Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaunut/ rattaat vauvalle?!

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Millaiset vaunut/ rattaat olisi tarpeisiini hyvät vauvalle?? Haluan vaunut tai rattaat jotka menisi koko ratasiän eli 0-3 vuotiaalle. Mieluiten haluaisin ihan perusvaunut ja sen jälkeen jotkut kevyet rattaat esim. Scooterit, Brion Zenitit, Timmyt tms. Mutta mitä olen katsellut niin noita perusvaunuja ei ole hirveästi myynnissä ja Brion Duoja tms en viitsi ostaa koska tiedän että se ratasosa jää käyttämättä.

Aiemmille lapsille olen ostanut Emmaljungan kuomurattaat ja Brion Novat, mutta ekan vuoden jälkeen olen kummatkin myyny ja alkanut käyttämään vain Emmaljungan Softyja.

Tästä syystä mietinkin, että olisiko esim. Brion Zenitit hyvät vauvalle, jos ostaisi siihen kantokassin?? Vauva syntyy ensi keväänä. Vai sitten lämpöpussin?? Scooterit haluaisin, mutta nehän ei mene ihan vauvalla, kun selkänoja ei mene makuuasentoon. Vai jatkanko sitkeästi perusvaunujen etsimistä hyväkuntoisina käytettyinä ja sitten ostan Scooterit kun vauva on 6 kk??

Niin ja asutaan ihan keskustassa eli julkisiin ei tartte vaunuja rahdata eikä paljon autoonkaan nostella.

Kommentit (2)

Vierailija

Laitatko sähköpostia mulle osoitteeseen: asaisa@hytti.uku.fi, niin jutellaan lisää.

Meillä oli nämä perusvaunut käytössä ensimmäiset 5 kk, sitten siirryttiin Emmaljungan Cannon Oneihin. Mielestäni erittäin onnistunut ratkaisu. Cannonit menee loppuratasiän. 2 v:lla käytämmekin rattaita pääasiassa, kun lähdetään reissuun tai kaupungille ja pojalla pitää olla päiväunia varten paikka missä nukkua. Avorattaat ei sen vuoksi parhaat olisikaan.

Vierailija

että jos vauva on siinä lämpöpussi-iässä vielä kesällä niin voipi tulla kuuma... Jos taas on kesällä jo 4 kk tai yli, niin voit jo silloin siirtyä siihen ratasosaan. Muutenhan tuo rattaat + pussi toimii kyllä hyvin.

Uusimmat

Suosituimmat