Millä saa tällaiset kiharat?

Vierailija

Kampaaja tai joku muu hiusosaaja, kertokaa, miten tällaiset kikkarat tehdään. Okei, naisella on tukkaa runsain mitoin, en yllä samaan, mutta tuo kiharan koostumus on ihana.

http://shop.hm.com/shop/do?action=viewshoppingwindow&dept=DAM_TRI_LIN

siitä sitten kakkossivun kakkoskuva (toppi 14,99).

Kommentit (4)

Vierailija

mutta upeimmatkin korkkiruuvikiharat saa... papiljoteilla! Jos taipuisa tukka ei permanenttia tarvi, en minä ainakaan.

Papiljotit tai patukat tai lämpörullat. Ensin kosteaan tukkaan kampausnestettä, sitten rullat päähän, mitä pienemmät rullat sitä piehempi korkkiruuvi. Anna kuivua, rullat pois, hajota mielesi mukaan ja paljon lakkaa. Kyllä ne iltaa myöten alkaa oieta mutta pari ekaa tuntia olet tyrmäävä.

Vierailija

Eli miten noi kiharat on noin " kasassa" ? Kun mä jos yritän jotain käkertää, lopputulos on joko leijuvat hiukset (jos en käytä hiustuotteita pohjalla) tai sitten kovat kiharat, jos oon pistäny esim. muotovaahtoa ennen rullia.

Mitä aineita kannattaa kiharia tehdessä hiuksiin laittaa?

Ap

Vierailija

mutta veikkaan että noissa kiharoissa on permanentti " pohjana" , ja sitten papiljoteilla saatu tuollainen kihara aikaiseksi.

Pari kampaajaa mulle joskus sanonut että suurin osa lehtien jne. kiharakampauksista tehdään ihan papiljoteilla.

Koeta printata kuva ja kysyä joltain kampaajalta.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat