Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

*♥*♥*SyYsSäTeEt ToRsTaIhIn*♥*♥*♥*

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

[color=orange]Torstai pino kasvamaan, avasin kun ei ollut, mutta tulen hetken päästä kirjoittelemaan, pirtsakkaa ja energistä aamua kaikille!!!

KaThY

Sivut

Kommentit (29)

Vierailija

[color=indianred]tajusin just, etten ehdikään seuraavaan kolmeen päivään palstailemaan, koska lähdemme huomenna viikonlopun viettoon vanhempieni luokse. Siellä kun ei paljon viitsi vauviksen sivuilla surffailla :)

Joten plussaonnea Jennille, Maelle ja kaikille muille ja Grinkolle(?) tervetulotoivotukset mukavaan porukkaan!

Kathy, hauskaa synttäripäivää huomenna!

Mukavaa viikonloppua kaikille jo näin etukäteen! Kiva kun on tänään ollut niin vilkasta pinoutumista, harmi etten ehdi paremmin mukaan " pippaloihin" ! Ensi viikkoon!

Riika

Vierailija

Töistä kotiuduin jokin aika sitten, ruoan laittoon kai pitäisi alkaa. Tulin vain ensin hieman hengähtämään ja lueskelemaan juttujanne. Kathy, sun viestit on ihanan piristäviä, kiitos!

no nyt hellan ääreen, palailen myöhemmin! Riika

P.s. Jaja, minulla on tämä kierto menossa ns. harakoille ja jos sinulle tosiaan on käymässä samoin, niin ensi kierrossa sitten tsempataan toisiamme. Elovaavit meille! (((tsempitysrutistus)))

Vierailija

[color=blue]Kaunista syksyä kaikille näin ensimmäiseksi. =)

Oma napa: Menkat ei ole vieläkään alkaneet, jos ei huomiseen mennessä ole alkaneet, niin kysyn huomenna neuvolan tädiltä asiasta.

Huomenna kun on pojun 1v4kk neuvola.

Galluppiin: Paras saamani lahja, mikäköhän se mahtaisi olla.

Se on varmaankin mieheltäni saama sormus.

Olen sitä sormusta pitänyt siitä lähtien sormessani, enkä ole sitä pois koskaan ottanut.

[color=purpple]Miäköhän meidän pojua vaivaa, kun en meinaa millään saada sille puettua vaatteita päälle?

Hiki hatussa saan sitä pukea, kun poju vaan kiukuttelee, rimpuilee ja huutaa.

No jospa se on jotain ensimmäistä uhmaa.

[color=red]Kaikille oikein paljon plussaa++++++++.

Vierailija

Nikistä otin numerot pois. Hyvä kun on tämä syyssäteiden pinkka, kun täältä ei heti putoa. Mulla kp 28/26 ja tein puhtaan nega testin aamulla acon10:llä. Nyt sitten vain ihmettelen missä se täti viipyy. Lopetin imetyksen sunnuntaina, että josko se sitten olisi sekoittanut kiertoa. Rinnat on edelleen ihan täynnä ja kosketusarat. No se omasta navasta tällä kertaa.

Kaveri lähetti kuvia pari viikkoa sitten syntyneestä tyttövauvastaan. Voi kunpa sellainen olisi meilläkin ensi syksynä. Huoh..

Plussasäteitä niitä tarvitseville!

Vierailija

mallariina, mirju76 ja muutkin, kiitos jälleen peukutuksista! Tää piinailu on ihan kamalaa...

Lahjagallupiin: Paras lahja tähän mennessä on huomenlahjaksi saamani kello, jota olin toivonut toooosi kauan. Mies oli sitten muistanut sen (en suinkaan ollut näyttänyt sitä miehelle kuin joka kerran koruliikkeen ikkunan ohi kulkiessamme jotain kolmen vuoden ajan.. )

Mutta nyt taidan lähteä lenkille, on nimittäin kesällä hyvin alkanut lenkkeilyinnostus jäänyt nyt heikoille sen muutama viikko sitten sairastamani flunssan jälkeen. Kertaakaan en siis ole nyt lenkillä käynyt. Mutta nyt itseä niskasta kiinni ja pihalle! *psyykkaa itseään*

venla

Vierailija

Olen pinoutunut tuonne neljännestä haaveileviin, eli neliapiloihin, mutta olen taustalla teidänkin juttuja lueskellut. Tosi hauskoja juttuja, arjen pakertamista, pettymyksiä, toiveita, kannustusta...Miten hyvin sitä toisia ymmärtääkään, vaikka kaikilla ihan omanlainen elämä.

Hieman esittelyä:

oma napa 33v., mies 39v.

Keski-Suomesta

Tytöt -95 ja -97, poika -00

Lemmikkejä: koira, kissa, akvaariokalat

Terveydenhuoltoalalla, ei vakituista työtä, mies yrittäjä

Nuorimmainen oli oikein vilkas vesseli ja monta vuotta puhuin ettei meille enää. Tutuille ja sukulaisille tuli pieniä ja niitä nyyttejä tuoksuttelin ja ihastelin, mutta kotona aina huokasin, ettei jaksais enää. Lieviä kuumeiluja välillä oli, mutta ne hävisi parissa päivässä. Jo viime talvena nautin omasta ajasta, yksin kaupassa käynnistä ja kuntoilusta. Kropankin sain taas suht omanlaiseksi. KUNNES reilu kuukausi sitten jostain iski sellainen tauti, että miestä suostuttelin pienillä kikoilla ja viime viikolla poistatin kierukan. Vielä ei kovasti yritetä, eli en testaile oviksia, mutta mahdollisuus kuitenkin on kun aina ollaan parin päivän välein harrasteltu. Aikaisemmin olen ekasta ja nuorimmaisesta raskautunut " pelkästä puheesta" , eikä keskimmäinenkään vienyt kuin 2kk.

Kärsimätön luonne olen, eli jos ei vielä mitään tässä kuussa, niin varmasti marraskuussa jo hermoilen.

Vierailija

[color=tomato]oikein mukavaa torstaiaamua kaikille!

Tulin nyt pinoutumaan, vaikkei oikeastaan ei mitään asiaa olekaan.. Tää on nyt vähän " tylsä" vaihe, kierron loppumista odotellaan ja vielä se seuraava kierto tarkkailua ennenkuin päästään tositoimiin.. Joten omaan napaan ei mitään uutta tänään. ;)

Hmm.. en minä nyt keksikään mitään höpisemistä, annetaan toisille vuoro ja odotellaan hyviä uutisia!! missäs ne plussat viipyy..?! ;D No mutta, oikein [b]paljon plussasäteitä[/b] kaikille!![/color]

Vierailija

[color=purple]Kyllähän sitä asiaa löytyy vaikka kukkapurkeista ;)

Ja oikeesti aika on mennyt niin nopeesti, mehän ollaan täällä jo kirjoteltuki ainakin 2 kk.. muistinko oikein... jos sitä miettii niin sehän on kulunut nopeasti, eikö?!? :) Usko vaan, me kaikki kyllä tiedetään miltä tuo odotus tuntuu, itsellä henk.koht ainakin vuosi odotusta takana ja välillä se aika matelee.. mutta onneksi kuitenkin välillä lentää, kysehän on tietty siitä missä asiassa se aika kuluu nopeasti..

Mutta tsempitykset sinne, älä anna syysmörön viedä sinua :)

Vieläkin olen koneella- vaikka piti olla jo ajat sitten siivoamassa ja leipomassa... no mutta asialla olin, tsekkasin mun reitin Berliinistä Dresdeniin, vaikuttaa helpolle, vain yksi vaihto :) silti perhosia vatsassa. Ja jännittää ku mies virnuilee mun lahjan takia, yritin jo ehdottaa että yhdessä ostettais mutta se on vissiin jo käynyt ostamassa... hui, no miehet kun on sellaisia et ku ne yksin päästää kauppaan, tulos voi olla mikä vaan, ainakin mun miehellä ;) Toiveenahan oli mun löytämät timanttikorvikset Sellosta... ovh oli vaan 997¿ Ja karaatteja löytyi... kysyin ihan huvikseen ja meinasin tipahtaa tiskin alle, ajattelin et ne on jotain 100¿ luokkaa ;) Kelpais kyllä mutta eihän sellaisia uskaltais edes pitää korvissa, hävittäisin kumminkin.

Mut siis huomenna vasta h-hetki, Jedelede saa lisätä seiskan kakkosen taakse, hui, mä oon vanha! Sori te jotka vielä vanhempia, mutta tuo kolmenkympin lähestyminen ahdistaa :)

G: paras ikinä saamasi lahja?

Mun suosikki on sellainen norsu riipus jossa pikku timantteja (mä rakastan timantteja) ja kun sen sain mieheltäni pari kesää sitten ihan yllättäen, se lämmitti ihan hirveästi! Synttäreinä ym. osaa odottaa mutta kyllä se tolleen yllättäen on aina jotenki speciaalimpaa :)

Joo mutta nyt menen.. oma napa.. kp ? /28-30, en muista nyt ulkomuistista... JESH!!! Mikä muhun on mennyt... kp:t unohtuu... :)

Kathy [size=6]♥

Vierailija

Kävin kattoon tuon BB:n synnytysvideon ja itkuhan siinä pääsi... On se niin ihana kattoa ku pieni ihminen syntyy. :)

Venla, Sofi ja oliko vielä muita negan tehneitä?! Niin kauan on toivoa ku menkat ei ala. Täällä joudun itekin piinailemaan teidän puolesta!!! Lähettelen plussasäteitä ++++++++++ Tahdon teidätkin tuonne odotuspuolelle!

Ja Mae!!! Missä sä luuraat? Tuu nyt pian kertomaan mitä testi näytti! Kiva kun voi teitä muita säteitä nyt sitten piinailla! ;)

[color=red][size=6]♥[/size][/color] Mirju

Vierailija

[color=blue]Taas tuli uskon puute kun eilen illalla sain viesti, että eräs ystäväni oli saanut vauvan. Suodaankohan mulle sitä iloa koskaan? OKEI! Mä lupasin olla stressaamatta, mutta silti...

Olin tosiaan pois pakon sanelemana kun modeemi sanoi sopimuksen irti ja arvatkaa oliko tuskaa kun en päässyt lueskelemaan pinoa. Nyt varmaan häiriköin sitten senkin edestä ; ) !

Jos vähän saan toivoa omasta vauvasta pitää yllä niin erään jutun oon huomannut viime menkkojen jälkeen. Vessassa oon saanut ravata jatkuvasti, mikään ei pysy hetkeä kauempaa sisuksissa. Ja nyt tarkoitan, että kusettaa (anteeksi kielen käyttöni) kuin palokunnan hevosta jatkuvasti ja yleensä mulla on saattanut mennä koko päivä että olis edes hätä. Mistäköhän vois johtua???

G: Muuta lahjaa ei nyt tule mieleen kuin huomen lahjaksi saamani rannekoru, jota pidetään vaan kirkon silmässä ja on mielestäni IHANA! Se saattaisi olla paras saamani lahja. Toisaalta tiedän yhden toisenkin asian joka menisi tuon korun edelle... arvatkaapa mikä?!? heh!

Nyt on niin levoton olo, että taidan mennä hetkeksi puis.

Myöhemmin lisää.[/color]

-Taelsa-

Vierailija

[color=purple]Ihanaa! Synttäribileet loppuivat seiskan aikaan ja mökki on hiljentynyt:) Kyllä tuo kymmenkunta 8-vuotiasta neitiä saa aikaan paljon mekkalaa, mutta onneksi nämä synttärit ovat vain kerran vuodessa:)[/color]

[color=deeppink]Täytyy kyllä sanoa, että tekin olette kaikki ihania rakkaat syyssäde " siskoni" :) Erityis kiitokset Riikalle, Mallariinalle, Eevikselle ja Kathylle...(pätkiskakku oli hyvää;)) Nyt taas mieli on jo seesteisempi ja ehkä nyt on parempikin, ettei tässä kierrossa tule tärppiä kun on näitä kosteita viikonloppu bileitä tiedossa. Eipähän sitten tarvitse stressata sitä, että onkohan se juopottelu voinut jotenkin vaikuttaa sikiöön. Vaikka kyllä siltikin mieluummin olisin raskaana kuin juoksisin pippaloissa... Juu, mutta joka tapauksessa, vauva saa tulla kunhan joskus on tullakseen.[/color]

[color=darkorange]Ja tosiaan, tervetuloa gringo! Täällä oli taas paljon porukkaa piinailemassa ja osalla oli jo tosi lupaavia oireitakin. Toivotaan, että ne näkyisivät sitten kohta plussana testissä! Sofille pahoittelut negasta, toivotaan vielä kuitenkin, jos se siitä vielä vaikka plussaksi muuttuisi. Yoginos: Toivotaan, että saat tilanteeseesi jotain selkoa. Joko (mieluummin) plussan testiin tai sitten tulisi se täti ja päästäisi uuteen yritykseen.

Nyt toivottelen illanjatkoja ja plussasäteitä++++++++++++++++

Kiitos, että olette olemassa siellä jossain:))))[/color]

Vierailija

[color=navyblue]Voi että, piti minunkin katsoa tuo BB klipsi jossa vaavi syntyi, kylmille väreille veti ja itku pääsi. On se vaan ihmeellistä tuo elämän alku..!

Ja siihen totean että ei kyllä ole kovin fiksua, mutta ovathan äiti ja lapsi yhdessä koko ajan joten tuskin se lapsi siitä kärsii. Jokainen taplaa tyylillään..

[b]IHANIA oireita teillä naiset on, todellakin toivotaan että se on sitä.. pidän peukut ja varpaat ristissä!!! *Onnea*[/b]

Kiitokset Riikka ja mukavaa viikonloppua teille! Tulee ihan ikävä kun ei susta pitkään aikaan kuule ;)

Täällä kanssa talo hiljeni ja mies nukuttaa tyttöjä, hih ja minä tietty täällä :) Ei ollu ku 3 lasta mutta sekin saa desibelit nousemaan. Ja pätkiskakku alá Kathy (=oma versio) sai suuret kehut, resepti oli haluttua valuuttaa :) Ei nämä siis turhat sivut ole! Epäonnistu muuten eka pohja joten tein toisen, ei riittänyt se 10min, pidin tokaa 20min ja oli sopiva. Mutta hyvin sain fixattua sen, banaania laitoin sisään ja päälle kermaa ja lisää pätkiksiä ja oli kyllä hyvää!

Lahjaksi sain mieheltä timanttikorvikset, *hymyilee*, ei kylläkään niitä tonnin mutta tosi kivat kuiteski :))))

Jep, mutta nyt taas sänkyyn, aamulla töihin joten pitäis saada taas se uni matti metsästettyä..

Ja vielä kerran tervetuloa kaikille uusille!!! Kivaa kun joukko kasvaa!!

Kathy [color=pink][size=6]♥

Vierailija

Kumma kun nuo menkat saa minut aina pysymään pois täältä. Nytkin kestivät yli viikon, joten olen taas ihan ulalla tapahtumista... Mutta jospa nyt sitten taas pysyisin paremmin kärryillä. Kp nyt siis 9/27-40. Täti siis vihdoin ja viimein lähti ja saatiin miehen kanssa nuo pupuilut alulleen tällekkin kierrolle. Nyt siis menossa jo viides yrityskierto... Jospa nyt tärppäis... Paitsi, että jos nyt tärppäis niin laskettu aika sattuis just mun kaverin hääpäivälle ja mun pitäis olla kaasona... Mutta se on pieni paha, jos vain oman nyytin sais. ;)

Ja hei, kiva kun tänne on tullut uusiakin kuumeilijoita mukaan, kun plussanneitakin on jo niin paljon.. ;) Ei tunnu niin haljulta ku ei ole ainut joka vain kuumeilee... Ahistaa, kun kaverit kertoo saavansa lapsen alulle jo pelkällä silmäniskulla. ;) Mutta ehkä sitä lapsen saantia osaa sitten vielä erilailla arvostaa kun sitä joutuu pidempään yrittämään.

Joo ja siihen gallupiin: Paras lahja on mieheltä jouluna saamani hopeinen sydän- kaulakoru, jossa on kirkas kivi. Se oli eri luokkaa, kun aiemmin olen saanut mm. ruuvimeisselisarjan. ;) (Silloin ei kyllä vielä asuttu yhdessä ja se tuli tarpeeseen.)

Mutta nyt menen tästä, ennen kuin tämä teksti jatkuu loputtomiin...

Plussatuulia ja tsemppiä kaikille!

Vierailija

[color=teal]Ihanaa kun Kathy jaksat olla noin pirtsakka ja iloisen oloinen heti aamusta:) Minulla taitaa iskeä päälle joku syys/vauva-masennus, kun olo tuntuu nyt aivan toivottomalta ja yhtä apealta kuin eilenkin:( Tänäänkin se ovis testi näytti ihan selkeää negaa, joten joko en tässä kierrossa ovuloinut ollenkaan tai sitten se ovis oli silloin edellisyönä kun mies oli reissussa. Lopputulos on kummassakin tapauksessa joka tapauksessa sama, eli tämä kierto meni sitten harakoille:( Kiitos kuitenkin Olivialle ja Mallariinalle lohdutuksista! Niitä aina välillä kaipaa kun mieskään ei voi ymmärtää miksi murehdin jotain sellaista asiaa, mitä ei ole olemassakaan. (Eli sitä mahdollista vauvaa, joka olisi voinut tulla, muttei sitten tässä kierrossa tulekaan...)

Kyllä tämä vauvan saaminen tuntuu välillä niin vaikealta ja kaukaiselta haaveelta, että tekisi mieli iskeä hanskat tiskiin, mutta silti...

Anteeksi kun tuli taas tuota valitusvirttä. Eipä taida minulla olla todellisia murheita kun jaksan tuollaisista valittaa. Tiltalla, Maella ja Venlalla oli ainakin vielä jännät paikat, peukutuksia teille bdbdbd+++

Minä ainakin varmaan Tiltana olisin jo tekemässä taas testiä, kun nuo tädin oireet ovat noin vähäisiä. Kuopukselta minäkin olin jo varma, että menkkarit alkaa kun pari päivää tuhrutti, mutta sitten siitä muutaman päivän päästä testasinkin plussan;) Tein muuten eilisiltana sen pätkistortun tämänpäiväisille synttäreille. Saas nähdä miten se uppoaa pikkutyttöihin.

En nyt muista oliko vielä muuta kommentoitavaa, mutta kaikille perinteiset plussasäteilytykset ja tärppi onnen toivotukset! Ja vaikka nyt tällä hetkellä minua lähinnä tympii koko vauvan " yritys" niin en aio teitä kuitenkaan jättää (tai siis, ette pääse minusta eroon) koska jo huomenna voi mieli olla muuttunut, on se niin kumma tämä naisen mieli;)[/color]

Vierailija

Eeviksen gallupiin pikavastaus: Ihan uskomatonta, että tällainen BB-vauvakin on koettu. Pikkuisella alkaa elämä oikein Truman Showna, kun koko maailma on kulissia. Ei kuulosta miusta hyvältä. Mitä oikeasti vielä voidaan odottaa?

Gringolle tervetulotoivotukset! Toivottavasti tälläkin kertaa tärppää yhtä helposti kuin aiemmin!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat