***PUOLUKAT TORSTAINA***

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

[color=orange]Pino pystyyn tälle päivälle ja pikaiset kommentit eilisestä pinosta..

MUUMIMAMMA: Voi sitä tätiä.. Nyt vaan reippaalla mielellä uuteen kiertoon!

Ja Signeeraukselle, jonka kirjoituksesta oon samaa mieltä kuin Jaanica: Täällä kirjoitetut asiat eivät kerro koko totuutta!

Jaa, vielä pari tuntia töitä.. Hyvää päivää!!

Sivut

Kommentit (28)

Vierailija

[color=blue] Aivan oikein, minä! Pikkiriikkinen tuhiseva lämmin nyytti ja sain pitää koko ajan sylissä kun nukkui :) Pikimusta tukka ja pitkät pulisongit :) Pitkät hoikat sormet ja kuulemma isot silmät mutta niitä en nähnyt kun nukkui :) Nyt ei mieleen mahdu muuta kuin että saisinpa taas oman tuollaisen :)

hurmioitunut dorinda kera iiiiiisojen muksujen

Vierailija

[color=green]Eilinen oli taas kiireinen ilta kun käytiin kaupungilla --> ostin uuden puhelimen! Kutoakkaan ei taas juurikaan kerennyt...

Taitaa muuten signeerauksella ikä painaa kun sekä Nekulle että Leijonalle kommentoi nuoresta iästä!

Ei kai tässä kummempaa asiaa, pakko hiplailla uutta puhelinta!

Mukavaa reissua [b]Miitsulle!

Vierailija

Mulla jäikin eilen pinoutuminen kokonaan, nysväsin niin innoissani tuota ristipistoa. Tekispä samalla innolla noita kouluhommiakin....

Mulla vaateita kutistava kaappi, yhdet housut jotka kuvittelin laittavani vihdoin jalkaan lauantaina-ovat salaperäisesti kutistuneet ja eivät mahdu jalkaan... :(

Kävin eilen katselemassa vauvakirjoja, sisko haluaa sellaisen lahjaksi.

En osannut kuitenkaan päättää mikä niiistä ostaisin. Täytyy selvästi huomenna mennä uudelleen kaupungille.

Muumimamma: Pahoittelut tädistä! Ja tsemppiä ja plussasäteitä seuraavaan kiertooon!

Hmm. ei tuo nimimerkki Signeeraus sitten vaivautunut kertomaan miten laajalti suvulta pitää kartoittaa olisko vauva perheeseen tervetullut?

Hm. ei mun siskot oo multa mitään kysyneet, täytyyykin ottaa siskot ja niiden miehet vkonloppuna kuulusteluuun .... *nauraa*

[b]Aikaisemmin keskusteltiin pillereiden lopetuksesta:[/b]Mulla kierto palautui heti normaaliksi, tosin mulla on kyllä ollut aina tasainen kierto.

Seksihalut nousi potensiin 10 ja limakalvojen kosteus palautui.

Ekat menkat olivat järkyttävän runsaat ja mä olin tietysti mökkilomalla.

(käytössä ulkohuussi ja rantasauna)

Miitsulle:Hyvää lomaa!

Ilonalle: Tsemppiä gradun tekoon! nimimerkillä sama edessä...

JJ : Toivottavasti selkäongelmat helpottavat

Leijona:Onko aikaisemmissa raskauksissa sitten raskaus todettu ultralla vai verikokeella?

Tsemppiä! Toivottavasti siellä masussa olis vauva. :)

Laura: Juuri tuon takia ajattelin sinua varoittaa tuosta Huopasesta.

Niin monet ovat pettyneet siitä tehtyihin lapasiin.

Itse olen jo pitkään haaveillut tekeväni itselleni lapaset tuosta

Atelier Zitronin Loft langasta: Paksua merinovillaa, nyt näyttäisi tarjolla olevan mun talvitakkiin sopivaa väriäkin. :)

Vierailija

huomenna pääsen laitokselle katsomaan kaverin vauvaa!

voi että. en millään malttaisi huomiseen odottaa, mutta kai se on pinnisteltävä.

heittäkääpä ilmaan jotain hauskoja lahjaideoita vauvalle. vaatteita tulokkaalla taitaa olla riittävästi jos ei liikaakin.

pitää ottaa mies mukaan, jos se sais vähän vauvaintoa. eilen taas kyllä kävi selväksi että

vauvapuuhiin ei ruveta ennen kun gradu on valmis ja uuteen kotiin muutettu.

voi kunpa saataisiin tuo meitin kämppä kaupaks niin vois saada ton tokan ehdon täytettyy. eka nyt täyttyy ennen joulua.

oon hiin innoissani vauvauutisita etten saa mitään järkevää aikaseks, mutta yritetään nyt kuitenkin.

-luna

Vierailija

Pakko heittää tässä välissä tosta yskästä, sit jatkan pinon loppuun lukemista...

mullakin oli viime talvena ihan karmee yskä... ja yks yskänlääke oli sit todellinen pelastus; cocillana niminen. ensin söin redol comp:a mut siitä tuli ihan pöllö olo, tuntu ett oisin kävellyt noin metrin maanpinnalta...mut ostapa sitä, se on tosi hyvää.

Vierailija

joo, kuukautiset sitten alkoivat eilen, ja on tuota vuotoa piisannutkin ;/

Olo on fyysisesti surkea, vuodan kuin seula, alaselkää ja mahaa jomottaa.

Mieli on kuitenkin positiivinen, ja innolla jo odotan vuotojen loppumista, josko uudella onnella seuraavaan ovikseen ;)

Positiivista on se, että kierto pysyi tasaisena (26-28 päivän välit), kun eilen siis oli kp 28/26-28.

Ikävää, että pinoomme eksyi ikävänlainen kommentoija. Lieneisikö hän kuitenkin jossakin määrin kiinnostunut aiheesta, mutta ei uskaltaudu asiallisesti kirjoittelemaan. Mene ja tiedä, mutta saisi pitää mölyt mahassaan.

Ilmeisesti kyseessä jonkin verran vanhempi kirjoittelija, kun noin ikävään sävyyn mollaa nuorempia.

Itse omasta kokemuksestani tiedän, kun esikoiseni sain 18 v, että ihmiset tuppaavat leimaamaan etenkin nuoret äidit huonoiksi äideiksi, vaikka tosiasiassa ikähän ei kerro ihmisen kypsyydestä äidiksi/isäksi.

Huvittavaa tuossa Signeerauksen kommentissa oli tuo fraasi, että lapsella on oikeus syntyä toivottuna niin vanhempien kuin sukulaistenkin taholta (tai jotakin tuonne päin, en muista sanatarkkaan).

Pitäisiköhän alkaa tekemään soittokierrosta sukulaisille, että " hei, saadaanko tehdä neljäs lapsi perheeseemme?" ;D ;D

Voi kiesus, kaikkea sitä kuuleekin ja näkeekin.

Asiasta tulikin mieleeni, että just äitini kanssa juttelin puhelimessa...tuntuu, että äitini " vaistoaa" aikeistamme jotakin ;O

Kyselee noin kauttarantain vähän vihjaillen, mutta ei " kehtaa" suoraan kysyä. Toisekseen olisi kiva paljastaa aikeemme, mutta en viitsi, sillä olemme sopineet, että emme puhu asiasta vielä muille. Paitsi minä täällä ;)

Tuntuu vaan vähän " typerältä" kierrellä totuutta, mutta toisekseen, en jaksaisi edes niitä kysymyksiä sitten, että " no, joko on tärpännyt?"

Sillä tiedän, että etenkin äitini kyselisi tätä, on aiemminkin kysellyt, joten miksikös ei nyt kyselisi. Olen siis edelleen hys hys linjalla, mutta saa nähdä kuinka kauan tieto pysyy sisälläni ;O

Miitsulle mukavaa reissua!

Ja toivottavasti JJ:n selkäkivut helpottavat! Oletko kokeillut äitiystukivyötä? Itse ainakin huomasin siitä olevan apua, kannatteli mukavasti mahaa, ja helpotti etenkin pitkään seistessä/kävellessä juuri tuota selkäkipua. Istuessa se tuntui pahalta, mutta silloin yleensä otinkin sen pois.

Jep, kait se on taas hilauduttava poikien kanssa ulkoilemaan. Kirpakka syyssää taitaa taas olla, mutta mikäs sen mukavampaa kun ulkoilu kauniissa väriloisteessa :)

Vierailija

itkuhan tästä tuli illalla kuitenkin. päivällä vielä oli vain onnellinen tän juuri synnyttäneen ystävän puolesta, mutta kotona sitten iski kateus ja apeus.

ja sain taas miehenkin ahdistumaan. puhuttiin ja minä vähän vollotin. hankalaa tämä elämä. meillä ja varsinkin miehellä taitaa olla niin suuret haaveet kaiken suhteen. pitää vielä sitä ja tätä hoitaa ennen kun voi vauvaa ajatella tosissaan. vaikka hyvinhän nämä asiat on jo nyt.

varmasti pärjättäisiin vaikka vauva tulla tupsahtaisi maailmaan huomenna.

leijona, voi harmi että menkat alko. toivottavasti ukko lämpiää pikaiseen vauva-ajatuksiin.

lumiina, mahtaa olla ärsyttävää kun on tuommoinen anoppi. mun oma mummini oli samanmoinen äidilleni ja ikäväähän se kränä oli lapsellekin heti kun alkoi asioista jotain tajuta.

ilona, mulla on myös sama tavote gradu pois alta ja töitä, niin sitten voi ehkä pistää vauvan alulle.

kiitos lahja ideoista. ajattelin viedä tuoreelle äidille pienen pullon punkkua ja valkohomejuustoa+keksejä ja sitten tosiaan joku lelu pikkuiselle. taidan huomenna suunnata stokkalle. eiköhän sieltä jotain sopivaa löydy.

nyt gradun kimppuun ja toidanpa laittaa pari työhakemustakin tänään jos vaikka sais näitä asioita eteenpäin.

-luna (jo paremmalla mielellä, huomenna sitten uusi ahdistus)

Vierailija

[color=purple]Eksyihän se tännekin jokin av:n provooja. On sitä odotettuki ;) Terkkuja vaan!

Täällä istuskelen töissä selkä tulessa. Ei tehnyt toissapäiväinen lenkki todellakaan hyvää ja eilenkään en malttanut olla tarpeeksi paikoillani. Pahoittelut [b]Hannelelle[/b], kun et musta lenkkikamua nyt saakkaan... :/ Katellaan uudemman kerran sitten vaikka talvella. Jos tämä selkävaiva oiskin vain keskiraskauden juttuja.

Tänne ei juuri uutta kuulu, vauva on ollut mönkijänä taas aamun ja sitä kuulostellessa menee mukavasti ajatukset työasioista pois ;)

Palaillaan jos keritään päivemmällä, JJ rv 24+2

Vierailija

[color=green]on siskoilla lapsia mutta ei nyt sellasia ihan pikkuruisia vauvoja, nuorin on 8kk. Voi kun sais taas pitää sellasta ihan ihan pientä sylissään!

Vierailija

Nyt oon sit käyny reippaileen jumpassa ja oon itteeni suht tyytyväinen tällä hetkellä..=) on ollu parin viikon tauko ja tuntu etten millään viittis tänäänkään lähtee, mut menin ja nyt on hyvä olo. no tauko johtuu vaan tästä sairastelusta. Mies tossa yks päivä sano ettei halua et leviän joka suuntaan.. otin sen vihjeenä ja loukkauksena..;/ mut ei kuulemma tarkottanu et oisin nyt liian iso.. sanoin et haluun sellasen ihanan masun joka kasvaa n. yheksän kuukautta ja sit.. ;) mut sain vastaukseksi sen saman vihaisen mulkaisun ja tuhahduksen.. Ens viikolla saa taas kuunnella mun vauvajuttuja ku oon viikonlopun hoitamassa serkun 7kk ikästä vauva.. ;) meillä on suunnitelmissa lähtee tytön kans vähä kierteleen kauppoja.. Oon siis ilmeisesti nettipimennossa viikonlopun..

Leijona: toivottavasti miehesi unohtaa kumit ja tällä kierrolla sitte tärppäis.. ;) Jaksamisia sulle!!

Mukavaa illan jatkoa puolukoille! Ja rentouttavaa viikonloppua!!!

-Pikkupiru-

Vierailija

Osta vaikka jokin ihana hömppä vauvalelu. Vaatteitakin kyllä kuluu. Voi ostaa myös isomman vaatteen tulevaisuuden varalle :) Ja H&M:n oikeiden kenkien näköiset töppöset ovat tosi söpöjä...

Vierailija

[color=plum]Olen hirmu pahoillani:( Toivottavasti miehesi heltyy vauva-ajatukselle tai ei ainakaan muista kumiukkoja joka kerta ottaa leikkiin mukaan. Lohtuhaleja sulle! Heinäsirkka kuulostaa hyvälle;)

Vierailija

Cocillana on hyvää mut reseptillä... ja yks mikä myös toimii on Panacod-kipulääke jos sitä sattuu olemaan kaapissa. Panacod on toki myös reseptilääke.

Nyt alkaa jo väsyttää, ei kyllä vielä kehtais mennä pötköttämään...

Vierailija

[color=green]Meikäläisen lähipiirissä ei aivan pikkuvauvoja ole, toivoisin niin että pääsis pitämään sellasta sylissä ja haaveilemaan. Ja samalla vois antaa siedätyshoitoa miehelle. Vaikka tosin mies taitaa nykyään karsastaa sellasia tilanteita kun on huomannut että tulen pahalle mielelle kun muilla on vauvoja!

Työpäivä on kulunut niiiiiin hitaasti! Kotona kun olis niin kovasti hommaa! Ihanaa huomenna reissuun. Minäkin olen sitten taas viikonlopun nettipimennossa! No kohta puolin nämä viikonloppureissut vähenee kun loppuu miehellä mettästys. Onneksi. =o)

Vierailija

Hannele: odotellaan me sitten vielä vähän, vaikka tiukkaa tekeekin. Kyllä meidänkin miesten päät vielä kääntyy. Eikö se vanha sanontakin ole niin, että mies on perheen pää, mutta nainen on sen kaula, joka sitä päätä kääntää. :)

Tuli kyllä paha mieli tosta Signeerauksen puheesta. Kuka se on meitä arvostelemaan. Ajattelin vaan, että kkun itse olen vielä nuorempi, 22, ja silti haluan äidiksi. Ei se ikä kerro todellakaan kaikkea. Voi olla todella nuorikin äiti ja todella kypsä äitinä ja vastaavasti vanhempikin äiti, joka ei ymmärrä vauvan hoidosta ja vastuusta yhtään mitään. Joten Leijona, häntä pystyyn vaan, ei välitetä tollasista typeryksistä.

Mulla on ollu ärsyttävä yskä jo 4 viikkoa, alkaa pikkuhiljaa väsyttää tällainen yskiminen. kävin YTHS:llä jo tänään, mutta ei ne siellä sano taaskaan yhtään mitään.

Ensi viikolla on yliopiston tenttiviikot, ja kauheasti on taas luettavaa, saa nähdä miten paljon ehtii.. Viikonloppuna piti oikeastaan käydä kotona, mutta on pakko lukea ja jäädä tänne Turkuun. Onneksi juuri tullut äidin ja iskän kirje piristi... voi kultaisia vanhempia, he lähettivät meille (mulle ja mun poikaystävälle) 50, jotta voidaan mennä hienosti syömään viikonloppuna. Kyllä piristi! Kyllähän me itsekin aika usein syömässä käydään ulkona, se on niin ihanaa ja rentouttavaa, mutta harvemmin opiskelijana viitsii laittaa niinkin paljon rahaa syömiseen ulkona.

nyt taas kouluun ja gradun kimppuun, se on kyläl sellanen peikko, joka ei ikinä tule valmiiksi...

- Kärsimätön ilona, joka on tehny gradua vasta syksystä alkaen...no ehkä ensi keväänä, tai sitten ensi syksynä, tai..... :)

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat