoiman väärinkäyttöä :)

http://www.talpa.tv/big-brother/

Sivut

Kommentit (23)

Vierailija

ensikertalainen touhussa... mies nukkuu... no kai mä vaan kärvistelen, vaikee arvioida, koska sit pitäis lähtee synnärille 50km päähän

Vierailija

Älä liian pitkään kärvistele, jos on noinkin pitkä ajomatka edessä. Minulla alkoivat supistukset puolenyön kieppeillä, neljältä olin jo sairaalassa ja vähän kahdeksan jälkeen syntyi vauva! Eihän sitä tietysti koskaan tiedä, kuinka kauan tuossa vielä menee. Hyvä kuitenkin, että mies nukkuu, niin jaksaa sitten olla ehkä paremmin tukena ja turvana!

Vierailija

Minulla toimi alussa ihan mainiosti, mutta äsken kokeillessani tuli vain valkea ruutu. Ei minulla pitäisi olla mitään kovin erikoisia ohjelmia asennettuna (MediaPlayer ja Flash nyt sentään kuitenkin)

Vierailija

Siinä taas on yksi äiti, joka on varmaan sitä mieltä, että hän ei ainakaan aijo muuttua lapsen synnyttyä! Eli aikoo jatkaa elämäänsä samalla tapaa kuin ennenkin, vaikka tulee äidiksi.

Tuossa vaiheessa äidin ja lapsen elämää, olisi syytä olla turvallisten läheisten ympäröimänä rauhallisessa ja seesteisessä kotiympäristössä. Mitäköhän tuosta seuraa äidin ja lapsen väliselle kiintymyssuhteelle...

Kuulemma on joku äiti lähtenyt reilaamaankin kolmikuisen vauvan kanssa. Varoittavana esimerkkinä kuultu kasvatustieteen perusopinnoissa.

Vierailija

Aika vastuuntunnottoman kuvan ihmisestä saa, jos ei kykene sen vertaa ajattelemaan lapsensa parasta. Jos haluaa myrkyttää lapsensa, niin mikäs siinä.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat