Tietääkö kukaan Keski-Suomen Keskussairaalan naistentautien ja synnytys lääkäri T.Kalliolan etunimeä?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Pitäisi hänelle mailia laittaa, mutta tarvitsen siihen tuon etunimen...

Kommentit (11)

Vierailija

inhoan sydämeni pohjasta koko äijää.. on varmaan ihan taitava lääkäri, mutta meillä ei todellakaan kemiat kohtaa, ja ilmiselvästi tunnelmat on molemminpuoliset..

Vierailija

Eli olen 2 x käynyt tällä vk kyseisellä lääkärillä ja olen kyllä toista mieltä asiasta. Eli hän otti kyllä meidän asioihin hyvin asiallisesti kantaa ja vastasi kysymyksiin tietämyksellä. Ja vei asiaa eteenpäin eli jos ei nyt onnistu niin pidetään biologin kanssa asiasta palaveriä. Ei ole kyllä naisistakaan mitään pahaa sanottavaa, mutta eivät minun mielestä ottaantuneet meidän asioihin kuten T.K.

Vierailija

on suorastaan kylmänkiskoinen, ylimielinen, vähättelevä ja ylpeä, ja mielestäni jopa loukkaava.

ritva österback on ihana, pitää myös yksityista vastaanottoa kotona. käyhän juttelemassa sen kans.

in-tiimin porukka on myös mukavaa ja ammattitaitoista.

L-polilla anna-maija rossi on myös mukava, ja kaikki muutkin, paitsi se yksi mies..

Vierailija

Minun kohdallani ovat naislääkärit olleet kaikkein epäempaattisimpia ja kylmiä. Heidän vastaanottokäynnit ovat olleet tyyliin " terve, ei voida mitään ja näkemiin"

T. Kiviniemi on ainut siis AINUT lääkäri joka on heti alkajaisiksi minulta kysynyt että " mitä minulle kuuluu ja mitä minä haluaisin hoitojen olevan."

Minun mielestäni lämmin, hauska ja huumorintajuinen lääkäri...

Vierailija

Tulee aina kamalan paha mieli kun on käynyt sen vastaan otolla. Ja mä en kovin vakuuttunut sen lahjoistakaan ole...kun ei tunnu keksivän ratkaisua meidän pulmaan.

Vierailija

Mä en halua asioida kyseisen äijän luona ollenkaan. Todella inhottava ja kovakourainen lääkäri!!! Tuntuu, että mikään ei ole hyvin ja kaikki ihan omaa syytä. Ei pysty ottamaan potilaan tunteita huomioon lainkaan. Vedet silmissä saa sieltä melkein pois lähteä. En ymmärrä, miten tuollainen voi olla sellasessa ammatissa. Kaikki muut lääkärit siellä...esim. A-M. Rossi on tosi mukava ja P. Aukee myös.

Vierailija

Mulla on kahdenlaisia kokemuksia Tuomo Kalliolasta. Aikaisemmin (=ennen viime perjantaita) on aina ollut todella mukava ja miellyttävä ja empaattinen - näin follikkeliultrissa ja kahdessa punktiossa. Tosin, en tiedä onko sattumaa vai ei, mutta nuo kaksi Kalliolan tekemää punktiota olivat todella kivuliaita (toinen suorastaan tuskaa), kun taas kaksi muuta punktiota ovat vain hieman vihloneet...

Mutta nyt perjantaina lähdin kyllä tippa silmäkulmassa ultrasta. Ensinnäkin Kalliola oli tosi ihmeissään munarakkuloideni koosta eikä meinannut uskoa että on vasta kiertopäivä 11 ja ettei ovistesti ollut vielä näyttänyt plussaa (tuli sellanen olo, että no mähän vaan hatusta vetelen noita juttuja...). Sitten kun kysyin, että mitäs sitten jos taaskaan ei raskaus ala, meni aivan hämilleen ja selaili papereita ja mutis vaan, että kun tää on vähän monimutkainen tää teidän juttu ja en minä oikein tiedä, ei kai tässä muutakaan voi tehdä, ym... ja sanoi sitten, että " en minä tiedä, minun pitäisi kyllä sitten jutella jonkun asiantuntijan kanssa" ... mä en oikein uskonut korviani, ja ajattelin sit, että se ei varmaan tajunnu kysymystä ja yritin selittää, mutta en silti oikein saanut mitään kunnon vastausta, mutta lopuksi sitten Kalliola sanoi, että kyllä vielä kannattaa yrittää (no tietenkin, mutta millä keinoilla...), mutta " ymmärräthän, ettei näitä hoitoja voi loputtomiin jatkaa" . Tuo tuntu niin pahalta - meillä on nyt menossa 4. inssi lahjasiittiöillä (ja ennen sitä on hoitoja omilla siittiöillä) ja kyllä me ollaan ajateltu mennä vaikka sinne ICSIin saakka ennen ku luovutetaan ja sitä ennenhän on vielä käyttämättä monia hoitomahdollisuuksia, siksi siis tuntu niin pahalta ja omituiselta tuo lausahdus tässä vaiheessa. Toki ymmärrän, että joskushan ne hoidot on lopetettava, mutta ei vielä tosi pitkään aikaan.

Tuosta ovulaatiosta vielä - ajattelin jo ensin, että oonkohan tehny testin oikein, mutta muistin sitten, että Kalliola on aikasemminkin erehtyny ultran perusteella mun ovulaation ajankohdasta. Niin ja nytkin se lh-plussa tuli tänään, 3 päivää myöhemmin ku Kalliolan arvion mukaan.

Vierailija

Tässä kopioituna Keski-Suomen keskussairaalan sivulta tietoja... en löytänyt tuota T. Kalliolan nimeä mistään sivulta, olisiko tullut taloon töihin nettisivujen päivityksen jälkeen?

Äitiyspoliklinikka ja synnytysvastaanotto

Tervetuloa äitiyspoliklinikalle!

Äitiyspoliklinikka on tarkoitettu raskauden erityisseurantaan. Poliklinikan henkilökuntana toimivat synnytysten- ja naistentautien erikoislääkäri tai alalle erikoistuva lääkäri, neljä kätilöä, osastonsihteeri ja sairaala-apulainen. Tarvittaessa voit tavata myös sosiaalityöntekijän. Lähetteen äitiyspoliklinikalle kirjoittaa äitiysneuvolan lääkäri, terveydenhoitaja tai yksityislääkäri.

Äitiyspoliklinikan tiloissa toimii myös synnytysvastaanotto ympäri vuorokauden, vuoden jokaisena päivänä. Synnyttämään tullessa et tarvitse lähetettä.

Puoliso tai tukihenkilö voi olla mukanasi tutkimushuoneissa. Lapset eivät voi valitettavasti olla mukana tutkimushuoneissa. Heille on varattu leikkipaikka odotustilassa, jossa he voivat odottaa isän tai jonkun muun oman hoitajan kanssa.

Elämäntilanteestasi tai muuten mieltäsi askarruttavista asioista voit keskustella tarvittaessa myös sosiaalityöntekijän kanssa.

Äitiyspoliklinikan puhelinnumero on (014) 269 1104

Äitiyspoliklinikan ajanvarausvastaanotto arkisin kello 7.30- 15.00

Äitiyspoliklinikka sijaitsee 2. kerroksessa , ilmoittautuminen vastaanotossa.

Mikäli ette pääse tulemaan sovittuna ajanvarausaikana, pyydämme ilmoittamaan siitä mahdollisimman pian, puhelin (014) 269 1104.

Tutustumiskäynnit synnytyssaliin ja vuodeosastoille ovat keskiviikkoisin ja torstaisin klo 14.00. Tutustumiskäynnille ei tarvitse ilmoittautua ennakkoon, kokoontumispaikkana on äitiyspoliklinikan aulatilat.

Osastonhoitaja Pirjo Pakarinen (014) 269 1302

Osastonylilääkäri Tapio Kiviniemi (014) 269 1406

sähköposti etunimi.sukunimi@ksshp.fi

Vierailija

Kävin nimittäin just sen vastaanotolla ja ei kyllä jääny mikään hyvä fiilis.

Ympäripyöreesti selitti asiat, piti moneen kertaan kysyä että miten tässä nyt sitten tehdään. Jäi kyllä todella sellanen olo että mitenköhän se asiansa osaa ja toivottavasti ei jatkossa osallistu mun hoitamiseen.

Pitäsköhän sittenkin mennä In-Tiimin asiakkaaksi vaikka saa maksaa ittensä kipeäksi.

Mitäs hoitoja sairaala ostaakaan sieltä klinikalta?

Vierailija

T. Kalliola hoiti minua osastolla ja polilla endon takia parin vuoden aikana usein ja pelkästään hyviä kokemuksia jäi käteen. Ammattitaitoinen ja asiallinen mies, selosti tarkkaan tilanteeni ja tulevaisuuden näkymät ja antoi asialliset hoito-ohjeet ja suositukset jatkoon. Eikä todellakaan ollut kovakourainen tai töykeä. Alussa itku tuli itselle silmään lähinnä oman tilanteen ja myötätuntoisen lääkärin vuoksi!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat