CARENA RIDE yhdistelmävaunut, kokemuksia kaivataan.

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Täällä Oulussa ois tarjouksessa ko. vaunut ja kävinkin niitä kertaalleen jo katsomassa. Hankala vaan miettiä mitä kaikkea vaunuista pitäisi löytyä, kun eka kertaa ostamassa. Onkohan tuo merkki ihan kökkö, kun on niin halpakin...?

Olisiko jollakulla kokemuksia ko. vaunuista? Pistäkäähän plussaa tai miinusta tulemaan :)

Kommentit (4)

Vierailija

(Ollanpas sitä innokkaita!) Kyllä nuo kalliimmat varmaan tukevampia ja kestävämpiä ovat, mutta keskivertoyhdistelmät kelpaavat ainakin meille:) Kaipaamme siis kovasti mielipiteitä näistä halpiksista!

Vierailija

kahdella tuttavallani on kyseiset vaunut, ja ihan tyytyväisiä ovat olleet. Toki vaunuilta ei sitten kannata odottaakaan ihan samaa kestävyyttä ja käyttömukavuutta kuin kalliimmilta välttämättä.

Olen itse kuitenkin sitä mieltä, että mieti ensin, mitä vaunuilta odotat. Kevyet/tukevat, kaupunkiketterät/maastokelpoiset, kääntyvä työnyöaisa/tavallinen, pitääkö mahtua pieneen peräkonttiin jne....

Sitten menet vaunukauppaan ja kysyt myyjältä, mitkä vaunut vastaavat tarpeitasi. Pienellä kompromissien teolla varmasti löytyvät juuri teidän käyttöön sopivat ja kukkarolle käyvät.

Pakko sanoa vielä tuosta takuuasiasta: noilla halvemmilla takuutaon yleensä se naurettavat puoli vuotta, jolloin viat eivät aina edes ehdi ilmetä. Kalliimmilla usein on kaksi vuotta. Mutta jos vaunuja on tarkoitus käyttää vain se vajaa vuosi, minkä vauva niissä nukkuu, varmasti vaunut kuin vaunut ajavat asiansa, jos niiden ei tarvitse kestää useammalla lapsella!!!!

meillä on kokemusta carenan easy-matkarattaista, hyvät ovat olleet. vaunuina ovat brion kombit, meidän käyttötarpeisiin mainiot.

olen sivusta seuranneena todennut usein, että suurin syy siihen, että vaunut hajoavat käytössä on se, että on ostettu omaan käyttöön sopimattomat vaunut! esim. kevyillä matkarattailla on rytyytetty pitkin metsäpolkua pikkuiset renkaat vinkuen :) tai sitten isoilla yhdistelmillä yritetään pujotella kaupungilla harva se päivä :) silloinhan syy ei ole vaunuissa, vaan valitsijassa :)

toivottavasti löydätte mieluisat menopelit :)!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat