***Heinäsirkat torstain pulinoihin**

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Huomenta sirkat! Elämää edelleen etsien, töihin just raahauduin ja mihinkäs sitä tietysti ensimmäisenä pitää tulla ;) vauva sivuille tietenkin!

Tänään ei ole ollut enää oireen oiretta! Joten valmistaudunkin tädin tuloon, ei tosin ole oireita siitäkään. *tahtoo oireita*

Ens viikolla sitten näkee, kun vaan jaksais sinne asti. Hitaasti menee aika, onneks tänne voi tulla purkaa pahimmat paineet :)

nellariina kp18/24 *ei taaskaan mitään järkevää asiaa*

Sivut

Kommentit (49)

Vierailija

Mä taidan kanssa liittyä oireiden kuvaajiin. Joku kerta just kyllä kirjoitin, että aiemmissa raskauksissa ei oireita ole ollut, joten en niitä nytkään odota, mutta... niitä tuntuu silti ilmaantuvan. Jotenkin tuntuu, että juuri tässä kierrossa olisi tärppi käynyt.

Niihin oireisiin... Sunnuntaina nipisti alavatsaa ja sen jälkeen on tullut valkovuotoa normaalia enemmän. Vuoto on sileetä eikä mitenkään viittaa mihinkään tulehduksiin tai sellaisiin. Muistelisin, että mulla on ennekin raskausaikana tullut enemmän valkovuotoa, mutta en kyllä kykene muistamaan onko se alkanut näin aikaisin. Nyt menossa siis kp 27/35, eli viikon verran olisi vielä odotettavaa. Oon aina kuvitellut olevani järkevä ja testaavani vasta, kun kuukautiset on myöhässä, mutta... Yritän pitää siitä kiinni, vaikka helppoa se ei ole. En vaan haluaisi tehdä sitä nega-testiä, kun tässä vaiheessa ei silti tiedä onko raskaana vai ei, vaan kaikki on edelleen mahdollista.

Positiivista mieltä piinailijoille ja toivotaan että haamusta vahvistuu ihkaensimmäinen sirkkaplussa!!!! Ja tietenkin, että niitä tulee massoittain lisää ensi viikolla!!!

Vierailija

Tervehdys!

Kolmatta lasta kuumeilen ja viikko sitten aloitettiin virallisesti yritys! Kp nyt 20/27-30, joten vähän aikaa pitäis vielä odotella onko mitään tapahtunut. Edelliset kaksi on kyllä tärpänneet ensi yrittämällä, joten mahdollista on että olen jo raskaana! Odotus on kyllä piinaavaa, tekis jo mieli testailla, vaikka ei varmaan mitään viivoja vielä näkyiskään ;o)

Itse olisin ollut valmis yrittämään kolmatta jo pari vuotta sitten (kuopus nyt kolme ja puoli vuotias), mutta mies oli pitkään sitä mieltä että kaksi lasta riittää. Nyt sitten yht´äkki muutama viikko sitten ilmoittikin, että koitetaan vaan sitä kolmatta! Ihanaa, jos saan ensi kesänä olla kolmen lapsen äiti!!

Oireita on jo enemmän kun laki sallii, suurin osa varmaan korvien välissä ;o) Ainakin vatsa tuntuu omituiselta ja välillä aaltoilee sellainen " etova" olo. Mutta niinkun sanoin, saatan myös vaan kuvitella oireet, koska toivon sitä kolmatta niin kovasti!

Vierailija

En sitten malttanut enää odotella vaan testasin, vaikka se olikin typerää näin aikaisin. Mulla siis nyt kp 20/20-30 (luultavasti 20/26 oviksen mukaan).

Testasin siis acon10:llä ja se näytti niin äärettömän haaleaa viivaa, että en kyllä mene nyt takuuseen, oliko siinä viiva vai näkikö mun silmät sen minkä halusi nähdä. Jotain olin siinä näkevinäni. Mutta en siis uskalla tuohon vielä luottaa, varsinkin kun viime kuussa haaleiden viivojen tuloksena raskaus päättyi jo rv 5+. En kyllä ymmärrä mikä tempaus tämä nyt oli testata näin aikaisin, ajattelin että jos ovis olis ollutkin jo aikaisemmin. Seliseli ;)

Nyt sitten vaan pitäisi jaksaa odotella viikon verran menkkoja tai seuraavaa testausta.

Oireita tulee ja menee, vatsaa nippailee välillä, rinnat vähän arat ja väsyttää. Voi olla että vaan kuvittelen.

Vierailija

Täällä kans yksi heinävauvan kuumeilija. Yksi lapsi on ennestään, poika 1 v 1 kk ja jos nyt olis tärpännyt niin l-a pienokaiselle olis 10.7......

Nyt vasta 18/28, mutta vatsa ollut kipee ja huono olo jo pari päivää. Koitan jaksaa odottaa, mutta kyllähän tämä mahdollinen raskaus kieltämättä koko ajan mielessä pyörii. Ekasta ei muuten aikoinaan ollut mitään oireita, enkä edes uskonut raskaustestiä ennen kuin kolmannen testin jälkeen.... ;) Poju kun tuli heti, yhdestä ja ainoasta kerrasta...

Aloitettiin tämä pikkukakkosen yritys vasta tässä kierrossa, joten pettyneitä ei olla vaikka heti ei tärppäisikään, päätettiin että olis se yrittäminenkin ihan kivaa ;) ...mutta jotenkin musta tuntuu että oon jo raskaana.... outoa.

*****Plussasäteitä kaikille kuumeilijoille, ja nähdään toivottavasti viim. odotuspuolella pian!!

Vierailija

Ei voi olla totta kuinka hankalaa on päästä/ ehtiä koneelle =( esikoisella on ilman-äitiä-ei-voi-olla-kausi +äidille-täytyy-kiukutella-kausi +minä-en-kuule-mitään-kieltoja-kausi. Huh huh näin illalla on jo ihan rättipoikki-olo. Juu, kyllä kiitos. Haluaisin toisen yhtä ihanan vekaran =) se on ihmeellistä kuinka yksi pieni hymy saa äidinkin hyvälle tuulelle ja onnelliseksi.

Minulla taitaa olla kp 8/jotain menossa. Ensi viikolla taitaisi se ovis sitten olla.

Tyhmänä kysyn koska sitä greippi mehua pitäisi juoda ja mihin se auttaa??? Ja sitten kaikkien aikojen typerin kysymys eli jos ovulaatiota ei tapahdu niin tuleeko kuukautisvuotoa?

Niin se tuli oma tyhmyys paljastettua. Vetäydyn tv:n ääreen nauttimaan Everwoodin juoni käänteitä.

Plussa onnea kaikille =)

Ai niin joku kysyi rintojen arkuudesta (anteeksi etten muista nimeä). Esikoista kun odotin niin mulla kipeytyi rinnat kainaloista asti noin viikko oviksesta. Niin ja turposivat.

Vierailija

Liian nopea entteri sormi :D

Tulin jatkamaan tuota oire listaa kun niitä kehittelinki lisää ;)

Elikkäs: Raudan maku suussa, huomasin tänä aamuna ensimmäisen kerran ja hennon hento linea negra navasta alaspäin, tuli myös kun aloin Veetiä odottamaan todella aikaisin. Nyt kyllä on odotukset jo liiankin korkealla, mutta pääseepä sitä täältäkin asti alas jos siltä näyttää :/

Mukavaa piinapäivää kaikille tasapuolisesti :D

Ja nellariina, joko kaapit on siivottu? ;)

Vierailija

Moonagirl! Heh, mäkin jätin tän aamun testaamisessa väliin.. Yritän malttaa vielä lauantaihin vaikka huomisaamuna saattaa kyllä tuo viiminen testi jo poltella kaapissa. No saahan niitä sitten kaupasta lisää!

Miruliinin oireet kyllä kuulostaa kerrassaan mukavilta! =)

Itsellä myös pahoinvointi jatkuu, ei paljoo, mutta mukavasti pikkasen! Rinnoissa ei oo mitään tuntemuksia, mutta ei kyllä kummassakaan aiemmassakaan raskauksessa ollut mitään rintaoireita.

Ai kun mä niin toivon, että pian joku sirkkanen plussais!

Ja sitten eka äkkiä tekemään odotuspuolelle sirkkapino ettei käy samalla tavalla kuin kesäkuun odottajille. =) Ois kiva, jos pystyttäs pitämään porukka kasassa sielläkin ettei hajaannuttas moneen porukkaan, eiks niin? Huomatkaa, mä siis oon ihan varma, että kaikki tehdään plussatestit, siksi ennakoin! =)

Mutta nyt pitää mennä jatkamaan aamupuuhia!

Mukavaa päivää kaikille!

Vierailija

Sen greippimehun pitäisi parantaa ovulaatiolimoja, eli että siittiöillä on parempi uiskennella sinne munasolun luokse :)

Johonkin muuhunkin piti vastailla mutta sattui tuo muisti pätkäsemään taas, noh, ensi kerralla sitten taas :D

Nyt lähden iltapalalle ja näkemään oikein paksuviivaisia plussa testejä unissa :) Huomenna on jo perjantai ja sitten enää 2 yötä sunnuntaihin. Huomaatteko ajattelu tavan, en laittanut että huomenna on vasta perjantai ja sitten pitää vielä odottaa 2 yötä. :D Pystyisikin ajattelemaan noin fiksusti.. heh..

Öitä sirkkaset, huomenna taas!

Vierailija

Koskahan se eka sirkkaplussa tulee...?Toivottavasti pian!Mulla menossa kp17 ja pieni oireitten kehittely on jo alkanu..vihloo alavatsaa aivan oudosti..mut yritän kyl pistää jäitä hattuun. Tädin pitäs tulla ensi viikon sunnuntaina. Harmillista se, että mies on kertausharjoituksissa ja mun äiti tulee helsingistä visiitille tänne jyväskylään ni en varmaan kehtaa tehdä testiä vaik yleensä täti tulee ihan kellon lyömän tarkkuudella. En malttas pitää suutani kiinni plussasta, mut en kyl haluu että äiti saa kulla ennen miestäni:)

Joku kyseli että hallitseeko tää vauvatouhu kaikkea, niin mulla ainakin kyllä, koska ollaan joitain menojakin peruttu oviksen takia, kun ei oltas voitu niin paljon puuhailla sukulaisten luona:)aika älytöntä, yritä siinä sitte keksii joku hyvä syy:)

Mä lähen viikonlopuksi pois, mutta palailen heti katselemaan kuulumisia sunnuntai iltana. Toivottavasti plussia on tullut jo sunnuntai-iltaan mennessä!

Oikein hyvät viikonloput kaikille sirkoille!Kiva kun on niin paljon aktiivisia kirjottelijoita!

Vierailija

Mulla tuli ensimmäisestä lapsesta rinnat kipeiksi todella pian ja turposivat ihan kiitettävästi jo ensi viikoilla, samaa " valitteli" kaverinikin ihan alkuraskaudesta :D Luottakaamme siihen, eikö vain ;)

Vierailija

Mä oon taas ettiny oireita, työt jääny taka-alalle. No pääasia ettei pomo tiedä :)

Alavatsassa tuntuu edelleen sellanen painon tunne, onko kellään ollu sellasta raskausoiretta? Päätin että mä testaan tänään, näyttäköön se testi sitten mitä tahansa. Vähän miehelle lirkuttelen niin eiköhän se kerro mihin piilotti sen :)

Tosiaan mukavaa kun niin monet on innostunu pinoutuu :)

Toivottavasti saadaan pian se eka plussa, niin muut sitten saatais paljon plussasäteitä :)

Joku (anteeks en muista nikkiä) testasi aconilla haamun, varovaiset onnittelut, toivottavasti se siitä vahvistuu!

nellariina

Vierailija

Täällä yks sekopää lisää :D On se kumma ettei sitä osaa muuta ajatellakkaan kuin mahd. raskautta ja minä myös yhden lapsen äitinä jo ajattelin että no, tulee kun on tullakseen ja nyt en testaile ennen aikoja ja miten kävi! :D Nyt on hirvee stressi ja piina ja kaks testiä jo tehty :D Töissäkään ei oikein osaa keskittyä. Mulla on pinna ihan sairaan kireellä nyt, en tiedä onko pms-oireita (ei kyllä näin voimakasta ennen oo ollut) vai mitä. Esikoiselta oli kanssa hirveetä ärsytystä ennen plussatestiä, että olisko sitä!!! Toivotaan!!!! :) Oon kyllä aika toiveikas plussasta, rinnat on tosi turvonneet ja kipeät ajoittain (plus kaikki muut oireet), mieskin kysyi että minkälaiset liivit sulla oikein on kun näyttää niin isoilta rinnat :) Ja sitten tuo elämää suurempi-ärsytys ja välillä itkettää kaikki, mm. esikoisen hoitoonvieminen, ihme ajatuksia, ajattelin että mitä jos se kiintyy siellä enemmän niihin hoitajiin ja mitä jos mä en kiinnitä kotona siihen tarpeeksi huomiota yms :/ Että kyllä täälläkin tiputaan pilvenpiirtäjän päältä jos tädit tulee... Tsemppiä meille!!!!!

T:Moonagirl kp26/28 ja IHME tänä aamuna en testannut! :DDDD

Vierailija

Nyt sitten päätin etten testaa, nautin näistä oireista vielä niin kauan kun saa :) Jotenkin tuli sellanen olo että jos ny testaan niin nega sieltä tulee. Muutenkin on taas vaihteeks sellanen olo ettei meille sitä vauvaa tule :(

Mutta joku muu voisi testata, saisi iloita plussasta =)

nellariina

Vierailija

Toivoisin jo itsekin olevani samoissa päivissä mutta nyt vasta viikko kulunut tuulimunan kaavinnasta. Viikon päästä tai seuraavan viikon alussa sitä oliskin ehkä ovista tiedossa jos kierto palais ihan säännölliseks heti. Täällä saa vielä laskea päiviä ja pitkäääääääääääääään! Laskettu aika menis joka tapauksessa heinäkuun lopulle...

Plussaonnea tämän viikonlopun testailijoille!!!!!!!!!!!!

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat