*MAALISMUSSUKOIDEN torstaiturinat*

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Sivut

Kommentit (34)

Vierailija

[color=lightskyblue] Miten meni eilinen kahvittelu? Koska olisi hyvä aika seuraavalle tapaamiselle? Keitä kiinnostaisi? Meitä oli niin paljon, jotka eivät sitten päässeetkään paikalle...

Vauva muksii mahassa välillä, tuntuu kivalle! Mulla kaikki liikkeet tuntuu aina vasemmalla puolella. Mites teillä muilla?

Pari kysymystä:

1. Oletko naimisissa?

Minä en ole, mutta toivottavasti joku päivä...

2. Oletko nyt töissä/opiskeletko/hoitovapaalla/tms?

Minä olen töissä.

NapNap+Mörökölli rv20+1 [/color]

Vierailija

[color=green] 1. asutaan avoliitossa, nyt seitsemättä vuotta. naimisiin kai " sitten joskus" . minä kyllä sanoisin heti joo jos mies tajuaisi kysyä;)

2. yrittäjänä ollaan, eli työ turvattu. tosiasiassa sitä vähän mietityttää miten omat työt hoituu äitiysloman aikana, ja paljon joudun lomasta huolimatta töitä tekemään. no, kaikki varmaan järjestyy, ei kannata tässä vaiheessa murehtia..

eilen muuten huomattiin livenä miten eri kokoisia vatsat tässä vaiheessa on. toisista ulkopuolinen ei välttämättä huomaa mitään, mulla taas ei enää keltään jää epäselväksi;)

flunssa vaivaa vielä. kaikille sairastaville (joita ei toivottavasti ole kovin montaa, no, ainakin monkey) vinkiksi että jos tykkää pitkistä suihkuista (niin kuin minä), on ne hyviä HÖYRYHENGITYSpaikkoja. olen joka ilta ottanut superpitkän, lämpimän/ kuumahkon suihkun niin että kaappi höyrystyy kunnolla - yöt sujuu paljon paremmin!

palataan,

:) Caddie [/color]

Vierailija

väliin sillä matka käy liian pitkäksi.. mutta kertoilkaahan aina tännekkin minkälaista oli ym.. :)

Kysymyksiin:

1. Ei olla naimisissa. Sitten mennään kun saan kustannettua haluamani häät.. eli ei varmaan ihan lähiaikoina.

2. Töissähän minä olen ja työpaikka sitten odottelee äitiysloman jälkeen. Hirvittää jo valmiiksi kuin sitä kärryiltä tipahtaa. Työ on kumminkin sellaista, että melkein joka päivä oppii uutta ja työt muuttuu..

Omaa napaa: Lääkäri oli ja ei löytynyt mitään syytä niille supistuksille jotka ihan tuntui kipeästi. Antibioottikuurin määräsi sitten ja tutki, ettei vaan kohdunsuu ole avautunut ym.. mutta kaikki oli ok. Ultrasi sitten pientä ja siellähän se kovasti liikkui ja oli hienosti kasvanut. Ihana oli kyllä nähdä pieni taas!! Pitää nyt vähän rauhallisemmin ottaa..

Mutta eipä tällä kertaa muuta miun puolesta eli iloiset torstain jatkot kaikille!

Toukotar rv 20+2

Vierailija

Meillä isäntä kokkaa kalapuikkoja kun mä tei päivällä jo muusia ; )

Ekana galluppiin:

1. Ollaan oltu naimisissa 1 vuosi ja 2 kuukautta

2. Töissä olen vakkaristi ollu vuoden alusta mutta nyt sairaslomalla

Sitten äkkiä omaa napaa..Kävin tänään selkäni takia uudestaan lääkärissä ja sain vielä ens viikon lomaa. Sain ajan neuvolalääkäriltä joka sitten teki samalla sisätutkimukset jne. Kun olis tonkin tienny ni olis käyny pesuilla ennen sinne menoa : 0 Jotenkin kivempi olis puhtaana mennä tuollaseen " tutkimukseen" vähän sama kun hampulääkäriin mennessä pesen aina hampaat ennen sinne menoa. Noh mutta kuitenkin..Paikat oli visusti kiinni eikä muutoksia kohdunsuulla ja kanavaakin 2,5 cm eli ihan oolrait kaikki. Sydänääniä kuultaessa masukki karkasi jatkuvasti pois alta ja lääkäri sai doplerin kohtaa siirrellä koko ajan. Meno päällä vauvelilla ja sydän siellä jumpsutti. Eipä sit oikeestaan muuta erikoista siellä. SEuraava neuvola taas kuukauden päästä.

Mutta ny syömään. Moido!

Vierailija

Ekaks galluppiin:

Ollaan naimisissa, iki-ihania häitä vietettiin vuosi sitten syyskuussa :)

Ja ihan kokopäivä töissä olen vakkaristi, joten on onneksi paikka johon palata sit kun malttaa.... ;)

Muuten ei ihmeempiä kuulumisia ole, vaavi alotti potkut viikko sitten perjantaina ja nyt oon koko ajan huolissani jos en tunne potkuja... on nimittäin ollu koko tän viikon paljon hiljasempaa.... No maanantaina on onneksi tuo odotett rakenne ultra vihdoin :)

Eilen tuli hirvee yhtäkkinen selkä-kipu / kramppi.... kun nousin ylös lattialla löhöiltyäni, ni ei meinannu jalat pitää alla.... sitä jatku ehkä 15 min ja sit helpotti.... outoa, tai no kai tähän raskauteen nyt voi sit liittyä mitä tahansa mukavaa ;)

Mukavaa torstaita kaikille !!!!!!

Fiona+vaapukka 19+4

Vierailija

Heh.. En mä ihan näin kauaa ollut shoppailemassa. :) Kyllä mä kaupungilla olen viihtynyt koko päivän mutta näin samalla kavereita ja kahvilassa tuli istuttua useampi tunti. Ostin itselleni parit mammahousut (toiset vähän siistimmät ja toiset vähän leppoisampaan oloon) ja parit paidat. Siinähän sitä olikin sitten. :) Ai niin ja en voinut vastustaa kiusausta vaan ostin vauvelille kaksi bodya.. Ne ihan pikkuiset bodyt on niin syötävän söpöjä! Käyttöikä on varmaan aika lyhyt mutta ihan sama. Mun oli pakko saada ne. :)

Tuossa hetki sitten kun tulin kotiin niin selkää vihlaisi hetken niin kovaa että meni oikeasti jalat alta. Siinä sitten säikähdin ja soitin jo miehellekin hädissäni kun hän oli vielä töissä. Mies sitten hätääntyi minun hädästäni niin paljon että lähti kesken kokouksen kotiin. Nyt hävettää että menin soittamaan niin helposti mutta mä oikeasti säikähdin ihan valtavasti. :( Mutta se meni ohi ja nyt vaan selkää sitten särkee.. Kai siellä masussa kaikki on kunnossa kun Nappo potkiskelee tavalliseen tahtiin. Vai pitäisikö soittaa polille? Mitä mieltä olette? Nyt ei tosiaan enää vihlo selkää mutta olisiko silti syytä olla huolissaan. Ja kipu oli siis nimenomaan tuolla selän puolella ja alhaalla. Te varmaan pidätte mua ihan tyhmänä kun tällai huolehdin mutta kun esikoisen odottajana kaikki on niin uutta ja ihmeellistä..

Muuten on vointi ihan hyvä. Mies tuli tosiaan kotiin ja rupesi laittamaan ruokaa kun ensin varmisti että minä olen kunnossa. Ei se kokous nyt onneksi kuulemma enää jäänyt oikeastaan edes kesken.. Onneksi. Eikä mies yhtään suuttunut kun sillai menin hätäisesti soittamaan. Oli vaan tyytyväinen kun en yksin jäänyt pohtimaan oloani.

Minulle ei tuo 14.11. tapaaminen sovi. Näyttäis olevan tentti silloin iltapäivällä ja sen jälkeen menen vielä töihin hetkeksi. Mutta minun takiani ei tietenkään tarvitse päivää muuttaa jos se muille sopii. Tuleehan näitä tapaamisia! :)

Nyt minä menen käymään lämpöisessä suihkussa ja sitten varmaan ruokakin on jo valmis. Oikein ihanaa iltaa kaikille!

Lily & Nappo 21+1

Vierailija

[color=lightskyblue] Ehkä vähän hölmö kysymys, mutta kysyn kuitenkin... eli: eikös rakenneultra tehdä tosta vatsan päältä? Saako pitää alushousut jalassa? Vai missä vaatetuksessa siinä makoillaan...? [/color]

Vierailija

[color=Maroon]Täälläkin kovasti odotellaan eilisiltä treffeiltä kuulumisia. Tulkaa nyt äkkiä kertomaan! *ei kestä enää jännitystä* Seuraavaa tapaamista myös innolla odottelen. Mukaan siis tulossa silloin. Oisko joskus tossa marraskuussa hyvä? Puolessa välissä? Vai joko eilen sovitte uuden ajan?

(.) ei uutta. " Mosse" jumppaa masussa tasaiseen tahtiin. Liikeet tuntuu mulla ainakin aikalailla tossa keskellä, siis ne sellaset muljahdukset. Oon aatellu, että sillon " mosse" heittää kunnon volttia. Välillä tuntuu sellanen potkukin, mutta ei mitenkään vain toisella puolella, vaihtelee siis kovasti puolelta toiselle. Tää flunssa ei tunnu sitten helpottavan mitenkään. Viime yönäkin heräsin tunnin välein juomaan, kun kieli oli juuttunu kitalakeen. Pakko hengittää vaan suun kautta, kun nenä niin tukossa. Hain jo siskoltakin ilmankostuttimen ja illalla istuin pyyhkeen alla höyryä hengittelemässä ja jätettiin yöksikin laite päälle, mutta pitää kauheeta ääntä (kuin perunoita keittäisi), niin oli pakko sammuttaa yöllä kahden aikaan, kun meni hermot. Kiva, kun koko loma menee sairastaessa.

Ja sitten päivän kysymyksiin.

NAIMISISSA ollaan oltu heinäkuusta 2001 ja meijän neidin la olikin sillon tasan 9kk:n päästä hääyöstä. Ollaan monesti sitä naurettu, että tarkkoja ollaan oltu =)

Tällä hetkellä olen TÖISSÄ opettajana. Työsopimus on joulukuun loppuun ja nyt tän viikon aikana rehtori lupasi selvitellä asiaa mun osalta, eli saa nähdä jatkuuko mulla työt tuon jälkeen. Oikeestihan mun pitäis saada jatkaa, kun se jonka äippälomasijaisuutta teen ei oo tulossa töihin, mutta toisaalta kyllä mä ymmärrän, että on helpompi saada sijainen puoleksi vuodeksi kuin pariksi kuukaudeksi. Ja enhän mä ees tiedä, jaksanko olla töissä loppuun asti. Kaiken lisäksi työmotivaatio tällä hetkellä pakkasen puolella, että ihan mielelläni jäisin kotiin jo joulusta ja olisin sen puolitoista kuukautta ansiosidonnaisella, mutta katsellaan nyt.

Mies ja neiti lähtivät äsken pyöräilemään ja mä jäin tänne laittaa paikkoja kuntoon ja tässä mä vaan olen... NYT HOMMIIN!

Monkey ja mosse rv. 18+1

Vierailija

[color=lightskyblue] Jospa me nyt saatais pikkuhiljaa sinne meidän esittelypinoon niitä listoja, että kenelle on tulossa tyttö, kenelle poika. Ja ne omat tuntemukset ja veikkaukset kans. Monkey sitä jo vissiin jossain vaiheessa yritteli, mutta eipä tainnut oikein kukaan ilmotella... Jospa nyt? [/color]

Vierailija

Gallup:

1.Naimisissa vuodesta 2001 ja tyttö syntyi vuosi häistä.

2.Pari tenttiä vaille valmis ja työssä osa-aikasena,jatkan samaa työtahtia äitiyslomaan saakka.

Tapaaminen: Oli mukavaa,nähdään pian uudestaan.Mulla on keskiviikkoisin kurssi,mutta jos olen ainoa jolle ke ei käy niin voin lintsata kurssilta.Mutta silloin mielummin 23.11 keskiviikko.Silloin olisi tentit ohi.

Olo on ihan hyvä.Harjoitussupistuksia tulee silloin tällöin ja vauveli liikkuu reippaasti. Tänään on vapaapäivä ja lueskelin Vauva-lehteä ruuan jälkeen.Siellä oli juttu vesisynnytyksestä.Olisin halunnut ekassa synnytyksessä ammeeseen mutten päässyt kun lapsivettä oli tihkunut yli 12 tuntia ja oli infektiovaara.Toivottavasti tällä kertaa pääsisin.

Vierailija

Ihan ensin galluppeihin etten unohda :)

1. Naimisissa ollaan jo kolmatta vuotta (kauhia kun aika lentää)

2. Opiskelija olen..

Täällä alkoi 8 aamulla sellainen rumba että huh! Tulivat kiinteistönvälittäjä, asunnon ostaja ja kosteusmittaajat kaikki kerrallaan. No, jospa asunto olis vaihtunut parin viikon sisällä niin helpottaisi! Nyt hiljeni kämppä ja koirat rauhottuivat takaisin nukkumaan niin ehtii itse hieman surffaamaan netissä. Kohta pitää kyllä suunnistaa kohti koulua.

Eilen illalla katselin Gladiaattori-leffaa niin maha-asukki intoitui pitämään sellaisia taisteluharjoituksia että huh! Viikon verran on kuplintaa tuntunut mutta eilen ei kyllä jäänyt epäselväksi potkitaanko masussa vaiko ei. Vasemmalla puolella tuntu niin tasaseen jytkettä että! Ihana tunne. :)

SEV ja maha-asukki 18+1

Vierailija

pikkasen täällä sählään. Ajattelin vaan tässä työn lomassa vastailla kyssäreihin.

Siis:

1. Naimisissa ollaan oltu viime toukokuusta lähtien, joten " Nestori" tulee sitte maailmaan n. 10 kk:n päästä hääyöstä :)

2. Töissä olen koulunkäyntiavustajana ja määräaikasena (niinkun kaikki avustajat tässä kaupungissa) ja ei mitään havaintoa että pääsenkö sitte tänne takasin kun sitte töihin palaan...

Omaan napaan kuuluu pelkkää hyvää ja mullakin liikkeet tuntuu enemmän vasemmalla puolella ja sitte tossa navan kohdilla. Välillä kaveri melskaa oikein kunnolla, ja sehän on vaan hyvä :)

Mutta nyt takas töihin, mukavaa torstaipäivän jatkoa kaikille!

Kati ja " Nestori" -rv 21+1

Vierailija

Gallup

1.Ei olla naimisissa. Eilen tuli 5v. yhdessä ja kovasti meinattiin erota, mutta nyt näemmä jatketaan perheenä.

2.15 vuotta oon ollut samassa työssä, joten se ei muutu.

NapNap ultrasta vielä, että jos on osallistunut siihen keskostutkimukseen ekassa ultrassa niin sittenhän ne ottaa taas näytteet ja mittaa kohdunkaulan/ kanavan sisäkautta. Muuten kyllä masun päältä vaan.

Vielä joku kysyi aikooko ottaa sukupuolesn selville. Mulla eilen yritettiin, mutta ei selvinnyt. 4D ultra sitten myöhemmin.

Sovitaan vaan uusi päivä tapaamiselle! Oliko paikka hyvä ja onnistuuko siellä uudestaan?

rv19+2

Vierailija

Täällä taas. Eilen olin vaan pikavisiitillä enkä tänäänkään juuri muuta ehdi. Tai ei mulla kyllä tänään oo kiire, mutta ihan hirvee väsy, niin että sohva houkuttelee kovasti!

Gallupiin:

Rouvana olen ollut tänään tasan 3 vuotta ja 3 kuukautta. Häitä tanssittiin vanhalla seurojen talolla kotikaupungissani meren äärellä helteisenä heinäkuun päivänä (edellisenä iltana ukkosti urakalla ja hääpäivän aamuna satoi kaatamalla, mutta ennen kirkkoon menoa taivas selkeni ja lämmintä oli " vain" sellaiset 28 astetta....)

Töissä olen vakuutusyhtiössä ja paikka on vakituinen, eli ei tarvitse ihmetellä mihin menee töihin sitten joskus kun töihin paluu tulee ajankohtaiseksi.

Huomenna on sitten neuvola heti aamulla. Ihanaa päästä kuuntelemaan sydämen jumpsutusta. Rakenneultraan on vielä aikaa, sinne ollaan menossa vasta 11.11...

Mutta nyt syömään (tilattiin pizzat ja ne tuotiin juuri - ei terveellisintä mahdollista purtavaa, mutta kyllä kai joskus saa herkutella) ja sohvalle löhöilemään.

Vierailija

[color=lightskyblue] Taitaa olla iskias, joka sullakin vihoittelee... alaselkää ja pakaraa vihloo ja sattuu, tuntuu kun jalat menisi alta jne. Tuttua juttua minullekin, inhottava vaiva. [/color]

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat